DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes PU106A - Jak probíhal vývoj dominantní pohonné jednotky?

Mercedes v sezóně 2014 dominoval i díky své pohonné jednotce, která byla zároveň tou nejefektivnější v historii. Jak probíhal její vývoj?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes PU106A - Jak probíhal vývoj dominantní pohonné jednotky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 13.01.2015 16:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 12 lidí) 10.01.2015 09:53
Petře 01 Opět neskutečný článek, super!!! Sice… »
» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 10.01.2015 23:47
Díky za pochopení, Mobile1. 01 Na trolly… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 9 lidí) 10.01.2015 20:30
ne? fakt? to je potupa, F1news překládají z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Zahradnik

109.71.214.XXX
Článek Znovu výýýborné Čtení, děkuji. Jen škoda, že Andy Cowell neprozradil alespoň o málo více 03

+ 13 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Čistý vodík okrem raketových preplňovaných motorov,... ...nie je vhodný ako palivo pre dopravu na pozemných komunikáciách pre komerčné automobily cestné a manipulačné stroje, motorovú trakciu atď. a je jednoduchšie pri zdroji CO2, vyrábať spolu s H2 e-naftu, ktorá je úplne ekologická a má cetanové číslo 100. Je to výhodnejšie preto, lebo sa použijú bežné čerpacie stojany aj nádrže a nemusí sa to všetko húpo prerábať len preto, že si to nejakí masňáci zase zobrali do hlavy, že na tom trhú. 02 Inak najefektívnejší je pohon elektrický tak, ako ho prezentoval pred 130 rokmi Nikola Tesla a zatiaľ ho nik nenapodobil.11 Aká úbohosť ?18

+ 9 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Vodík je ještě moc vzdálenou hudbou budoucnosti, sice je ho ve vesmíru v podstatě nekonečno, ale jeho získávání je stále velice náročné a velice drahé...Navíc nevím jak vy, ale já bych nechtěl vozit pod zadkem nádrž s něčím, co když se poškodí tak okamžitě exploduje...(pro ty co napíšou, že to samé je LPG a CNG, tak není, zemní plyn(methan) ani prophan- buthan narozdíl od vodíku neexplodují v okamžiku kdy se smísí se vzduchem, ale většinou ty nádrže mají bezpečnostní uzávěr, který povolí pokud by došlo k nehodě nebo požáru auta a všechno o výbuších jsou mýty, nebo vybuchli blbci co jsi to smontovali sami)... nyní je technologie kterou výrobce automobilů zajímá hybridní tehchnologie, a bohužel bez výrobců motorů to asi nepůjde :)

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonymouse

82.119.113.XXX
pekné čítanie, ale ... pri tých nových technológiach ma napadlo, čo takto im dať miesto paliva len fľašu čistého vodíka, a nech si poradia ! kto vie, ako by potom išiel vývoj civilných vozidiel? ;-)

+ 10 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
No to máš sice pravdu,ale je potřeba vidět věci v širších souvislostech.Mercedes dělá benzínák s přímým vstřikem seriově někdy od roku 2009.Ferrari po vzoru Audi možná 2007 a Renault nasadil první přímovstřik do seriovýho auta v roce 2012 řadou motorů TCe.

Zkušenosti konkurence jsou tedy nesrovnatelně větší a když vezmeš znalost Renaultu s problematikou přímého vstřikování,tak výsledek minulé sezony je zázrak.Samozřejmě jsem jako fanda čekal víc,ale šlo o první sezonu.

Nevěř tomu,že sou ve fabrice Renaultu a Ferrari nějaký blbci a letošní sezona bude stejná jako minulá.Motorová výhoda se Mercedesu rychle vypaří a začneme konečně bojovat.Netvrdím,že Mercedes nevyhraje další ročník,ale auta se vyrovnají na desetinky-tomu věřím.

Největší legrace je ta,že kdyby se neřešila ze strany FIA spotřeba paliva, konkurence by asi nikdy nepřišla na to,kde má Mercedes tak velkou výhodu, je potřeba přepracovat efektivitu spalování a ne hybridních systémů.03

Tyhle informace v sezoně mají pro Hondu cenu zlata,protože vědí s čím mají v simulacích počítat jak ze strany spotřeby,tak ze strany průjezdů tratí a porovnáváním motorových grafů a polohy vozu na trati.
Proto si vychcaně jednu sezonu počkali.
Renault a Ferrari šly do sezony s tím co myslely že bude o.k. Mercedes ale rychle vysvětlil,kde jsou správná čísla.04

+ 7 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Petře 01 Opět neskutečný článek, super!!! Sice jsem se v některých částech trochu ztrácel a musel si to víckrát přečíst, abych pochopil, protože nejsem nejtechničtější typ 12
No jsem opravdu zvědav co v Brixworthu chlapci předvedou, podle tohoto článku a pár dalších, kdy Ferrari a Renault (no hlavně Ferrari) chtejí odsunout homologaci svých letošních jednotek, tak to napovídá jedině to, že prvních několikok závodů bude Mercedes PU na prvních 7 msítech(Pastor to někde o něco nebo o někoho opře)...
Jinak ještě jednou chvála Petrovi 11

+ 12 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

213.29.197.XXX
Renault a Ferrari sa zobudili neskoro, zo svojho spánku, ako Snehulienka, lebo na nových pohonných jednotkách mali začať robiť okamžite, zatiaľ strácali čas bohapustými úpravami a Mercedes sa im zatiaľ vzdialil na hony ! 02 Mysleli si, že to nejak obelstia, ale prišli na to, že nielen oni, ale aj tímy odoberajúce jednotky od Mercedesu, nemajú v SW mechanizmus, ktorý im umožní, zvýšiť na určitý čas výkon pohonnej jednotky, ak ich jazdec, z nejakej príčiny zaostane, ako to majú k dispozícii jazdci Mercedesu a musia sa prebíjať dopredu štartovným poľom. Takže na rok sú dopredu jasný majstri sveta v jednotlivcoch aj tímoch a nik už na tom nič nezmení, ak pravidlá budú v takom stave, ako sú. 02

+ 16 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama