DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes W05 Hybrid - Díky čemu byl tak dobrý?

Mercedes loni prožil ve Formuli 1 sezónu nebývalé dominance, když své soupeře porážel ještě s větším rozdílem, než Red Bull v nejlepších ze svých sezón. Čím to, že jeho vůz F1 W05 Hybrid byl tak silný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes W05 Hybrid - Díky čemu byl tak dobrý?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 12.01.2015 19:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 07.01.2015 21:19
zippe s tvým názorem nesouhlasím. Ono totiž… »
» enzo (Hlasovalo 15 lidí) 07.01.2015 17:27
Článek Super počteníčko. 01 »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 07.01.2015 15:28
Díky. Vědma určitě nejsem, chyba opravena. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

David

109.105.48.XXX
Schumi, Ross a Pat udělali super základ akorád mě mrzí že z toho teď těží Lewis a ne Michael. za tu práci by si to zasloužil a nebo aspoň Nico.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Díky. Pokračovat budeme motorem. 03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Tolik práce to zas nedalo, minutka copy & paste, k tomu jsem na rozdíl od tebe přidal i přemýšlení. 03

Věděl jsem, že když ti dojdou argumenty, tak důkazy nazveš stalkováním - krásné české slovo - jen škoda, že mu nerozumíš.

A teď k věci: v telemetrii vidíš změnu - ale nevidíš, proč k ní došlo. Jestli ty poznáš, že nedošlo ke změně nastavení zadního křídla, ale ke změně zadního zavěšení, tak jsi Bůh, který měl už dávno pracovat v F1 a nemarnit tady čas takovými nesmysly.
18

Tvého mylně uváděné "Hamiltonovo extempore" tvou naivitu hezky ilustruje: z telemetrie tam jde vidět jiný rychlost na rovinkách, ale ta může mít více než pouze jednu příčinu. 14

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Tolik práce a taková blbost, neregistrovaný, anonymní Jense, vid? Podváděli, ale v tom tady nikde rozpor nevidím, protože já nikde nepsal že nepodváděli...že ho vidíš ty, nebo kdokoli jiný, je problém každého soudruha zvlášť.

Jestli to nevíš, tak z telemetrie zjistíš jiný díl, nebo nastavení zavěšení třeba srovnáním dvou jízd s rozdílnou aerodynamickou konfigurací na jedněch gumách....viz třeba Hamiltonovo extempore s telemetrií ze Spa na twittru.

Ale na to ty při svém stalkování sých "oblíbenců" jakožto místní chráněný živočišní druh nikdy nepřijdeš. Možná by nezaškodilo, kdyby jsi své komplexy léčil jiným způsobem, protože tenhle je poněkud nešťastný. Ovšem jestli máš další triviální otázky z oboru kterému tak rozumíš a nejsi schopen nalézt na ně odpověďi, tak se klidně ptej dál....

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
OK, tak to zkusíme. 18 Psal jsi tady něco o směšných 200 km, čímž ses to celé snažil falešně zlehčit.

Pak jsi napsal, že to "dalo Mercedesu stěží takovou výhodu proti ostatním týmům co se týče pochopení pneumatik" - což je také blbost, když si mohli dělat cokoliv a navíc dostali data od Pirelli. Kdybys o F1 něco věděl, pak by ti bylo jasné, že o závodním víkendu se musí připravovat na závod, tam na testování pneu není čas.

"FIA nakonec dostala všechny data z toho testu a neshledala v nich nic, krom testování samotných pneumatik" - ale shledala - že porušili pravidla - to je nic?

"Všechny data z testů byly k dispozici FIA při vyšetřování a krom testování pneumatik se tak nějak nic neprokázalo" - a copak to nestačí, že se potvrdilo, že porušili pravidla a nelegálně testovali? A navíc se přišlo na to, že od Pirelli dostali data, která neměli? A jak z dat vyčteš, že měli jiný aerodynamický díl, odborníku?

To jen tolik k tvým relevantním informacemi, kterými tady bavíš evidentně nejenom mě. 14

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Taktéž díky, Nasire. 01

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Mercedes lhal, kradl a podváděl - to jsem nikdy a nikde nezpochybnil. Zkuste číst co jsem napsal a ne odhadovat... Psal jsem, že podvod Mercedeseu nemohl nijak zásadně pomoct v takové míře jakou ji přisuzuje hrábě s germánskym bohem a egyptským plukovníčkem. Kdo to doteď nepochopil se pravděpodobně uhodil do hlavičky, nebo na ní upadl rovnou při porodu. Snad to nebylo Násire pro tebe zbytečně ostré. Jestli ano, tak zkus taky ubrat a začni přemýšlet....

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

213.216.61.XXX
Můžu jen zopakovat to samé: super počteníčko. 01

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

213.216.61.XXX
No tobě by zjevně nepomohlo ani důkazní video krádeže, když nejsi schopen se nad tím zamyslet. Čekáš snad na to, až Mercedes zahlásí FIA, jak přesně mu ten test pomohl, jaké konstrukční změny následně udělal, nebo co? Jsi padlý na hlavu? Pokud si vzpomínám, Mercedes testoval pneu pro aktuální i následující sezonu, zcela bez kontroly, na aktuální voze (!!) a data od Pirelli dostal. Jsi schopen to pobrat do hlavy, nebo bereš jen to, co ti předžvýkají v Mercedesu nebo někde jinde? A dokud se v Merc nepřiznají, tak pro tebe realita neexistuje? To by vysvětlovalo všechny příspěvky, co jsi sem napsal, a zásadně se vyhnul snad všemu podstatnému, co zaznělo od tvých oponentů.
A to máš ještě štěstí, že erdedy ustoupil. On asi odhadl z tvých příspěvků, o co ti jde. Zatímco Odin ti to vpálil přímo, akorát trochu ostřeji. 03

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Dobrá poznámka, upravil jsem to, díky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

199.64.72.XXX
Ještě drobná poznámka k tomuto tématu. V překladu týkajících se nárazových testů by pravděpodobně bylo technicky správnější místo "hlučný" použít výraz "zašuměný" (předpokládám, že originál je - noisy). Jinak článek 01 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Zbytečně mi cpeš do úst něco,co jsem nikdy a nikde neřekl/nenapsal a pak z toho ještě vyvozuješ stupidní závěry. Kde obhajuju podvody a lumpárny, kde píši že mi imponují?

Jen tvrdím, že ten test nemohl mít až takové následky pro formu Mercedesu ..... a to se ti vzhledem na formu Ferrari, které testovalo s Pirrelli bez dozoru FIA hned 2x a dříve než Mergl, vyvrátit nepodařilo argumenty - v tom jsi panem hrábě opravdu zajedno,tak o zkoušíš přes invektiva i když řekněme hodně jednoduchá, až vyloženě sprostá.

Všichni insideři se zhodují že gro úspěchu Merglu tkví v motoru, do vývoje kterého bylo investováno mnohem více prostědků a hlavně času - a když už mluvíš o náskoku, tak se uvořil tady a ne na testu, který si Ferrari odbylo dříve a pak se všemi ostatními vyjma Merglu si je odbylo potřetí....

+ 4 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Tak evidentně máš krátkou paměť nebo sis nedal tu práci to nastudovat. Testoval i závodní pneumatiky. Což by bylo v pořádku, kdyby ta data zůstala pouze u Pirelli, protože ty různé směsi (závodní i nezávodní) byly neznačené. Průšvih byl v tom, že Pirelli jim data pneu přeci jen poskytli, jak se ukázalo při vyšetřování.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jsi schopný pochopit, že je rozdíl když absolvuješ test v "začátku sezóny" a máš tudíž časovou výhodu (náskok) před soupeři. A když tví soupeři testují "na přelomu sezóny"? Připadá mi, že se tu bavím s jednodužším člověkem. erdedy to asi už pochopil a diskuzi utnul.
Teď probíhá kauza homologace pohonných jednotek, kde jde o "blbých" 14 dní a všem to připadá, jako neskutečně dlouhá doba pro získání poměrně velikého náskoku/ztráty. A ty tady bezostyšně srovnáváš podvod Mercedesu a lumpárnu FIA s testováním všech týmů o víkendech a s "narychlo" vymyšleným rádoby kompenzačním testem uskutečněným s mnohem větším zpožděním. Mezi tím totiž Mergl využil veškeré poznatky ze svého podvodu v závodech.
Také už s tebou končím. Je mi jasné, že se nedohodneme. Já podvody nesnáším, tobě imponují.02

+ 8 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.91.14.XXX
Co dostala FIA je vcelku jedno. Problem (mimo ine) napr. bol aj to, ze Mercedes (v tom case) dostal k dispozicii data od Pirelli. A tak by sme mohli pokracovat dalej a dalej...

Ale ja to uz nebudem rozpitvavat, vsetko tu uz bolo davno povedane. A tymto by som to aj (za mna) uzavrel.04

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

michal

81.30.243.XXX
moc pěkné čtení

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
Já jsem přesvědčen o všem jen do takové míry do jaké sahají RELEVANTNÍ informace (třeba přepis a zdůvodnění rozhodnutí vyšetřovací Komise FIA), vše ostatní jsou jen domněnky.
Možná Mergl odjel 1000km, ovšem zcela jistě ne všechny na pneumatikách poslední specifikace jak se naivně (kristova noho, to slovo máš hodně oblíbené) domníváš zase ty. Ostatní týmy pak měli třídenní test a byl test, nad kterým měli týmy plnou kontrolu a věděli všechno o pneumatikách i vozech. Na základě spekulacích podobných těm tvým bych taky mohl spekulovat o tom proč se zrovna Renaultu, alias Lotusu dařilo v šampionátu v době kdy Pirreli testovalo na obstarožním Renaultu s obsluhou od Renaultu, alias Lotusu - ale to bych byl neskutečně hloupý a neudělám to, ty bys ostatně taky neměl když už tady mácháš neskutečnou hloupostí.....

+ 5 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Ty jsi přesvědčen, že Mergl předal FIA vše? Proč tedy testoval tajně? Stálo jim to za tu ostudu, přebarvovat pilotům přilby? Proč k testu nevyužil testovacího pilota?
Buď jsi neskutečně hloupý, nebo záměrně bagatelizuješ lumpárnu. A pokud vím, tak nenajeli 200km, jak se naivně domníváš, ale 1000km.
Kdepak, v tomto testu se rodil pokrok Merglu v aerodynamice i v práci s pneu, který vyústil v jeho letošní dominanci. Jejich výborná pohonná jednotka jenom prohloubila nadvládu.

+ 11 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
A vy jste na těch testech pane hrabě byl, nebo jste to jen slyšel v "ŠlágerTV"? Všechny data z testů byly k dispozici FIA při vyšetřování a krom testování pneumatik se tak nějak nic neprokázalo, dokonce ani v místní tuně informací kterou tak doporučujete studovat. Myslet, pane hrabě, znamená h...o vědět....

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Alfred

78.41.168.XXX
A co takového si takového odine mohly týmy sdílet a opisovat co nemohli opisovat od Merglu? O jaké kompenzaci tady furt všichni mluvíte, vždyť proboha jeden test byť jakkoli tajný (FIA nakonec dostala všechny data z toho testu a neshledala v nich nic, krom testování samotných pneumatik - na rozdíl třeba od testů s Ferrari) je pořád jen test, který se v moři tisícek odjetých km během sezony rozpustí během pár týdnů a tady snad všichni budou vytahovat test s Pirreli ještě pět let....Nakonec aby nebyla naivnější představa jak by bez toho testu byl Mergl někde v hloubi pole...

+ 7 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama