DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes W05 Hybrid - Díky čemu byl tak dobrý?

Mercedes loni prožil ve Formuli 1 sezónu nebývalé dominance, když své soupeře porážel ještě s větším rozdílem, než Red Bull v nejlepších ze svých sezón. Čím to, že jeho vůz F1 W05 Hybrid byl tak silný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes W05 Hybrid - Díky čemu byl tak dobrý?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 12.01.2015 19:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 07.01.2015 21:19
zippe s tvým názorem nesouhlasím. Ono totiž… »
» enzo (Hlasovalo 15 lidí) 07.01.2015 17:27
Článek Super počteníčko. 01 »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 07.01.2015 15:28
Díky. Vědma určitě nejsem, chyba opravena. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • David

    109.105.48.XXX
    Schumi, Ross a Pat udělali super základ akorád mě mrzí že z toho teď těží Lewis a ne Michael. za tu práci by si to zasloužil a nebo aspoň Nico.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • michal

    81.30.243.XXX
    moc pěkné čtení

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Článek Super počteníčko. 01

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    V Mercedese majú chuť,... ...aj na rok obhájiť titul v oboch kategóriách, aj vícemajstra sveta a ako vidieť venovali tomu celý svoj fortieľ pri návrhu nového šasi a aerodynamického balíka a podobná situácia bude iste aj pri modernizácii novej pohonnej jednotky pre r. 2015, kde sa iste dočkáme zvýšenia výkonu a krútiaceho momentu, zníženia spotreby a lepšieho priebehu spolupráce turbomotora s oboma hybridnými subsystémami. 01

    + 21 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zahradnik

    109.71.214.XXX
    Článek Opravdu skvěle napsáno 01 Díky!

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    66.249.81.XXX
    Petře 01 Super článek, jen po přečtení mám trochu obavu, že Mercedes bude letos ještě víc dominantnější než vloni... Navíc si myslím, že na konci měli nějaké eso v rukávu, které si nechali na tuto sezónu, aby jim to někdo neokopíroval. Pevně doufám, že Valteri, Daniel a snad i McLaren budou dýchat Meďárům na záda a sem tam jim to vítězství dokážou sebrat, a pokud ne, a Merc bude stále kilometry napřed před ostatníma, tak doufám, že Lewis udělá rekord v počtu vítězství za sezónu(když už nudné, tak pořádně)...
    Jinak Peťo máš tam malou chybičku: Mercedes dokázal v roce 2015 vyhrávat kvalifikace... Nebo to není chyba, jsi vědma...12

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Díky. Vědma určitě nejsem, chyba opravena.

      + 13 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.112.XXX
        Ahoj Petr01
        Na uvod vsetko dobre v novom roku!

        Chcem sa spytat - predpokladam, ze si s Paddym v kontakte, preto nechcem moc rypat...19 12 ale neda mi to - ta cast s gumami, to (on) mysli vazne?03 Ci to uz zauradoval nejaky ich "PR dramaturg"?04
        Nejak sa mi to nezhoduje s tym, aku "verziu" poznam ja...03

        + 9 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Ahoj Erdedy,

          co teď konkrétně myslíš? Mercedes na tom byl letos s gumami opravdu dobře (ber v úvahu, že je zatěžoval díky vyšší rychlosti o dost více než konkurence). Ilegální test (pomohl) a některé další detaily jsem záměrně vynechal.

          + 12 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.91.8.XXX
            Jj, presne to myslim 03 a potom, ze niesi "vedma".03

            Celkovo si myslim, ze tu temu by mali bud vynecha/t/vat, alebo sa nejak vhodne vyhnut. Niesom sam, komu tie "kvetnate" opisy o "ohromnom úsilí" minulu sezonu v tejto oblasti kolu oci.02 03
            Len tolko som chcel.

            + 9 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Já to chápu, taky se mi ten jejich přehmat nelíbil a asi bych je tehdy potrestal přísněji. Na druhou stranu odvedli opravdu dobrou práci - nejen gumy, ale aero, pohonná jednotka, její integrace atd.

              + 13 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.112.XXX
                To ano. Za to im cest!01 03

                Faktom ale je, ze si o tom pustaju do eteru "zaujimave pribehy", ako by sa nic nestalo. Nikto nechce, aby teraz "sedeli v kute a suchali nohami", ale trochu vazit slova by im nezaskodilo.

                + 11 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  78.41.168.XXX
                  Jako nic proti ničemu, ale těch kolik, 200 km? v "ilegálních" testech dalo Mercedesu stěží takovou výhodu proti ostatním týmům co se týče pochopení pneumatik, když během jednoho závodního víkendu získají všichni stejné data z mnohem víc odjetých km, přičemž těch víkendů bylo devatenáct. Jako netvrdím, že jim to nepomohlo, ale pochybuji jestli jim to pomohlo nějak zásadně aby měli vážit slova.

                  + 15 / − 12

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • zipp

                    zipp

                    89.103.223.XXX
                    hlavně potom měli ty testy i všichni ostatní, všechny ostatní týmy, kromě mercedesu, takže asi tak...

                    + 12 / − 13

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      zippe s tvým názorem nesouhlasím. Ono totiž není jedno, zda tým testuje sám tajně, bez přítomnosti konkurence a nebo zda testují všichni a vzájemně se hlídají "opisují" a "sdílí" svá data.
                      A jestli si myslíš, že společný test ostatních týmů dostatečně vykompenzoval mercedesský podvod, tak máš o F1 hodně naivní představu na úrovni většiny zdejších anonymů.03

                      + 16 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        195.91.15.XXX
                        Tak!01 01 01

                        A len dodam, ze na ofic. testoch je tiez "kontrola" FIA. V Barcelone ziadna "kontrola" nebola, takze si mohli robit absolutne nekontrolovane "co sa im zachcelo". A ze robili!02 03

                        + 10 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama