Ták, tak,.. ...ako sa vo všetkých týchto metódach pracovníci tímov zdokonalili, vidieť, že sa nielen tieto dohodli, ale FIA to mohla dať aj do predpisov tak, že to každému z nich bude vyhovovať a je to aj začiatok šetrenia a znižovania zdrojov, ktoré nastolí rovnosť šancí na poli návrhu, tvorby, zhotovenia a testovania šasi, pohonných jednotiek a ostatných komponentov monopostov F1. Je to len dobre, že aj metóda CFD a aerotunely budú takto sledované, lebo testovanie na trati bolo už do predpisov zavedené a toto je ďalší krok, ktorý je určite tým, na čo tímy stredu poľa čakali, aby zabránili plytvaniu najmä bohatých tímov, ktorým je Red Bull, Ferrari a Mercedes, aby im tieto na ceste vývoja neušli tak, že keby im bežali oproti, tak ich ani tak nedobehnú.
Otvorenou otázkou sú ale stále zdroje na použivanie 3D tlačiarní, ktoré všetky tímy F1, ako viem nevlastnia, najmä tie menej solventné, preto nemôžu tak operatívne zhotovovať nové diely aerodynamiky, čoje ich veľký handicap, aby sa mohli ihneď testovať v aerotunely a potom zaviesť aj na vozidlo v mierke 1:1 a overiť ho v tréningu, s celým balíkom, či ono prinieslo to, čo od tejto úpravy očakávali pri návrhu metódou CFD a zhotovení na 3D tlačiarni a testovaní v aerotuneli na zmenšenom modely v mierke 3:5.