DISKUZE K ČLÁNKU Stručně o obecném využívání informačních technologií na závodní dráze a v továrně

Kolik je na voze senzorů a kolik dat v každém kole odešle? Jak týmy využívají moderní informační technologie na závodní dráze i v továrně?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stručně o obecném využívání informačních technologií na závodní dráze a v továrně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 30.11.2013 20:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasovalo 9 lidí) 29.11.2013 16:43
Blbost.. Ferrati je spise proti omezování casu… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 29.11.2013 14:40
Letos měli limit 40 teraflopů, což týmy… »
» uzivatel001385 (Hlasovali 5 lidé) 29.11.2013 15:57
Vidím to stejně. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno je toho dosť aj tohoto roku,... ...a narok toho bude ešte ďaleko viac, lebo jeden subsystém MGU-H pribudne a aby to hlavná riadiaca jednotka všetko zvládla, tak bude k tomu treba veľký fortiel programátorov aj od špecializovaných firiem ako je teraz Microsoft pre Lotus a v F1 uvidíme aj iné, ktoré sa tu etablujú a tiež si niečo odkroja z koláča dolárov, ktoré sú na to pripravené. Tieto to dovedú k dokonalosti, čo určite nebude hneď v prvom roku a z toho budú prameniť poruchy týchto nových systémov, ktorými budú trpieť ich riadené subsystémyé viac alebo menej a budú určovať schopnosť tímu dojazdiť závod tak, aby všetky agregáty a ich pomocné zariadenia pracovali tak, ako by mali. 01

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Coopy

    90.180.153.XXX
    Větrný tunel Jsem sám, kdo za omezením doby ztrávené v tunelu vidí lobby ferrari, které to asi moc neumí a používá snad tři různé?

    Právo vetta pro jeden tým je pro sport špatná zpráva

    + 7 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001385

      uzivatel001385

      89.103.251.XXX
      Vidím to stejně.

      + 5 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Nemyslím si, že by zmodernizovali tunelu a tolik toho obětovali (nejen peněz), aby nyní chtěli jeho využívání takto omezit.

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      81.201.62.XXX
      Blbost.. Ferrati je spise proti omezování casu v tunelu...uz prisli o testovani na draze a tunel se tomu asi nejvice priblizuje..urcite vice nez simulace na pc..myslim ze je pro ne blby ze museji mit maximalne 60 procentni modely. .urcite by chtely sto procent kdyz nemuzou venku jezdit, ale ze by lobovali za snizovani nakladu a casu v něčem co se nejvice podoba jejich idelanimu testovani je prece nelogicky..a o financich ktery do toho ted nasypali miliony, jak pise dalsi diskutujici, ani nemluve.. Spis budou toto krizizovat a lobby to bude jinych tymu..

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.102.3.XXX
    Omezeni = snizene naklady? Kolik casu v tunelech a kolik teraflopu rocne vyuziji tymy jako Caterham, Sauber apod.? Odpovida to tem novym limitum, nebo se i takove tymy budou muset uskrovnit, ci naopak se k tem limitum ani neblizi?

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Letos měli limit 40 teraflopů, což týmy využívaly. Navíc ale mohly 24/7 v tunelu, což příští rok už nepůjde.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adam

        85.239.228.XXX
        Kdo a jak to kontroluje/bude kontrolovat jestli se to dodržje/bude dodržovat?

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Je to v pravidlech, tudíž FIA. Týmy musí v tunelech nahrávat kamerami a záznam včetně dat uchovávat pro náhodné kontroly.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.140.XXX
            a ako to bude fungovat v pripade pouzivania veternych tunelov v inych firiem?

            asi tazko moze fia nariadovat firmam ktore nemaju s fia nic spolocne ze ked u nich niektory tim bude testovat tak to musia kamerovat

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        ze letos mohly tymy byt v tunelu 24/7 to vim, me by zajimalo, jestli to vyuzivaly prakticky vsechny tymy, nebo pro ty mene majetne jim to rozpocet branil a jak to vyuzivaly v porovnani s tim novym narizenim, jestli podobne, nebo mene ci vice?

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama