DISKUZE K ČLÁNKU Brzdy v F1: Jak se vyrábějí, jak jsou výkonné a co se letos u nich změnilo?
Brzdy vozů Formule 1 představují špičkové kusy techniky. Jsou velmi lehké a podávají neuvěřitelné výkony. V článku se blíže podíváme na to, jaké systémy krotí rychlost monopostů v královské disciplíně motosportu, jak fungují a jako se vyrábějí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brzdy v F1: Jak se vyrábějí, jak jsou výkonné a co se letos u nich změnilo?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000505
(Hlasovalo 15 lidí)
05.05.2012 16:07
díky za tieto články máte u mňa veľké plus … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000730
14:06 11.05.2012 193.33.22.XXX
Tušil jsem to, zvlášť, když mám představu jakou to může mít hmotnost, která je i tak neskutečná.
Popravdě nevím jestli se to tak označuje běžně, píše se doslova "Brzdový systém".
Ale jsem teoretik, lajk a pouhý fanoušek. Možná jsem jediný, kdo to nechápe. Díky za ujištění.
Popravdě nevím jestli se to tak označuje běžně, píše se doslova "Brzdový systém".
Ale jsem teoretik, lajk a pouhý fanoušek. Možná jsem jediný, kdo to nechápe. Díky za ujištění.
uzivatel000730
13:48 11.05.2012 193.33.22.XXX
hmotnost článek se mi líbí moc, ale nerozumím, jak může mít celý systém do 5kg: "Zástupce Bremba nám prozradil, že celý jejich brzdový systém váží maximálně 5 kg "
Když jenom třmeny mají mít 5,4kg: "včetně 1,6kg šestipístkového hliníkového třmenu, 1,35kg kotouče a 280 g pro každou karbonovou destičku."
Když jenom třmeny mají mít 5,4kg: "včetně 1,6kg šestipístkového hliníkového třmenu, 1,35kg kotouče a 280 g pro každou karbonovou destičku."
uzivatel000324
23:53 05.05.2012 178.40.160.XXX
Perfektny článok ako vždy! Upravil by som poslednú vetu že "strmen sa sustruzi 10h". Podľa obrázkov z poslednej animacie sa skôr frezuje ako sustruzi. Usudzujem podľa polotovaru a pomocných plôch na upnutie.
Kým začnete všetci nadávať tak je to len taká moja pracovná deformacia
dodo
Kým začnete všetci nadávať tak je to len taká moja pracovná deformacia
dodo
Petr
18:10 05.05.2012 78.157.160.XXX
Reakce Díky za reakce.
> kocourPB: Malého bezvýznamného plus si vážíme.
> erdedy: To by mě zajímalo, které jsou ty zbylé dva v top3? PIV a výroba/tolerance? Jinak nesvlékej trenky, brod je ještě daleko. První zápasy nic neznamenají. Váš výkon byl mnohem sympatičtější, naši bruslili jak primadony.
> neregistrovaný - gulii: vím, že to vypadá blbě, žel v našem adminu jsem zatím nepřišel na to, jak to udělat :-/ Není to žádný Word 2010 (Ctrl+Shift+mezerník nefunguje).
> kocourPB: Malého bezvýznamného plus si vážíme.
> erdedy: To by mě zajímalo, které jsou ty zbylé dva v top3? PIV a výroba/tolerance? Jinak nesvlékej trenky, brod je ještě daleko. První zápasy nic neznamenají. Váš výkon byl mnohem sympatičtější, naši bruslili jak primadony.
> neregistrovaný - gulii: vím, že to vypadá blbě, žel v našem adminu jsem zatím nepřišel na to, jak to udělat :-/ Není to žádný Word 2010 (Ctrl+Shift+mezerník nefunguje).
uzivatel000549
16:53 05.05.2012 93.181.64.XXX
Vždycky když mluvím s někým typu "viděl jsem jednou F1 ve zprávách v TV", tak mi říká, jak moc je to nudné. Ale to není pravda. Právě pro tohle mě F1 tak fascinuje a jsem její velký fanoušek. Právě díky těm neuvěřitelným technologiím :-O
uzivatel000505
16:07 05.05.2012 95.102.162.XXX
díky za tieto články máte u mňa veľké plus
nám laikom približujú tak zložitý technologický svet F1
nám laikom približujú tak zložitý technologický svet F1
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek