DISKUZE K ČLÁNKU Lotus s vozem E20 míří do USA, bude testovat v aerodynamickém tunelu v plné velikosti

Lotus letos nebude testovat na rovinkách, všechny čtyři dny smění za testování s plnohodnotným vozem v aerodynamickém tunelu v USA. Příští týden tam zamíří s šasi E20-01, s nímž ve Velké ceně Malajsie nastoupil Romain Grosjean.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotus s vozem E20 míří do USA, bude testovat v aerodynamickém tunelu v plné velikosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 31.03.2012 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 30.03.2012 16:11
Pravidla testování s vozem plné velikosti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Vůz bude mít nainstalovanou také speciální převodovku bez diferenciálu...........tak na tuhle technickou inovací jsem zvědaví.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    194.160.178.XXX
    Kapor Myslím si, že stavba jedného spoločného tunela pre všetky tímy, pre potreby korelácie všetkých aerotunelov, ktoré pracujú so zmenšeným modelom v Európe, by bola potrebná viac, ako trepať sa s tým do Ameriky. Záleží však, či Lotus tam nezískal nejaké zľavy a preto náklady na testovanie sú pre nich únosné ak použijú nízkonákladovú dopravu. 14

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ide vlastne o vykonanie korelácií na vlastnom tunely,.. ..kde môžu používať len zmenšený model s modelom 1:1 v Amerike, ktorý je najvernejším riešením okrem už spomínaných testov a s metódy CFD. Ak sa im to takto osvedčilo, je to logické, ak nemôžu testovať do roztrhania tela, ako to robilo Ferrari. Divím sa len, že oni šete na to neprišli, alebo sa hanbia tam ísť. Určite by im to prospelo, aby vo vlastnom tunely urobili korelácie a aj vo svomoj CFD-éčku. 18

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    Mali by dať možnosť voľby. Buď testovanie na okruhu, alebo v tuneli. Oboje za rovnaké prachy vrátane dopravy.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynanona

    165.72.200.XXX
    A to se vyplatí ? Nebylo by lepší tunely zakázat a nechat testovací nebo talentované jezdce dělat svoji práci přímo na trati ?

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • limbi

      147.228.209.XXX
      To by podle mě bylo strašně drahé... V tunelu můžou vyzkoušet za pár chvil několik řešení. Na dráze by museli přestavovat celé auto a zkoušet kdy jim začnou různé věci fungovat. Navíc většina týmů má už svůj tunel, takže za něj nemusí platit, jako by platili za pronájem trati.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zeto

        109.80.92.XXX
        Tak ale přece i v tom tunelu, aby to mohli vyzkoušet, musí to auto přestavět. Jinak je jim to k ničemu. Mě spíš překvapuje, že mohou testovat v plné velikosti, když je podle pravidel možné testovat jen model ve velikosti 60%.
        Kdyby povolili testovat na trati den po závodě, tak by to asi zase tolik náklady nenavýšilo. Ony ani ty tunely nebyly zadarmo, nemluvě o jejich provozu.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Pravidla testování s vozem plné velikosti umožňují - viz článek 22.4 sportovních pravidel, bod c) iii). Kterýkoliv ze 4 dnů pro aerodynamické testy na rovince (či na dráze se zatáčkou o konstantním poloměru) mohou vyměnit za 4 hod v aero-tunelu s plnohodnotným vozem (přičemž takový test se musí uskutečnit v jediném 24hod období).

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama