DISKUZE K ČLÁNKU O dalších zajímavých změnách v pravidlech pro rok 2012 s technickým ředitelem Renaultu (2. část)

Technický ředitel Renaultu James Allison pokračuje v představování některých dalších změn v pravidlech pro rok 2012, z nichž o většině jsme se zatím nezmiňovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O dalších zajímavých změnách v pravidlech pro rok 2012 s technickým ředitelem Renaultu (2. část)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 15.12.2011 14:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    XXX
    ... a já myslel, že to helium zakázali kvůli tomu, že po každé zastávce mechanici mluvili příliš vysokými hlasy a tím neměla F1 ten správný zvuk... 18
    jinak souhals s Bolvuou, ale gumy bych taky klidně nechal pouze technicky specifikované a ne stejné. bylo-li to takto myšleno.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bolvua

    XXX
    Prečo nespravia poriadnu f1, kde by bolo rovné len:
    Dĺžka vozu
    Šírka vozu
    Váha vozu
    Spotreba
    Vnútorná ochranná konštrukcia. Všetko ostatné povolené... to by bola kruťárna

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bolvua

    XXX
    zabudol som na pneu a výšku vozu samozrejme :P

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Tebe by bavili závody, kde by seriozně závodily max. 2-3 stáje a ostatní by dostávali až 10s na kolo? V případě pravidla 107% by na okruhu bylo tak do 10-ti vozů. Vypadalo by to asi jako GP Indianopolis 200?, kde jelo jen 6 vozů. Divácí šli domů ještě před koncem.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    S tím omezením kvůli nákladům už mi FIA leze krkem. Je to proboha F1, královna motosportu, ne závod koloběžek konaný obecní orlovnou.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      Kddž ti leze krkem, tak na to nekoukej, nikdo tě nenutí. Asi by tě bavilo víc, kdyby v F1 jezdil s neomezeným rozpočtem jeden tým nebo dva, že? Prosím, pak pro tebe je FiestaCup...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        fiesta cup není zrovna dobrý příklad toho, proti sobě jezdí jenom pár jezdců s neomezeným rozpočtem 03 ale řekl bych to asi takhle: bohužel se z F1 stal místo sportu již téměř čistý kšeft a množství prostředků zcela zásadně ovlivňuje výkonnost. je již zcela nereálné, aby malý, chudý tým přišel s něčím novým a tím si zajistil přední pozice. řešení technických specifikací nabízené Bolvuou by umožňovalo návrat spousty dnes zakázaných řešení, která nebyla ve svém řešení drahá, ale byla prostě zakázána a hotovo ( např. wing car, "vysavač" ap. ). přiznám se, že po takovýchto "úletech" se mi taky stýská. ale to byla F1 alespoň částečně ještě sportem....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          XXX
          No jo, F1 uz neni sport a je to spis kseft, o tom zadna. Ale jaky dnesni sport uz neni kseftem ? Na nekay rozumny urovni uz se bez mecenasu nebo sponzoru neobejdes a tim se z toho proste stava kseft. Pred 20-30 let kdyz holt nekdo nevedel co s miliony dolaru, udelal si tym a jezdil. Dneska, pokud o ty miliony neprisel v krizich, tak je uleje na cestu do vesmiru :D obecne, zmena priorit a tim si vysvetluju "odumirani" soukromych tymu. A ten zbytek musi jit cestou kompromisu mezi zavodenim a kseftovanim (s reklamou)

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama