DISKUZE K ČLÁNKU O dalších zajímavých změnách v pravidlech pro rok 2012 s technickým ředitelem Renaultu (2. část)

Technický ředitel Renaultu James Allison pokračuje v představování některých dalších změn v pravidlech pro rok 2012, z nichž o většině jsme se zatím nezmiňovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O dalších zajímavých změnách v pravidlech pro rok 2012 s technickým ředitelem Renaultu (2. část)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 15.12.2011 14:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    XXX
    ... a já myslel, že to helium zakázali kvůli tomu, že po každé zastávce mechanici mluvili příliš vysokými hlasy a tím neměla F1 ten správný zvuk... 18
    jinak souhals s Bolvuou, ale gumy bych taky klidně nechal pouze technicky specifikované a ne stejné. bylo-li to takto myšleno.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bolvua

    XXX
    Prečo nespravia poriadnu f1, kde by bolo rovné len:
    Dĺžka vozu
    Šírka vozu
    Váha vozu
    Spotreba
    Vnútorná ochranná konštrukcia. Všetko ostatné povolené... to by bola kruťárna

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bolvua

    XXX
    zabudol som na pneu a výšku vozu samozrejme :P

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Tebe by bavili závody, kde by seriozně závodily max. 2-3 stáje a ostatní by dostávali až 10s na kolo? V případě pravidla 107% by na okruhu bylo tak do 10-ti vozů. Vypadalo by to asi jako GP Indianopolis 200?, kde jelo jen 6 vozů. Divácí šli domů ještě před koncem.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    S tím omezením kvůli nákladům už mi FIA leze krkem. Je to proboha F1, královna motosportu, ne závod koloběžek konaný obecní orlovnou.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      Kddž ti leze krkem, tak na to nekoukej, nikdo tě nenutí. Asi by tě bavilo víc, kdyby v F1 jezdil s neomezeným rozpočtem jeden tým nebo dva, že? Prosím, pak pro tebe je FiestaCup...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        fiesta cup není zrovna dobrý příklad toho, proti sobě jezdí jenom pár jezdců s neomezeným rozpočtem 03 ale řekl bych to asi takhle: bohužel se z F1 stal místo sportu již téměř čistý kšeft a množství prostředků zcela zásadně ovlivňuje výkonnost. je již zcela nereálné, aby malý, chudý tým přišel s něčím novým a tím si zajistil přední pozice. řešení technických specifikací nabízené Bolvuou by umožňovalo návrat spousty dnes zakázaných řešení, která nebyla ve svém řešení drahá, ale byla prostě zakázána a hotovo ( např. wing car, "vysavač" ap. ). přiznám se, že po takovýchto "úletech" se mi taky stýská. ale to byla F1 alespoň částečně ještě sportem....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          XXX
          No jo, F1 uz neni sport a je to spis kseft, o tom zadna. Ale jaky dnesni sport uz neni kseftem ? Na nekay rozumny urovni uz se bez mecenasu nebo sponzoru neobejdes a tim se z toho proste stava kseft. Pred 20-30 let kdyz holt nekdo nevedel co s miliony dolaru, udelal si tym a jezdil. Dneska, pokud o ty miliony neprisel v krizich, tak je uleje na cestu do vesmiru :D obecne, zmena priorit a tim si vysvetluju "odumirani" soukromych tymu. A ten zbytek musi jit cestou kompromisu mezi zavodenim a kseftovanim (s reklamou)

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama