DISKUZE K ČLÁNKU Renault R30 ve Valencii: Nejen nové výfuky

Renault s sebou přiváží nové díly na každý závod. Ve Valencii se dnes krom dalších modifikací objevily také přepracované výfuky po vzoru Red Bullu, nová podlaha i přední přítlačné křídlo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault R30 ve Valencii: Nejen nové výfuky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 01.07.2010 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 26.06.2010 11:46
Ano, na to narážel i Kubica ve svém komentáři … »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 01.07.2010 16:41
Francouzské stránky pro fanoušky Renaultu (mj.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Francouzské stránky pro fanoušky Renaultu (mj. občas zde něco obšlehnou):
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, na to narážel i Kubica ve svém komentáři (cítil více gripu pod plným plynem).
    A je možné, že to bylo příčinou Massova smyku ve druhém tréninku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Nevýhody ... množství výfukových plynů bude přímo úměrné otáčkám motoru, takže jejich působení na difusor se bude s otáčkami měnit. Asi to bude vyžadovat zvyk a správné nastavení, ale přinejmenším to první by piloti F1 měli zvládnout během prvního tréninku s novým systémem.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Podlaha nevýhody snad žádné - problémem je spíše, aby vydrželo zavěšení, teplota výfukových plynů přesahuje 800 °C a to už není legrace.

    Na zahřívaní pneu se mě už pár lidí ptalo: je to mýtus. Ty plyny nefoukají na pneumatiky, zasahují maximálně jejich vnitřní okraj. U pneumatik jde o to, aby se teplota rozložila po celém povrchu, aby správně fungovaly a poskytovaly optimální grip. Týmy výfukové plyny pro jejich ohřev nepoužívají - Red Bull má dokonce na krajích podlahy takový plot, který má bránit jejich pronikání k pneumatikám.

    Otočné výfuky ne, pohyblivé aerodynamické elementy jsou zakázány.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Moc pěkně, snad jim to i pojede. Jaké nevýhody může mít podlaha na kterou jsou připevněné výfuky?
    Zajímavé, že u ferrari je nechali kulaté a tady je udělali placaté, což mi přijde lepší.
    Pokud by byl výfuk ukrytý v kapotáži, mohl by být otočný? Jako, že by na začátku foukal na pneu ať je zahřeje a následně by se přesměroval na difuzor.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu