DISKUZE K ČLÁNKU Přejde Red Bull v roce 2019 k Hondě? Co nabídl Verstappenovi, že se mu upsal?
Šéf Red Bullu Christian Horner promluvil pro oficiální stránky F1 o jejich o letošní sezóně, současném postavení v šampionátu, monopostu RB13, prodloužení s Maxem Verstappenem i o budoucích motorech. Jakou mají vizi? Přejdou v roce 2019 k Hondě? Jakou radost mají z toho, že se McLaren stává zákazníkem Renaultu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přejde Red Bull v roce 2019 k Hondě? Co nabídl Verstappenovi, že se mu upsal?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
26.10.2017 14:40
Bezva byla McL-Honda. RB-Honda bude dobre pro… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
09:13 27.10.2017 89.29.32.XXX
ano, je to o spolupraci. Ale kdyz nekdo neco opakovane slibuje a dodava neco jineho, tak se tezko muzes divit, ze prijde opravnena kritika. zvlaste ve chvilik kdy zbytek auta ja na boj o titul a jedine co potrebuje je vykonny a spolehlivy motor a ten Renault zkratka posledni 4 roky neni schopen dodat, ale slibu jsme slyseli tuny.
Nikita19
19:19 26.10.2017 178.23.232.XXX
Pánové, tak tohle mě dostalo! Ty "keci" Hornera ze kterých je mi na blití! Najednou mluví o Renaultu jako férovém dodavateli se kterým vyhrávají velké ceny. Proč ten srágora neřekne, jak Renault neustále pomlouval a sváděl ne něj všechnu vinu. Nejvíc se těším na rok 2019, kdy Renault snad přestane dodávat RB motory a oni
konečně pochopí, že je to o spolupráci a né o pomluvách! Horner si snad konečně
uvědomí princip spolupráce týmu, až se ocitnou na chvostu startovního pole. V historii motorsportu jsem nezažil, že dostane nějaký motor od Aston Martin a hned s
ním bude vyhrávat?!
konečně pochopí, že je to o spolupráci a né o pomluvách! Horner si snad konečně
uvědomí princip spolupráce týmu, až se ocitnou na chvostu startovního pole. V historii motorsportu jsem nezažil, že dostane nějaký motor od Aston Martin a hned s
ním bude vyhrávat?!
uzivatel002919
15:47 26.10.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel001639
14:49 26.10.2017 89.111.73.XXX
Je otazka co je v pravidlech a smlouvach. Jestli se dodavka vztahuje jen na funkcni zelezo, tak asi vyrobce nemusi dodavat aktualizace, nejake kvalifikacni mapy atd.
Docela vtipne muze byt, ze ten motor vyrobce muze nejak rozjet a pak si softem (jen sobe) pridat nekolik desitek koni navic. No kdyz pujde do tuheho a budou dva tymy na stejne urovni se sasim, tak pochybuji, ze dojde na to, ze by tovarna dostala to same, resp. ze by nedostala jen sofwarove vykonejsi motor. Preci jen jde o titul, o obrovske penize
Docela vtipne muze byt, ze ten motor vyrobce muze nejak rozjet a pak si softem (jen sobe) pridat nekolik desitek koni navic. No kdyz pujde do tuheho a budou dva tymy na stejne urovni se sasim, tak pochybuji, ze dojde na to, ze by tovarna dostala to same, resp. ze by nedostala jen sofwarove vykonejsi motor. Preci jen jde o titul, o obrovske penize
uzivatel001639
14:40 26.10.2017 89.111.77.XXX
Bezva byla McL-Honda. RB-Honda bude dobre pro Hondu, mozna RB to se teprve ukaze, ale ne pro fandy McL-Hondy
jon
14:20 26.10.2017 194.228.59.XXX
Podle mě není důvod, proč by zákazník nemohl upravovat software. Akorát nebudou mít k dispozici motory na brždění a ostrý motor tím v tréninku zatěžovat nikdo nechce.
Takže v konečném důsledku je to tak, jak to cítíš a všichni zákazníci v F1 to naznačují nebo o tom mluví bez zábran. Tovární tým Mercedesu nebo Ferrari jako jejich zákazník neporazíš. Vždyť zákazníci ani nemají tu ostrou kvalifikační mapu ...
Takže v konečném důsledku je to tak, jak to cítíš a všichni zákazníci v F1 to naznačují nebo o tom mluví bez zábran. Tovární tým Mercedesu nebo Ferrari jako jejich zákazník neporazíš. Vždyť zákazníci ani nemají tu ostrou kvalifikační mapu ...
skejpa
11:07 26.10.2017 194.228.59.XXX
Naprostý souhlas. Na tohle téma by to chtělo nějaký super článek od Petra, který jistě umí zjistit nějaké tajnější podrobnosti. V čem přesně jsou rozdíly v pohoných jednotkách zákazníků a továrního týmu atd. Jasně, dostávaj stejné motory ale jedněm to jede rychleji :D Proč a co se s tím dá dělat ? I RedBull je známej tím, že si pro motory Renault tvořil vlastní mapování atd. Prosíme o osvětu ! :D
Situs
10:12 26.10.2017 85.70.164.XXX
Hodně by mě zajímalo to jak mluví o "zákaznickém stejném vybavení", zda maj nějaká data, info o tom kde to tak není a jak moc se to lišit může. Vůbec by bylo fajn kdyby se o tom někdo rozmluvil, tahle éra komplexních jednotek určitě poskytuje spousty možností jak z toho nedostávat "tovární" výkon či "tovární" vlastnosti. Především softem. Může zákazník dělat změny kvůli palivu a mazivu sám? Může ten soft vůbec prohlížet? Jak moc je jinej od továrního? Vlastně myslím že FIA by to vůbec měla mít pod kontrolou neb soft je dnes součástí motorů a ten by měli mít stejný. Třeba McLaren 2014 říkal že nedostává upgrade softu a tak, to pak ale výrobce má jasnou zbraň jak legálně a vlastně tajně eliminovat zákazníka.
uzivatel001890
10:05 26.10.2017 85.239.64.XXX
Je to docela dobrý..
Redbull mi posledni dobou dělá spíše radosti.
Motorově to pojali skvěle - podle mě by nebyl problém dojezdit s Renaultem až do r. 2020 - akorát, že oni asi správně tuší, že by ideálně byla lepší Honda :) ... ovšem podmínka je aby se chytla - což evidentně nevylučují a já jí držím palce
Redbullll - Hondááá by bylo bezvaá :)
Doufám, že Mercedes neztratí motivaci a nebude chtít po té co omladil značku (třeba jen na čas) odejít
... Budou se ale "Hoši" muset smířit s tím, že vyhrát může jen jeden ... a skvělých kandidátů je víc ... příští rok Ferrari, Mercedes, Redbull ... a v další řadě Renault ... a Mclaren?
Nevypadá to špatně. Akorát si myslím, že ty motory zůstanou na podobné platformě jen mírně zjednodušené ... Ale zas už bude technologie zvládnutá a Cosworth to třeba vezme i tak ... Mohlo by nakonec být možné aby bylo více týmů ... Ale to už si to asi maluju až moc růžově
Doufám, že zachovají široké gumy a přidají silnější motory a víc paliva ...
Redbull mi posledni dobou dělá spíše radosti.
Motorově to pojali skvěle - podle mě by nebyl problém dojezdit s Renaultem až do r. 2020 - akorát, že oni asi správně tuší, že by ideálně byla lepší Honda :) ... ovšem podmínka je aby se chytla - což evidentně nevylučují a já jí držím palce
Redbullll - Hondááá by bylo bezvaá :)
Doufám, že Mercedes neztratí motivaci a nebude chtít po té co omladil značku (třeba jen na čas) odejít
... Budou se ale "Hoši" muset smířit s tím, že vyhrát může jen jeden ... a skvělých kandidátů je víc ... příští rok Ferrari, Mercedes, Redbull ... a v další řadě Renault ... a Mclaren?
Nevypadá to špatně. Akorát si myslím, že ty motory zůstanou na podobné platformě jen mírně zjednodušené ... Ale zas už bude technologie zvládnutá a Cosworth to třeba vezme i tak ... Mohlo by nakonec být možné aby bylo více týmů ... Ale to už si to asi maluju až moc růžově
Doufám, že zachovají široké gumy a přidají silnější motory a víc paliva ...
tom11
09:54 26.10.2017 77.48.94.XXX
bodejť by pěkně nemluvil. přece si nepřibouchnou dveře před vlastním nosem. zbavili by se v ten moment jedné ze dvou možností, které jsou pro ně reálné a to by byla určitě chyba. o upřímnosti těch slov můžeme pochybovat či je brát zcela vážně, ale z minulosti je známo, že F1 je velké divadlo. takže asi tak.
jinak moc hezkej rozhovor. Hornerovým názorům se asi nedá nic moc vytknout
jinak moc hezkej rozhovor. Hornerovým názorům se asi nedá nic moc vytknout
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (22:00 - 23:00)
- Závod (18:00 - 19:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek