DISKUZE K ČLÁNKU Penske vzpomíná na padesátiletou historii svého týmu
Představovat Rogera Penske především americkým příznivcům motorsportu je věc naprosto zbytečná, jeho týmy v zámořských kategoriích dosahoval dlouhodobě velice dobré výsledky. Tým amerického patriota si nyní připomíná půlstoletí od svého vzniku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Penske vzpomíná na padesátiletou historii svého týmu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
14:32 28.01.2016 77.240.103.XXXPěkný rozhovor s šéfem tradiční stáje. Bohužel ta tradice nebyla naplňována v F1. Ale donutilo mě to vzpomenout si na období poloviny sedmdesátých let, kdy se americké týmy snažily prosadit v F1. Tehdá tam působil krom Rogera Penske ještě Parnelli Jones. Pamatuji si, že jsem si jejich auta dost pletl. Měla skoro stejné zbarvení (asi díky sponzorům) a dost experimentovali s tvarem přídě. Navíc na černobílé obrazovce v podivné kvalitě a za ještě podivnějšího komentáře pana Pecháčka, mnohdy člověk nevěděl "na čem je".
Pak tým prodali Němcům a Pecháček ještě mnoho let říkal ATS Penske.
Ale nechci, aby můj koment vyzněl jakkoliv proti Pecháčkovsky. Každý, kdo tuto dobu zažil, moc dobře ví, jaký byl přístup k informacím ke sportu, který byl považován za kapitalistický. Proti současným komentátorům (s jejich možnostmi) byl pan Pecháček "Panem komentátorem" i když občas říkal nesmysly.-
RoBertino
17:44 28.01.2016 83.208.82.XXXJako ATS-Penske to jezdilo jen první sezónu 1977 s Jarierem, ale Penske se ještě objevilo díky "králi oválů" Havajanovi Danny Ongaisovi (tým Interscope). A nevedl si vůbec špatně, v Kanadě byl tehdy sedmý.
Srovnání Penske a Parnelli, toť další velice zajímavé téma a věřím, že se k němu v budoucnu dostaneme, protože to rozhodně nebyla jen záležitost oněch necelých dvou (Parnelli) a dvou a půl (Penske) roku - tedy pochopitelně myšleno v F1.-
odin
11:33 29.01.2016 77.240.103.XXXŽe název ATS-Penske se používal jen první sezónu, jsem zjistil, ale také si pamatuji, že to Pecháček párkrát použil i později. A nebyla to jediná jeho nepřesnost. Dokonce si vybavuji i to první auto ATS. Připadalo mi to tehdá, že němci odmontovali věž tanku, uřízli vršek a namontovali to místo kokpitu.
Přitom Penskeho auta měla štít kokpitu krásně táhlý, začínající na úrovni (možná i před) nápravy předních kol a pozvolna se elegantně a aerodynamicky zvyšující až ke štítku. Působilo to na mne ladně. A najednou "tank".
"srovnání Penske a Parnelli"
Ono to ani nemusí být srovnání, "stačí" tak vyčerpávající článek o Parnellim.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek