DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Dominance výrobců motorů škodí, zákazníci nedostávají stejný software

Adrian Newey hovoří o současném stavu Formule 1, které podle něj ke škodě dominují výrobci motoru, a popisuje věci, které hrály do karet Red Bullu v letech 2010 - 2013, kdy získal čtyři tituly v řadě za sebou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey: Dominance výrobců motorů škodí, zákazníci nedostávají stejný software

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.12.2015 11:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 21.12.2015 09:00
Pokud chce Newey stejné motory, software a benzín… »
» Cooper (Hlasovalo 9 lidí) 21.12.2015 15:59
Vidím to stejně jako ty. Zajímalo by mě co by… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 21.12.2015 18:31
Je zajímavé, že Newey by si nejradši z těch… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud chce Newey stejné motory, software a benzín, tak k tomu dodejme ještě stejný podvozek, aerodynamiku a vše bude záležet jenom na jezdcích. Ale to je pak F1 zbytečná a stačí na to některá z nižších sérií. Uniformita by totiž v F1 zlikvidovala to, co tuto formuli činí tím čím je, nebo čím by měla být.

    + 14 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      Vidím to stejně jako ty. Zajímalo by mě co by říkal Newey kdyby začali všichni motoráři fňukat jako celej RB že chtějí taky to jejich nejlepší šasi jestli by Marko hned běžel a všem hned vytroubil jak to dělat aby měli lepší přítlak... i když nevím jestli marko umí na trubku? 13

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Je zajímavé, že Newey by si nejradši z těch pravidel vyzobal jen to, co by se hodilo Red Bullu. Motory nedělají a asi nikdy dělat nebudou, tak bude záhodno, aby celé startovní pole mělo stejné motory. Nikdo mu nebere, že je snad nejlepší v aerodynamice, tak v té by nechal volné pole působnosti všem týmům. Jenže podle mě je F1 o různorodosti nejen v aeru, ale i v motorech a všem ostatním.

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.134.XXX
          ...a teď už jde jenom o to, jak vyvážit motor x šasi+aero x pilot tak, aby každý hrálo stejně důležitou roli.
          A furt si myslím, že tým s rozpočtem 50 megaUSD by nemusel dostávat 5 sekund na kolo, když v IndyCar stačí desetinovej rozpočet na reálnou šanci na vítězství v nějakém tom závodě (a poloviční na vítězství v sezóně)

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            Souhlas. Ale jak to vše vyvážit? o to by se asi měla zasadit FIA ? možná kdyby nevymýšleli předražené motory ? nebo alespoň uvolnit vývoj a testování?

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama