Grosjean o pokroku Lotusu a plánu, jak v Barceloně získat body

Lotus

Lotus | foto: Lotus F1 Team

Romain Grosjean je spokojen s výkonem, jaký předvedl v Číně, ale v Barceloně chce více. Těší se i na méně cestování, protože v letadle zhlédl již všechny filmy.

Romaine, jak se cítíte po Grand Prix Číny?
„Problém s převodovkou byl velké zklamání. Ale celkový obrázek víkendu nám dává 90% pozitivního. Ale nakonec jsme odměnu nedostali. Víme, že děláme pokroky a jdeme správným směrem. Před tím problémem jsme byli druhý Renault tým, byli jsme před McLareny a bojovali jsme s Force Indií. To bylo pozitivní.“

Myslíte si, že nyní vůz ukazuje svůj potenciál?
„Myslím si, že tomu tak bude. Stále to není tak dobré, jak bychom si přáli. Cílem pro Barcelonu je, abychom se i tam zlepšili, ale víme, že to bude chtít hodně práce a vyřešit stávající problémy. Samozřejmě pohonná jednotka nám nedává to nejlepší a jsme stále za nejlepším Renault týmem.“

Jak byste vysvětlil váš pokrok v posledním závodě?
„Zvenku vůz vypadá stejně, ale udělali jsme řadu mechanických úprav a také přišlo zlepšení od Renault Sport F1. Stále se učíme a snažíme pochopit fungování E22. Musíme stále pokračovat ve zlepšování.“


Základem úspěchu je také rychlá zastávka v boxech (foto: Lotus Renault)

Zdá se, že Váš tým udělal v Číně největší pokrok ze všech Renault týmů…
„Ano. Dle papírových údajů jsme udělali velký krok kupředu, ale to není to jediné. Od Renaultu jsme dostali vylepšení a také naše vlastní úpravy přinesly ovoce. Ačkoliv jsme udělali krok kupředu, stále se vůz nijak dramaticky nezměnil – stále se snažíme, aby všechno fungovalo společně a mnohem lépe. Další novinky přijdou v Barceloně.“

Co pro Vás znamená návrat do Barcelony?
„Barcelona znamená start evropské sezony. Také to znamená, že budeme méně cestovat, což je skvělé, protože já jsem v letadle zhlédnul už všechny filmy! Ale teď vážně, je to jednodušší pro inženýry, aby přivezly nové díly na okruh, a je vždy skvělé vidět evropské fanoušky. Rád se vracím do Barcelony. Mám na ni dobré vzpomínky a je to trať, kde jsem dojel v roce 2012 čtvrtý. Je to okruh, který dobře znám, proto jako tým tam jedeme s tím, že chceme z vozu dostat maximum. Koncentrujeme se na náš cíl. Musíme makat tak nejlépe, jak to jen dokážeme a musíme zůstat pozitivní, i když přijdou těžké chvíle. Jako tým musíme být jednotní a poté budeme silní.“

Diskuze:

Počet příspěvků: 5 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu