DISKUZE K ČLÁNKU Podle Todta byly změny nutné: "F1 leží na jednotnce intenzivní péče"

Jean Todt, prezident FIA, v rozhovoru pro Welt am Sonntag hodnotí dnešní F1 a uvedl, že změny byly nutné a F1 se musela probudit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Todta byly změny nutné: "F1 leží na jednotnce intenzivní péče"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 02.04.2014 13:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 10 lidí) 01.04.2014 12:21
Dvojité bodování Všechno ostatní rozdejchám ale… »
» uzivatel001447 (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2014 17:39
aky priklad, co za prirovnanie? ved ty si… »
» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 02.04.2014 01:15
No jo ale v ploché dráze si může vzít kdykoliv… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Nabel

193.86.109.XXX
Jenže já takovou F1 vidět nechci. Takže si tu TV nepustím -> menší sledovanost -> méně peněz pro F1 -> špatná cesta. Dle reakcí fanoušků na fórech atd, mají změny na sledovanost jednoznačně negativní efekt. F1 posledních několik let směřuje do pekla. Primárně se bavíme o motorsportu a ten vždy byl o tom, kdo je nejrychlejší. A proto si historicky F1 získala tolik fanoušků. Současný stav nemůže nikdy vygenerovat více nových fanoušků na úkor starých, protože Ti, kdo přemýšlí zeleně by stejně nikdy nenapadlo se na F1 dívat. Takhle bude jen dále ztrácet dokud bude o vítězi rozhodovat, kolik kdo spálí paliva, ojede méně gumy atd. Zcela souhlasím, že současná F1 je o penězích, ale paradoxně sama pracuje na tom, aby jich měla čím dál méně.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
Tak to nech být, asi se k tvému případu dá jen říct "BEZ KOMENTÁŘE"....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
Tak to potom "BEZ KOMENTÁŘE" 12 12 12 12 12 12 18 18 18

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.120.195.XXX
"V minulosti žádný limit pro spotřebovávání paliva nebyl."

Samozřejmě že byl - ke konci minulé turbo éry a vztahoval se právě jenom na vozy s přeplňovanými motory. Konkrétně od 1986 to bylo 195 l a v 1988 byl snížen na 155 l. V 1989 už byly přeplňované motory zakázané, takže odpadl i limit paliva.

Jinak souhlas. Jsou sice cesty, jak zvýšit efektivitu i u motoru bez přeplňování, ale to už rozhodně nebudou klasické zážehové atmosféry.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

86.49.79.XXX
No jo ale v ploché dráze si může vzít kdykoliv žolíka i ten co celkově vede. Tady ten co vede, tak čemu mu budou na konci dvojité body když vyhraje ? Ale když v posledním závodě prohraje, třeba nedojede vinou jiného, tak přijde o dvojnásobek bodů a přijde o náskok, který si poctivě vybojoval v průběhu sezóny. A to je oč tu běží.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Osobně si myslím, že naprostá většina diváků (ne fanoušků) F1 vůbec netuší, že F1 je vlastně hybrid. A ani je to nezajímá. A většina fanoušků z toho zase není nadšená, takže je to vlastně taky nezajímá. Ale možná se pletu, je to jen můj názor.03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

forhe

89.173.217.XXX
ani podpisat sa neviem 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

frhe

89.173.217.XXX
uspory Ziadne z tych uspornych opatreni nebolo zavedene z dovodu setrenia. Cely sampionat F1 je jedna obrovska reklamna plocha, ktora ma miliony divakov. Dnes je "trendy" byt zeleny a bezpecny....
Je to obycajny brain wash. Urcite existuju sposoby ako vytvorit efektivnejsiu a vykonnejsiu jednotku, ako je sucasny koncept. Kuzlo je v tom, ze tento koncept je blisie ludom, resp. seriovo vyrabanym vozidlam, ergo, je lahsie stravitelny pre bezneho konzumenta.
Ty Jano, uz aj F1 ma toho hybrida, nekupime si aj my nejaky PYJus?
F1 zaziva naozaj revoluciu - prvykrat v historii si F1 pozicala technologiu zo seriovych aut...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Skrátka tímy F1 investujú milióny,... ...úplne zbytočne, lebo predpisy píšu ľudia, ktorí o smerovaní techniky nemajú poňatia a potom to v F1 vyzerá úplne smiešne a po trati krúžia autá s priškrtenými motormi, so zvukom ako Mustangy (Jawy 50) a človek sa dočíta, že sa ešte má viac priškrtiť, tak potom celá F1 nebude o závodení, ale o škrtení a trestoch a fanúšikom sa z toho obracia žalúdok a chce sa im z toho ... 18 11 A to bude definitívny koniec F1. 11
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001447

uzivatel001447

188.123.100.XXX
aky priklad, co za prirovnanie? ved ty si napisal ze ze automobilky umyselne pretlacili novy motor aby odstavili redbull. tak co ti mam na to napisat dokelu? ked ten novy motor pretlacoval renault?

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

89.102.65.XXX
Hm... "Mám strach, že ztratíme týmy..." - a strach, že ztratíte fanoušky a diváky nemáte? Myslím, že byste měli...02

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

194.228.32.XXX
Moje řeč, anonyme. Ale ještě je tu jedna věc, a tou je atraktivita každého závodu, nikoliv jen toho posledního. 2008 sice měla kulervoucí finále, ale zajímavé závody byly tak dva (Belgie a Singapur). FIA se snaží, aby atraktivní byl každý závod. Výsledek je zatím ale poněkud rozpačitý...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

194.228.32.XXX
To je samozřejmě pravda, ale opět nejde o čísla. Týmy sice řeknou, že jsou drahé, ale to aby si postěžovali na FIA, protože ta chce šetřit. Ohledně šetření jde vždycky jen o tvrzení proti tvrzení a pravda nikde, takže když tu pak někdo tvrdí, že jsou motory určitě dražší, tak mě to vyprovokuje k dotazu o číslech...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000615

uzivatel000615

194.228.32.XXX
Opět opakuji, že opak nikde netvrdím, čili žádné povídačky obhajovat nemusím. A selský rozum bez reálných čísel není k ničemu.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Huhukoktejl

193.228.234.XXX
ZTaky se mi to nelíbí... ale je to i v jiných sportech... napadá mne třeba, že něco podobného je v ploché dráze, kdy si můžeš vzít žolíka, když moc ztrácíš.. pokud se nepletu..

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Huhukoktejl

193.228.234.XXX
Nevšiml jsem si, že bych něco psal o počtu směsí, rychle degradujících gumách, nemožnosti měnit převodové poměry mezi závody, omezené počtu převodovek a motorů, rozměrů křídel, zákazu tankování.
Tak z čeho usuzuješ, že mi to nevadí...??

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
V minulosti žádný limit pro spotřebovávání paliva nebyl. V minulém roce tankovali i 155 kg paliva (přes 206 l) - což je mnohem více než dnešních 100 kg. Nepleť si litry s kilogramy.
2,4l V8 atmosféra je přežitek, protože se s její efektivitou nikdy nedostaneš na úroveň turba. Životnost je druhá věc, ale to je třeba jednou z věcí, které půjdou zlepšit (možná i díky F1).
Stížnosti na hluk nechápu, po pár závodech zcela zmizí. Zvuk V8, V10 či V12 byl krásný, ale stejně sis musel po pár min nasadit špunty. A ty V6T jsou sice tišší zejména na rovinkách, ale jinak není jejich zvukový projev vůbec špatný.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
protože se hloupě dožaduješ výpočtu o kterém víš, že ti ho těžko někdo bude schopen dodat, ale sám úplně stejně nejseš schopen dodat výpočet na podporu tvých povídaček. Tak proto.
Na tenhle problém se stačí podívat obyčejným selským rozumem a i bez schopnosti počítat musíš dojít k výsledku, že nové motory vyjdou pro týmy mnohem dráž než ty staré.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

sova

82.142.87.XXX
dovol otazku, kterou bychom se ale mohli dobrat k soucasnemu stavu: proc je 2,5 V8 prezitek?

s odpovedi bych zacal sam. nekde tu je clanek, ze v minulosti byl limit pro spotrebovani paliva asi 150l (coz je ne o moc vic nez dnesnich 100 kg) -> puvodni motory nebyly tak neusporne

dale:
kdo v realnem svete chce oturbene male moturky jejichz zivotnost z principu vetsiho namahani bude zlomkem zivotnosti motoru klasicke koncepce? je to narizeni vymahane zhora kteremu se jen vyrobci snazi prizbusobit.

proto je f1 tlacena do kouta, kde se nyni nachazi. je tu sice vetsi podobnost s beznou konfekci,ale neznamena to nutne vetsi atraktivitu.

a ja osobne se radsi jdu podivat na napr. rallye historickych vozu i kvuli hluku. radsi nez na suprcupr zavod cvyklistu (byt by jezdili na elektrokole)
03 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
To teda pokračuj, protože to se hned tak nevidí! Člověče, rozumíš výrazu "příklad" nebo "přirovnání"? Pozoruju to u mnoha tvých příspěvků - mohl sis je odpustit, kdybys víc četl mezi řádky. I když třeba někdo má tu tendenci, tak tady nemůžeme psát několikastránkové poznámky, aby bylo vyjádření zcela přesné. Ani by to nikdo nečetl, kolikrát je pro některé problém přečíst nadpis. Tak se nechytej každého slova. Jde o celkové vyznění.
Třeba mě tady šlo o vyjádření, že JT se vyjadřuje skoro jako nějaký idiot, ale nemůže jinak, protože je v mantinelech tlaků několika konkrétních stran.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama