DISKUZE K ČLÁNKU Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám

Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 23.05.2013 11:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Patrese Na začátku článku se píše: "Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov."
    Přečetl jsem si článek pozorně 2x, ale nikde jsem se nedočetl, že by se Riccardo vyjádřil o POTREBE TESTOV.18 Na přímou otázku o testech odpovídá: „Filozofia rozhodovania komisárov sa v posledných rokoch zmenila....atd." (o testech ani slovo).
    Tak se mi zdá, že se cestou ze Slovenska do Čech kamsi zatoulal kus rozhovoru.03
    Jinak to je pro mě zajimavý rozhovor a Patreseho názory naprosto sdílím, s malinkou výjimkou. Pro mě bylo ještě více atraktivní závodění z dob "před Patrésem." 01

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Má omluva autorovi. Neumím číst a "trestov" není "testov".
      Už jsem se bál, že se potichoučku začíná tlačit na znovuzavedení testování.
      S tresty souhlasím, pokud budou za stejné prohřešky u každého stejné. I když si Patrese svým způsobem protiřečí. Když na jedné straně vyzdvihuje a obdivuje Dijon a na druhé straně schvaluje nutnost ještě více trestat v už tak dost sterilních závodech.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Tak ale když se na Dijon podíváš, uvidíš tam sice třeba přivření pomalé zatáčky, ale něco takového jako kličkování na rovince, aby soupeř přišel o výhodu aeropytle, tam nenajdeš. Dovedeš si představit, jak by to vypadalo za tehdejších pravidel dnes? Tenkrát se prostě jezdilo jinak. Řekl bych, že piloti, vědomi si obrovského nebezpečí, vůči sobě měli mnohem víc respektu. S dnešní bezpečností je to se vzájemným respektem mizérie a jak jinak ho vynutit, když ne represí?

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Napsal jsi to naprosto přesně. Mluvíš mi z duše. A také jsem to nemyslel jako kritiku Patreseho, jen takový postřeh. Je pravda, že se tehdá jezdilo jinak. Mnohem tvrději, ale fér. Dnes se tak tvrdě nejezdí, ale o to je to zákeřnější. A jak jsem napsal výše, s represemi nemám problém, pokud budou za stejné prohřešky stejné. Čili pokud se budou trestat příčiny a nikoliv následky.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Hemmis

          90.177.28.XXX
          ted mě došlo že ty nový pravidla jsou asi problémem Josse the Bosse proto že on jezdil starým agresivním stylem který ostatní nechápaly a podletoho to tak vypadalo

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama