DISKUZE K ČLÁNKU Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám

Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Riccardo Patrese: mojím najväčším problémom na trati som bol ja sám

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 23.05.2013 11:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2013 14:09
Má omluva autorovi. Neumím číst a "trestov… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 22.05.2013 19:14
Napsal jsi to naprosto přesně. Mluvíš mi z duše… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 22.05.2013 10:20
Patrese Na začátku článku se píše: "Patrese… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    omezení účinnosti brzd Mě zaujala ta myšlenka ohledně omezení výkonu brzd. Už mě párkrát napadlo, že by nebylo od věci, kdyby byly brzdné dráhy delší. Případná chyba pilota na brzdách, následný výlet mimo trať a průlet zatáčkou ve vyšší rychlosti ohrožující jezdce v závodní stopě (viz např. Grosjean ve Spa, případně v Monze se to děje častěji) by pak nemusela znamenat tak silné následky.
    Dnes je to tak, že auto v brzdné zóně, které není na trati, ale např. se smýká na trávě, nedokáže účinně zpomalit a potom se stává neřízenou střelou. Pokud by byl brzdný bod dále od zatáčky, tak by rozdíl ve zpomalení ve stopě a mimo dráhu byl menší a bezpečnější. Navíc by byla větší možnost jít do zatáčky "na srdíčku" a pokusit se udělat soupeře na brzdách. To by mohly být pěkné předjížděcí manévry ;) Dneska je na to strašně málo času...

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    188.120.195.XXX
    Nemůžu si pomoct, ale od jisté doby, když se řekne Patrese, vybavím si vždycky Riccardovu vyvádějící manželku, když jí svezl na Jerezu s erkovým Civicem 18: [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.235.XXX
    Patrese Patrese toho v F1 dokázal spoustu, ale stejně si ho vždycky vybavím v tomhle
    [odkaz na stránku]
    krásným Arrowsu (mimochodem velmi ambiciózní konstrukce vzhledem k velikosti týmu)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    212.80.82.XXX
    Patrese Riccardo zažil tři různé dekády v F1!Dlouho byl jezdcem s nejvyšším počtem startů v F1.Zkušeností na rozdávání.A velice uznávaný mezi jezdci!
    Při vzpomínce na něho se mě okamžitě vybaví V.C.Portugalska 1992,kde se podruhé narodil!
    03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    147.251.225.XXX
    fotka Uu husta fotka 01 a peknej rozhovor,v zasade ma pravdu no

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno Riccardo bolo to pekné obdobie,.. ...zvyčajne je to už v živote tak, že všetko čo bolo, bolo naozaj krajšie, lebo nielen motošport, ale aj svet sa mení k horšiemu, sú všade čoraz väčšie extrémy, čo povedie čoraz k vačšej nespokojnosti, samozrejme nie tých prežratých, ktorým obezita vytláča oči, behajú po mejdanoch s detským samopalom a modrými sluchátkami na ušiach a ako hovoríme, ak sa dejiny opakujú k lepšiemu pomôže len revolúcia a potom, možno budú aj testy, lebo počítače budú na istý čas nefunkčné. 18

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Patrese Na začátku článku se píše: "Patrese v rozhovore porovnával súčasnú F1 s minulosťou a vyjadril sa o potrebe trestov."
    Přečetl jsem si článek pozorně 2x, ale nikde jsem se nedočetl, že by se Riccardo vyjádřil o POTREBE TESTOV.18 Na přímou otázku o testech odpovídá: „Filozofia rozhodovania komisárov sa v posledných rokoch zmenila....atd." (o testech ani slovo).
    Tak se mi zdá, že se cestou ze Slovenska do Čech kamsi zatoulal kus rozhovoru.03
    Jinak to je pro mě zajimavý rozhovor a Patreseho názory naprosto sdílím, s malinkou výjimkou. Pro mě bylo ještě více atraktivní závodění z dob "před Patrésem." 01

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Má omluva autorovi. Neumím číst a "trestov" není "testov".
      Už jsem se bál, že se potichoučku začíná tlačit na znovuzavedení testování.
      S tresty souhlasím, pokud budou za stejné prohřešky u každého stejné. I když si Patrese svým způsobem protiřečí. Když na jedné straně vyzdvihuje a obdivuje Dijon a na druhé straně schvaluje nutnost ještě více trestat v už tak dost sterilních závodech.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Tak ale když se na Dijon podíváš, uvidíš tam sice třeba přivření pomalé zatáčky, ale něco takového jako kličkování na rovince, aby soupeř přišel o výhodu aeropytle, tam nenajdeš. Dovedeš si představit, jak by to vypadalo za tehdejších pravidel dnes? Tenkrát se prostě jezdilo jinak. Řekl bych, že piloti, vědomi si obrovského nebezpečí, vůči sobě měli mnohem víc respektu. S dnešní bezpečností je to se vzájemným respektem mizérie a jak jinak ho vynutit, když ne represí?

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Napsal jsi to naprosto přesně. Mluvíš mi z duše. A také jsem to nemyslel jako kritiku Patreseho, jen takový postřeh. Je pravda, že se tehdá jezdilo jinak. Mnohem tvrději, ale fér. Dnes se tak tvrdě nejezdí, ale o to je to zákeřnější. A jak jsem napsal výše, s represemi nemám problém, pokud budou za stejné prohřešky stejné. Čili pokud se budou trestat příčiny a nikoliv následky.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Hemmis

          90.177.28.XXX
          ted mě došlo že ty nový pravidla jsou asi problémem Josse the Bosse proto že on jezdil starým agresivním stylem který ostatní nechápaly a podletoho to tak vypadalo

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama