DISKUZE K ČLÁNKU Marko hrdě popisuje důsledky úspěchů Red Bullu, odmítá nařčení z porušování RRA

Helmut Marko si v rozhovoru pro Autosport pochvaluje výrazně lepší finanční situaci a stoupající vliv Red Bullu, který jde ruku v ruce s dalšími dvěma tituly. Zmiňuje se o situaci pilotů u Toro Rosso, partnerství s Renaultem a nařčení z porušováni Dohody o omezení zdrojů (RRA).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko hrdě popisuje důsledky úspěchů Red Bullu, odmítá nařčení z porušování RRA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.11.2011 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2011 10:28
prečo myslíš, že LEN náklady automobilových… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • samerak

    XXX
    mysliš že je takovej problém koupit něco do f1 přes jejich automobilku, takže do výdajů stáje se to vubec nemusi dostat

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    náklady je nesnadné spočítat, zejména proto, že se týmy snaží mlžit. Pokud by měli svědomí čisté, proč by některé údaje odmítali poskytnout? To že jsou na tom podobně i ostatní týmy bude nejspíš pravda - ale nikdo nepřestane být podvodníkem jen proto, že i jiní podvádějí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    prečo myslíš, že LEN náklady automobilových týmov je problematické spočítať ? 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • koprivak

    XXX
    Tak me napada kdyz Newey s dalsima je u vyvoje motoru tak by mohl mit unikatni motor renault. Proc by invedtovali do vyvoje motoru za kterej by potom rejzoval Renault

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    RRA je hodně diskutabilní. Naprosto přesně to vystihuje poslední odstaveček.. 01
    Určitě nebudou stoprocentně čistí, ale to podle mě nejsou ani McLaren, Ferrari, Mercedes.. 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      Otázkou je co si myslíte pod pojmem stoprocentně čistí. Pravidla RRA mají hodně much, pokud si tým nějakou komponentu vyvíjí sám může být logicky učetně dražší, než když ji od někoho zakoupí. Stejěn tak má Marko pravdu v tom že spočítat skutečně náklady týmů které jsou provázány s automobilkou, nebo nějakou komponentu dostávají dodavatelsky, je velice problematické (v podstatě nemožné).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Marko je jaký je a do F1 dostane par jmen Vergne ma podle mě potencial takže neděla všechno zas tak špatně.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    To bude zase dlouhá a vášnivá diskuse. 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      myslíš03? tak já taky přispěji.
      řekl bych, že Marko rozhodně nikdy nezíská titul sympaťák roku, ale na tom, co říká ( alespoň v tomhle rozhovoru ) něco je. a s tím posledním odstavcem se dá jen a jen souhlasit. to těžko zpochybní i jeho nejzarytější odpůrci.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama