DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Buemim: Utrácíme miliony za auta, ale pak kvůli pneumatikám nemůžeme jezdit

Oficiální server Formule1.com si pro další dotazy zaměřené na fantazii pilotů vybral Sébastiena Buemiho. Mimo jiné se mu nelíbísoučasná pravidla týkající se pneumatik, monopost Red Bullu RB7 označuje předčasně za legendu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Buemim: Utrácíme miliony za auta, ale pak kvůli pneumatikám nemůžeme jezdit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 09.10.2011 10:26 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

XXX
Souhlasím s tebou v tom, že ekologický přínos je zatím naprosto zanedbatelný.
Zapomínáš na jednu maličkost. Na výrobu vodíku je potřeba mnohem víc energie, než z něj pak dostaneš. To samé z hlediska ekologie se dá říct i o ostatních "alternativních" palivech (třeba alkoholu). Elektřinu můžeš vyrábět i solárně, geotermálně, z větru nebo vody. Ale uznávám, že v malém měřítku a i tyto způsoby nejsou zcela "ekologické" a mají své mouchy. Z ostatních většinových zdrojů je jasně nejekologičtější jádro, ale i to není ideální.
Přednost hybridů je pro mě hlavně v tom, že dokáže využít energii z brždění. Pravda není to moc, ale proč to nevyvíjet a použití KERS se mi zdá celkem zajímavé. Každý ho může použít podle svého uvážení, což umožňuje zajímavější závody. Uznávám, že ekologické to moc není, když člověk započítá i výrobu článků, ale třeba se i to změní a budou jiné články. 03
Do budoucna je jasný, že s benzínem se budeme muset jednou rozloučit. Pro mě je představa elektromotoru celkem hrozná. Sám bych to v autě nechtěl. Ale je možné, že v F1 jednou budou a zvuk motoru budou pouštět z repráků.
Společně s tebou budu asi doufat ve vodík. Aspoň částečně se zachová zvuk a vlastnosti spalovacího motoru. Jen to není ekologické a s výrobou, uchováváním a přepravou jsou problémy, tak je možné že se zvolí něco jiného. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000598

uzivatel000598

XXX
sice Buemiho nemám vůbec v oblibě...ale tento rozhovor rozhodně není špatný...jediný s čím nesouhlasim jsou ty hybridní krámy...kdy už konečně pochopí to naše superEU že hybrid je prostě slepá ulička?? pohon na alternativní paliva? ano...v budoucnu stejně nic jiného nezbyde...

ale hybrid...?? dokud se bude elektřina vyrábět z plynu, uhlí, jádra nebo ropy tak na tom není žádná ekologie... 02 02 02 02a ve skutewčnosti výroba těch článku je strašně ekologicky i energeticky náročná takže prostě hybrid-slepá ulička...a jsem zvědav kdy se na to přijde

já třeba velmi fandím mercedesu s tím vodíkem...to by mohlo být cesta budoucnosti

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

XXX
Zajímavé názory a asi shodné s mnohými z nás. Pár otázek a odpovědí a najednou zjistíte,že ve formuli sedí docela rozumný "šofér" 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

XXX
za týmového kolegu Sennu? To je nějaká móda? By se měl zeptat těch, co to zažili, jaké bylo mít Ayrtona za kolegu. To jeho zbožštění jen proto, že se zabil, je hrozné pokrytectví

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

XXX
teda musím říct, že tímto rozhovorem u mě HODNĚ stoupl v ceně. Jde vidět, že je to opravdu inteligentní člověk, který nad věcma přemýšlí - viz odpověď o závodění ve Švýcarsku nebo o hybridních technologiích - není jako ti ostatní tupouni, kteří se vyžívají jen při představě 12V motorů... 01 01 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

jc

XXX
Dobry, az na to zbytecne pochlebovani RB...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
To je můj člověk! 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oňo

XXX
S tými pneumatikami má úplnú pravdu ! 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama