DISKUZE K ČLÁNKU Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi
Tři první závody sezóny 2017 ještě nepředstavují ani šestinu letošního ročníku, ale už máme témat k posuzování a přemýšlení habaděj. Před evropskou overturou, kterou nám od hlavní části oddělí Kanada a nově už ne GP Evropy, nýbrž Ázerbajdžánu, se do jisté míry plní plán nových majitelů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
20:07 18.04.2017 77.240.103.XXX
Já si především myslím, že čtyřnásobný šampion moc dobře zná současné prostředí a tak trochu předjímá rozhodování a počítá s větší tolerancí. Přeci jen...
Napsal jsi to vlastně sám. "Konečně změna," pořád lepší, než koukat na ty nedostižné Mercedesy, které si vyjížděly pole s vteřinovým náskokem a podobnou rychlostí ujížděly zbytku světa...
Zlkrátka si myslím, že ve jménu většího zájmu o F1, jsou přestupky pilotů Mercedesu a především Hamiltona posuzovány přísněji, než přestupky pilotů Ferrari a především Vettela.
Napsal jsi to vlastně sám. "Konečně změna," pořád lepší, než koukat na ty nedostižné Mercedesy, které si vyjížděly pole s vteřinovým náskokem a podobnou rychlostí ujížděly zbytku světa...
Zlkrátka si myslím, že ve jménu většího zájmu o F1, jsou přestupky pilotů Mercedesu a především Hamiltona posuzovány přísněji, než přestupky pilotů Ferrari a především Vettela.
odin
19:59 18.04.2017 77.240.103.XXX
Já nemám problém s "nesprávnými" rozhodnutími. Já mám problém s nekonzistentními rozhodnutími. Jestlže jednou komisaři rozhodnou v podobné situaci nějak, pak musí v následujících případech rozhodovat stejně. Pokud tomu tak není, tak jde o nespravedlivá rozhodnutí. A z takovýchto rozhodnutí pramení nespravedliví vítězové, potažmo mistři světa. Není možné, aby Hamiltonům, Vettelům procházelo něco, co Sainzům a Strollům neprochází. A necílím tímto výrokem na minulý závod. Spíše jsem si vzal do huby dva, kteří současně bojují o čelo a dva právě propíraní z chvostu. Psal jsem to tu už kdysi, to co projde lídrům, neprochází ostatním. A to mi vadí.
Alfred
19:53 18.04.2017 78.41.168.XXX
A co takhle zkusit to jinak - jak ty osobně chápeš znění pravidla, které mluví že musíš stát uvnitř pozice naznačené na roštu? To je tak nejasné, že se dá chápat i jinak, než jen tak, že se má postavit uvnitř? A když to tedy Vettel chápal a netrefil se a byl tedy referencí pro pravou polovinu roštu, proč tak blbě zaparkoval jen on?
juras
18:43 18.04.2017 90.177.218.XXX
Clanek pekny...ostatne jako vzdy.
Ovsem pokud je treba pochvalit sloh a odbornou uroven...misi se to se subjektivnim pohledem na probirane kauzy.
Jako prvni bych se zastavil u hodnoceni poradatelu. Jakkoli je budeme hodnotit...vzdy bych si troufl tvrdit ze mnohem zavazneji do prubehu a vysledku zasahuje vedeni zavodu a sportovni komisari rozhodujici o pripadnych trestech pro piloty. A dle meho nazoru dlouhodobe F1 trpi spis zde. Charlie pri vsi ucte svym jednanim pusobi casto kontroverzni situace. Sportovni komisari nemaji stejny metr.
Co se tyce situace ve chvili odstaveni Sauberu...priklanel bych se rovnez k nabizene variante s VSC.
Co se tyce Hamiltona a udalosti v boxech...pokud byl potrestan...s cimz dejme tomu souhlasim...pak pokud ma byt dodrzen stejny metr...mel byt potrestan i Vettel za spatne postaveni na startu v Cine. Nechme stranou rozpitvavani detailniho zneni pravidel...podle me jde o to ze v obou pripadech oba piloti svym jednanim sledovali ziskani vyhody...a vsichni ostatni pritom hrali v podstate podle pravidel.
Co se Strolla a Sainze tyce...zkusme si misto Strolla dosadit napr. Hamiltona ci Vettela. Klidne bych se vsadil ze vudci nim by tohle Sainz neudelal...a kdyby...vinikem by byl Sainz...protoze nepochybuji o tom ze by tenhle hloupy manevr nekdo v takovem pripade omlouval.
No a nakonec Mercedes a jeho taktika...podle me vzdy kdyz neco neklapne na 100%, okamzite vetsina z nas naprosto presne vi jak to melo byt. Problem je v tom ze my udaleka nezname tolik informaci jako lidi na noxove zidce.
Podle me Hamilton byl v nedeli nejrychlejsi...ale zacalo to jeho prohrou v kvalifikaci, nasledne ztratou pozice na startu a vyvrcholilo tou chybou v najezdu do boxu...timhle Hamilton prohral zavod.
Ovsem pokud je treba pochvalit sloh a odbornou uroven...misi se to se subjektivnim pohledem na probirane kauzy.
Jako prvni bych se zastavil u hodnoceni poradatelu. Jakkoli je budeme hodnotit...vzdy bych si troufl tvrdit ze mnohem zavazneji do prubehu a vysledku zasahuje vedeni zavodu a sportovni komisari rozhodujici o pripadnych trestech pro piloty. A dle meho nazoru dlouhodobe F1 trpi spis zde. Charlie pri vsi ucte svym jednanim pusobi casto kontroverzni situace. Sportovni komisari nemaji stejny metr.
Co se tyce situace ve chvili odstaveni Sauberu...priklanel bych se rovnez k nabizene variante s VSC.
Co se tyce Hamiltona a udalosti v boxech...pokud byl potrestan...s cimz dejme tomu souhlasim...pak pokud ma byt dodrzen stejny metr...mel byt potrestan i Vettel za spatne postaveni na startu v Cine. Nechme stranou rozpitvavani detailniho zneni pravidel...podle me jde o to ze v obou pripadech oba piloti svym jednanim sledovali ziskani vyhody...a vsichni ostatni pritom hrali v podstate podle pravidel.
Co se Strolla a Sainze tyce...zkusme si misto Strolla dosadit napr. Hamiltona ci Vettela. Klidne bych se vsadil ze vudci nim by tohle Sainz neudelal...a kdyby...vinikem by byl Sainz...protoze nepochybuji o tom ze by tenhle hloupy manevr nekdo v takovem pripade omlouval.
No a nakonec Mercedes a jeho taktika...podle me vzdy kdyz neco neklapne na 100%, okamzite vetsina z nas naprosto presne vi jak to melo byt. Problem je v tom ze my udaleka nezname tolik informaci jako lidi na noxove zidce.
Podle me Hamilton byl v nedeli nejrychlejsi...ale zacalo to jeho prohrou v kvalifikaci, nasledne ztratou pozice na startu a vyvrcholilo tou chybou v najezdu do boxu...timhle Hamilton prohral zavod.
Easy
18:27 18.04.2017 46.135.96.XXX
Ještě k tomu roštu - první a druhý jezdec při najíždění do slotu nemusí vidět, zda najel víc na jednu nebo druhou stranu. Na trať totiž v době stání už nevidí a nemá referenci v podobě auta před sebou. Ve směru jízdy to odhadne podle mechanika držícího ceduli u boxové zdi. Ber to spíš jako perličku, protože z pohledu v kokpitu ty čáry po zastavení jezdec podle mně nemá šanci vidět. P1 a P2 by měl hlídat zejména Charlie a ten se na to vykašlal. Toť můj názor na věc.
Easy
18:08 18.04.2017 46.135.96.XXX
Odvolávací systém by se mohl stát dvousečným. V současné době se nám některá rozhodnutí komisařů mohou zdát nesprávná nebo nespravedlivá, ale rozhodnutí je konečné a jede se dál. V opačném případě bychom v neděli neznali definitivní stav výsledků a vše by se potom rozhodovalo od kulatého stolu...
Alfred
17:09 18.04.2017 78.41.168.XXX
Nevím , ale když autor na margo Hamiltonova prohřešku v konfrontanci s tím Vettelovým v Číně skuhrá na nejednoznačnost znění pravidel, tak mi stejně vychází, že Vettel pravidla porušil jednoznačněji...Posuzovat jízdu v režimu pod SC jako příliš pomalou je dle mne daleko obtížněji dokazovatelné než u špatného stání na roštu, kde pravidla JASNĚ mluví o tom, že jezdec má stát na roštu uvnitř svého stání
36.9 "...will stop WITHIN their respective grid positions...", nemluvě o tom, ž Ricciardo neztratil díky Hamiltonově pomalé jízdě NIC, a to dokonce ani "v konečném důsledku", jak praví autor, který si dovolí cosi psát o nekorunovaném panovníkovi a samozvaném soudci, kteří museli reagovat na nastalou situaci hned a ne s odstupem několika dní....
Dále mi nedá nedodat, že odklízení vozu v brzdné zóně pouze pod žlutými vlajkami je bez ohledu na to, kdo si co myslí prostě nonsens a tak to taky mělo být popsáno a ne to zlehčovat dojmologií.
Stroll je, resp. se doteď jeví jako těžká lopata, nicméně né na všechnom musí nést vinu, Sainz prostě byl v jeho mrtvém úhlu a jestliže je Strool nezkušený, tak to měl Sainz zohlednit, zvláště když do té zatáčky vjížděl opravdu hodně optimisticky...
36.9 "...will stop WITHIN their respective grid positions...", nemluvě o tom, ž Ricciardo neztratil díky Hamiltonově pomalé jízdě NIC, a to dokonce ani "v konečném důsledku", jak praví autor, který si dovolí cosi psát o nekorunovaném panovníkovi a samozvaném soudci, kteří museli reagovat na nastalou situaci hned a ne s odstupem několika dní....
Dále mi nedá nedodat, že odklízení vozu v brzdné zóně pouze pod žlutými vlajkami je bez ohledu na to, kdo si co myslí prostě nonsens a tak to taky mělo být popsáno a ne to zlehčovat dojmologií.
Stroll je, resp. se doteď jeví jako těžká lopata, nicméně né na všechnom musí nést vinu, Sainz prostě byl v jeho mrtvém úhlu a jestliže je Strool nezkušený, tak to měl Sainz zohlednit, zvláště když do té zatáčky vjížděl opravdu hodně optimisticky...
tom11
10:55 18.04.2017 77.48.94.XXX
o komisaře, kteří rozhodují podle toho, jak jim zrovna v ten moment padne kostka bych svá tvrzení moc neopíral. RoBertino navíc píše, proč si myslí, že je to tak, jak píše. kolegové Pepan a Picaso to výše popsali taky dost přesně. tohle by i podle mého měly být "závodní incidenty".......
uzivatel002272
10:03 18.04.2017 213.235.70.XXX
RoBertino, moc díky! Mě takhle psané články vzdálené na hony od bulváru baví, na rozdíl od těch které cílí na naše nejnižší pudy.
mi88ki
09:19 18.04.2017 165.72.200.XXX
Souhlasím s tím, že to nebylo od SV zrovna košer, a to ač mu držím v závodech palce. Z druhé strany je nutné přiznat, že takhle Lewis často vytláčel Nickiho a konkrétně dokonce i zde v Sakhiru a to ještě drsnějším způsobem a taky to nikdo neřešil.
uzivatel001890
08:15 18.04.2017 90.183.77.XXX
Upřímně řečeno Mě RoBertino nastartoval hned na začátku...
Nechápu ho (Tě :) vůbec
Pro mě osobně jsou letošní Formule přímo pohádkově skvělé, úžasné lepší ani nepamatuju, protože v dětství za komoušů bylo sledování specificky omezené a když zde začali dávat přenosy vozy byli podle mě horší než dnešní a to i s tím, že řev je menší (ale já si říkám OK, tak holt nemusíte mít špunty v uších jako dříve a vše je opět skvělé)
Nádherný rychlý auta s širokejma kolama ... úžasný a nečekaný obrat
Navíc Vettel úžasný, je to jako sen
Doufám že to vydrží což nemusí, ale ty věčné pochyby o tom, jestli jde předjíždět... to je mimo.
Je to zatím snová sezóna, tak ať to vydrží - fantasie
Nechápu ho (Tě :) vůbec
Pro mě osobně jsou letošní Formule přímo pohádkově skvělé, úžasné lepší ani nepamatuju, protože v dětství za komoušů bylo sledování specificky omezené a když zde začali dávat přenosy vozy byli podle mě horší než dnešní a to i s tím, že řev je menší (ale já si říkám OK, tak holt nemusíte mít špunty v uších jako dříve a vše je opět skvělé)
Nádherný rychlý auta s širokejma kolama ... úžasný a nečekaný obrat
Navíc Vettel úžasný, je to jako sen
Doufám že to vydrží což nemusí, ale ty věčné pochyby o tom, jestli jde předjíždět... to je mimo.
Je to zatím snová sezóna, tak ať to vydrží - fantasie
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek