DISKUZE K ČLÁNKU Prožíváme letošek nebo loňský, popřípadě předloňský rok?
V polovině sezóny - s ohledem na 21 závodů nikoli přesné - už měla být Formule 1 dramatickou podívanou s minimálně třemi vyrovnanými týmy. Leč lidé míní a skutečnost mění: Mercedes nadále komfortně uniká a Ferrari, navzdory bohatýrským řečem, ztrácí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prožíváme letošek nebo loňský, popřípadě předloňský rok?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
RoBertino
13:24 06.08.2016 83.208.82.XXX
Mám obavy, aby to nebyly nějaké kroky ve formě úlitby ve snaze zachránit GP Itálie pro Monzu. Zatím to jsou nepotvrzené dohady, ale jak víme třeba z GP Kanady, různé čuňárny lze vymyslet, byť tam to tehdy bylo v rámci hysterie po Sennově úmrtí. Nebo šikana ve Spa v Eau Rouge - naštěstí to bylo jen jednou. Doufám, že aspoň v tomhle budou Italové při smyslech.
rock
20:05 05.08.2016 82.117.159.XXX
Mě tam ty šikany strašně iritovaly , měl jsem pocit, že úplně nabourávají koncept toho okruhu...
když jsi zmínil tu Monzu: na jaře proběhla nějaká zpráva, že se připravuje rekonstrukce Monzy, prý by se to mělo dotknout Prima Variante a Curva Grande. Nevíš o tom něco konkrétnějšího, jestli to byla fáma nebo se to opravdu chystá?
edit: našel jsem, že by to mělo být zrušení šikany Prima Variante a naopak novou šikanu přímo uprostřed Curva Grande
když jsi zmínil tu Monzu: na jaře proběhla nějaká zpráva, že se připravuje rekonstrukce Monzy, prý by se to mělo dotknout Prima Variante a Curva Grande. Nevíš o tom něco konkrétnějšího, jestli to byla fáma nebo se to opravdu chystá?
edit: našel jsem, že by to mělo být zrušení šikany Prima Variante a naopak novou šikanu přímo uprostřed Curva Grande
RoBertino
17:08 05.08.2016 83.208.82.XXX
Ono je to podobné jako na Monze, kdy se ještě z cílové rovinky jelo do táhlé Curva Biassono, následná Curva della Roggia byla také spíš ohnutou rovinkou a neexistovala Variante Ascari, nýbrž Curva del Vialone. Pak se začalo krabatit...
Hockenheim jsem vždy bral jako rychlostní okruh, ale neříkám apriori že byl kvůli tomu lepší/horší. Měl něco do sebe a zkrácením přišel o určitou identitu, nezaměnitelnost a originalitu. Leč jak ukazuje současný svět, na tradice se prostě nehraje...
Hockenheim jsem vždy bral jako rychlostní okruh, ale neříkám apriori že byl kvůli tomu lepší/horší. Měl něco do sebe a zkrácením přišel o určitou identitu, nezaměnitelnost a originalitu. Leč jak ukazuje současný svět, na tradice se prostě nehraje...
rock
16:15 05.08.2016 37.188.143.XXX
ad trať:
Když o tom tak přemýšlím, tak já asi hlasuji pro současnou variantu. Ten průlet mezi stromy s motorem v omezovači sice měl svoje kouzlo, ale v principu to bylo rovinka - šikana - (křivá) rovinka - šikana - rovinka - šikana - rovinka - stadion. Když jsem měl ještě hráčské období, tenhle okruh mne vytáčel k nepříčetnosti, protože postrádal flow.
K té nové varintě bych zmínil, že byť je samozřejmě velkým krokem ke sterilitě, tak úsek Paraboliky na ty staré pasáže mezi Nordkurve a Ostkurve svým způsobem odkazuje.
btw Clark: Ten se zabil ještě na verzi bez těch tří šikan, tak ona je taky otázka, kterou verzi okruhu lze považovat za nezprzněnou
Když o tom tak přemýšlím, tak já asi hlasuji pro současnou variantu. Ten průlet mezi stromy s motorem v omezovači sice měl svoje kouzlo, ale v principu to bylo rovinka - šikana - (křivá) rovinka - šikana - rovinka - šikana - rovinka - stadion. Když jsem měl ještě hráčské období, tenhle okruh mne vytáčel k nepříčetnosti, protože postrádal flow.
K té nové varintě bych zmínil, že byť je samozřejmě velkým krokem ke sterilitě, tak úsek Paraboliky na ty staré pasáže mezi Nordkurve a Ostkurve svým způsobem odkazuje.
btw Clark: Ten se zabil ještě na verzi bez těch tří šikan, tak ona je taky otázka, kterou verzi okruhu lze považovat za nezprzněnou
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek