DISKUZE K ČLÁNKU Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1

Přes půl zeměkoule aneb také od důvěrně známého prostředí do sice kouzelného, ale zcela nového místa. Tak by se daly charakterizovat poslední dva závodní víkendy, ale kolem nich se toho nabalilo daleko víc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dnes v dvojitém vydání: Alkohol a rádio hýbají F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 24.06.2016 19:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasovali 3 lidé) 22.06.2016 19:07
Trat v Kanadě je pěkná Palettiho je opravdu škoda… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2016 20:43
S článkem víceméně souhlasím. Na F1 se mi líbí… »
» Ligier (Hlasovali 2 lidé) 23.06.2016 07:12
Souhlas souhlas souhlas... Jenže tyhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

193.86.205.XXX
01 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

160.217.142.XXX
Díky! :-)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
První náznaky začaly na přelomu let 1981 a 1982. Takže v kritické Brazílii 1981 se ještě Reutemannovi signalizovalo tabulí... 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
No jistě!!!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kik

kik

78.45.89.XXX
Já nechci říkat že mi dnešní piloti připomínají "cvičené opice" které "jenom" kroutí volantem a mačkají příslušná tlačitka pro změnu převodu, ale někdy mi to tak opravdu připadá. Možná je to tím, že se auta mnohem snadněji ovládají, že jim z boxu inženýři řeknou "pozor, máš problém tam a tam" apod. Co si tak pamatuji z doby kdy jsem F1 začínal sledovat (což byl rok 1971), tak komunikace s boxy max. přes cedule, žádné rádio, ruční řazení apod. Možná by to chtělo některé věci vrátit zpátky - např. jen komunikaci přes cedule nebo jen komunikace směrem do boxů - a závody by se třeba staly zajímavějšími. Prostě by pilot na ceduli viděl že má v příštím kole jet do boxu a eventuelně by mohl oznámit že pojede později....
Jinak Paddock Line výborný jako obvykle, na Mosport se pamatuji, jezdilo se na podzim, nebylo vidět apod.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
... lépe bych to nenapsal. naprostý souhlas jak s Heinekenem, tak s rádiovou, potažmo "cedulovou" komunikací s boxy01.
PS: že ty jsi, Robertino, četl moje příspěvky pod ostatními články 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001465

uzivatel001465

160.217.142.XXX
Robertino, nevíš, od kdy je ve F1 radiové spojení mezi boxy a piloty? Tuším, že v dobách např. Reutmanna a Jonese a jejich svárů ještě nebylo...?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

176.74.128.XXX
Souhlas souhlas souhlas... Jenže tyhle pseudomotory s elektrickými hejblaty prostě potřebují šílené nastavování... Od začátku se mi nelíbí něco takového v klasickém motorsportu. Bohužel aai nejlepší zážitek už pro mne bude koukat na závod historických F1...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

78.24.19.XXX
S článkem víceméně souhlasím.
Na F1 se mi líbí komplexnost nastavení charaktistik vozů za jízdy pilotem, ale ten by tak měl činit jen na základě vlastního rozhodnutí, tj. měl by té funkci stoprocentně rozumět a neprovádět úkony na doporučení inženýrů z boxů. To by si pak mohli tyto činnosti provádět sami na dálku bez nutnosti otravovat pilota 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RST

RST

37.48.25.XXX
Za článek 01
Také bych jim ty vyfikundace na volantu nejraději zakázal, nebo omezil, ale řekl bych to takhle. Kdyby tam dnes seděl Schumi, věděl by přesně, co který přepínač dělá a ne proto, že byl na přípravu geniální, ale protože by si volant s inženýry přizpůsobil svým potřebám. Určitě tam nepotřebují bambilion různých kombinací pro chod motoru, tak proč si to každý nepřizpůsobí k obrazu svému?
Jinak nápovědu pomocí ukazatelů na boxové zídce, bych samozřejmě povolil. To tu bylo vždy.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kelner

Kelner

46.23.52.XXX
Trat v Kanadě je pěkná Palettiho je opravdu škoda.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama