Toro Rosso plánuje kvůli testům plné vytížení. Pojedeme nonstop, zní z Faenzy

Robert RoBertino Pavelka, 8. ledna 2017, 13:40 Google+

První testovací série se blíží, na přelomu února a března se poprvé seznámíme s novinkami pro rok 2017 na okruhu v Cataluyna v provozním režimu. Toro Rosso burcuje veškeré síly, aby se vše do daného termínu podařilo stihnout.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Franz Tost opět velí k finálnímu non-stop provozu

Franz Tost opět velí k finálnímu non-stop provozu | foto: Scuderia Toro Rosso

Sdílejte článek

Testy sice čekají na současné startovní pole o pět dní později, než tomu bylo v roce 2016, ale s ohledem na změnu pravidel to bude pro mnohé znamenat investici v podobě maximálního nasazení, aby se vše stihlo. Pro Toro Rosso to nebude ve své podstatě žádná novinka, protože už před loňskou sezónou vyhlásilo vedení týmu režim 24/7, což znamená pracovat 24 hodin a sedm dní v týdnu. Periodiku Autosport to potvrdil šéf stáje Franz Tost.

"Je to tak, budeme muset pracovat nonstop. Od poloviny ledna do poloviny února poběží provoz v továrně na tři směny. Je to krátká doba, protože vyžaduje maximálně intenzivní přístup," potvrzuje Tost. 

img-responsive

Loni to před testy nebylo jiné | foto: Pirelli

Z hlediska týmů jsou prosinec a leden nekritičtější měsíce, protože začíná příprava na další sezónu a finalizace vozů, nicméně převládá snaha poskytnout co největší prostor návrhářům, aby nedocházelo ke zdržení ve formě oprav nebo předělávek konečných návrhů.

"Jsou tu pochopitelně určité potíže, protože aerodynamické oddělení nechce uvolnit výkresy a žádají po nás ještě nějaký ten den. Proto je to vždy hodně těsné, ale tak to zkrátka chodí. Dalo by se říci, že to je každý rok stejná písnička. Čím déle můžeme využívat aerodynamického tunelu a pracovat a vývoji, o to větší výkon potom můžeme mít. Ale v malém týmu jsou jisté odlišnosti, jakmile si dáme určitou lhůtu, musíme říci »stop«, protože jinak bychom to nezvládli. Musíme mít jasný termín ohledně předání výkresu, absolutní deadline, není možné nic přidat, protože už takhle jsme na limitu," dodává Tost.

Vytisknout

Diskuze: Toro Rosso plánuje kvůli testům plné vytížení. Pojedeme nonstop, zní z Faenzy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Silverstone - media center

Velká cena na Silverstone v ohrožení? Británie na rok bez F1?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

  2. "Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud