DISKUZE K ČLÁNKU Šéf týmu Prema Powerteam se pozastavuje nad přehlížením Gaslyho

Šampionát GP2 nahradil z popudu Mezinárodní automobilové federace v roce 2005 někdejší Formuli 3000. Je považován za předstupeň pro F1 a měl by tedy připravovat nové adepty pro královskou kategorii. Poslední roky to ale doslova neplatí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf týmu Prema Powerteam se pozastavuje nad přehlížením Gaslyho

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 03.01.2017 09:36 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    jak píší kolegové níže - současná situace v posloupnosti jednotlivých kategorií považovaných za "přípravku" pro F1 je dosti nepřehledná a zbytečně komplikovaná. jasná pravidla postupů ( např. F1, F2 světová, F3 po kontinentech, F3 národní.... ) by to určitě zjednodušila a zprůhlednila. jak píše jumpman - pro uplatnění všech vítězů bychom dnes museli mít v F1 spoustu týmů a tím spoustu sedaček. zajímavé by třeba bylo i to, kdyby vítězi předstupně F1 bylo místo v F1 garantováno. sice nevím jak ( třeba jeden tým FIA 03 ), ale byla by to pro postup pilotů jasná pravidla a dobrý cíl jejich snažení v nižších sériích.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tohle by šlo řešit i jednodušeji - vítěz dostane od promotéra F1 15-20 mega s prize money, které donese do pokladny týmu, který mu poskytne sedačku, ale mělo by to negativum - většinou by tyto sedačky byly volné u nejslabších týmů (ale to není velký problém) a smlouva by byla jen na dobu, kdy by peníze tekly, potom by dostal přednost další vítěz. Byla by to ovšem alespoň nějaká šance zaujmout nějaký lepší tým...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        jo, takhle nějak jsem to myslel. to Tvoje je docela realizovatelné a taky se mi to líbí. ono by to roční angažmá i u slabšího týmu mohlo pro toho pilota mělo znamenat hlavně šanci, kterou dnes nemá nikdo ( ani vítěz GP2, F3... ) garantovanou a je to všechno spíše o penězích, libovůli šéfů týmů a tak trošku náhodě nebo spíše štěstí, kdo koho zaujme.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tak největší sranda je to, že GP2 vzniklo jako oficiální předstupeň F1 i s podporou ekláka, ale piloti účastnící se GP2 mají paradaxně nejnižší úspěšnost v hnedání místa v F1

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.247.XXX
        Špatnej nápad by to určitě nebyl, ale nejdřív by musela vzniknout Formule 2, protože by to FIA určitě necpala GP2 nebo jiný sérii, která pod ně nepatří.

        Důvody proč by to ale asi nešlo :
        Dál je otázka jestli by FIA dala tolik peněz, aby to opravdu stačilo na získání fleka.
        Netuším jak je to s financováním FIA, ale oficiálně neni proto aby vydělávala na těch jejich šampionátech, ale aby určovala pravidla, kontrolovala je a tak (což se vážně divim když čtu jak fotbalová FIFA vydělává miliardy a stále jim to nestačí, ale to je téma mimo).
        Tedy jestli by takovej balík vůbec sehnali nebo by musel pomoct sponzor - ty práva na jejich série vždycky někomu prodaj a ten na tom vydělává, viz na F1 Bernie nebo nově Liberty Media.

        Určitě by to taky bylo dost kritizovaný kdyby pilot sice pozici získal, ale u týmu jako byl př. HRT, Caterham, nebo SA a tedy nic neukázal + poté po roce "nečekaně" bez povšimnutí zmizel.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          FIA není promotér, mě je jasný, že FIA by nedala ani vorla, to by holt musel eklák sáhnout do kapsy. A GP2 vznikla právě jako F2, ale bohužel tak nefunguje

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama