DISKUZE K ČLÁNKU Piloti s přibývajícím věkem rozhodně nejsou pomalejší, myslí si Alonso

Na téma pilot - věk plus další okolnosti se už napsalo mnoho. Například Niki Lauda tvrdil, že s každým potomkem je jezdec na okruhu o desetinu pomalejší. A jak to je s každým dalším rokem? Jsou muži v kokpitech pomalejší, opatrnější, méně agresivní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti s přibývajícím věkem rozhodně nejsou pomalejší, myslí si Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 08.11.2016 13:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 07.11.2016 12:32
F1 určitě není něco jako běh na 100 metrů, kde s… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 07.11.2016 13:18
Nemusí, to jen ty si tu chceš hrát na kdyby, při… »
» uzivatel002145 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2016 22:33
Ty máš čo proti Fernandovi? 12 Vadí ti že je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Souhlas, zajímavé by to bylo.
Schumi? Nevíš. Možná, kdyby mu bylo 30, dostával by Nico půl vteřiny na kolo (pouze spekulace, aby se toho někdo nechytil jako faktu!!!!).
Škoda, že to jde těžko změřit. Snad jedině po letech udělat testy na simulátoru, ale ani to by asi nebylo přesné.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Bylo by fajn vidět souboj Alonsa ve 25 a ve 35, ale nestane se tak. Rozdíl podle mě tak velkej nebude - desetina? Možná opravdu nic, Schumacher po 40 nebyl tak daleko od Rosberga, a to měl přestávku v F1, Jako byl pomalejší tak o desetinu když mu bylo 43 a Rosberg v plné síle? A to teď stačí na Hama? Ty ztráty s věkem v motorismu nebudou tak horké, ale asi trošku budou. A možná s novou F1 to bude více vidět - i když 35 je ještě prd.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Já si nemyslím, že je Alonso v současném věku už průměrný pilot. Jen si myslím, že Alonso před 30-tkou by to tomu dnešnímu natřel jak v časech na kolo, tak v agresivitě. Rychlost reakcí prostě začne klesat a to poměrně brzy (nevím přesně od kolika, po 20-ti?), ikdyž ne nějak razantně. Fyzička je spíš o vytrvalosti a tam věk moc velkou roli nehraje.
Je dost možné, že to nandá i Vandoornovi. Záleží na tom, jak bude ten kluk dobrý. A stejně to platí i o Buttonovi. Určitě má potenciál a i titul by nebyl sci-fi, pokud by měl auto. Ale hrát si na to, že věk žádnou roli nehraje, je zas druhý extrém. Začne se to vždycky popírat, jakmile přijdou otázky na konec kariéry. Ale žádného mistra světa po 40-tce v posledních desítkách let nenajdeš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
no myslím že reflexi jsou měřitelný údaj a tam u vrcholového sportovce nemusí v 35 dojít k nějaké změně. Ale fyzická kondice už je určitě za vrcholem, jde o to jak moc to v tomto sportu hraje roli. Koukni třeba na porovnání Jensona a Magnussena, myslím že dokud se jezdci daří proti mládí je to v pořádku, je na Vandoornovi aby ukázal že Alonso už je pomalejší a nemá na to, no ne? Věk je jen číslo, a zkušenosti jsou také k nezaplacení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No ono se to dá chápat asi i jinak. Mně ale z toho vyplývá jeho názor, že piloti nekončí proto, že jsou o ten čas pomalejší (ale jsou), ale proto, že jsou už unavení.
Podle mne evidentně časem pomalejší jsou. Neznám pilota, který by na konci nějaké dlouhé kariéry byl rychlejší, než uprostřed. Roky prostě neoblbneš. Pomalejší reflexy a menší "touha" se zabít kvůli každé pozici, se prostě projeví na každém. To, že se to snaží vyvracet, když už se pomalu řadí k důchodcům, je normální. Dělá to každý. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A spoustu lidí v F1, fandů, vědců a novinářů 13

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ale on si to právě nemyslí 04 On si nemyslí že by byl pomalejší, on si myslí že důvodem konce je unavenost. Když to jen takhle vyzobneš tak bys mohl pochopit že ztráta půl sekundy nic neznamená, ale v celém kontextu to znamená že si nemyslí že by byl pomalejší, a tudíž když není pomalejší není to důvodem skončit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.102.220.XXX
To je jen tve zbozne prani ?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Takže nepřestanete kvůli tomu, že jste pomalejší o tři nebo čtyři desetiny, případně o půl vteřiny zaostáváte za svým výkonem před dvaceti lety," vysvětluje Alonso.

Zdroj: [odkaz na stránku]

No já ti nevím Fernando. Ono ztrácet 0,3-0,5s na kolo nejspíš znamená, že mezi špičkou už pilot nemá co dělat. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002145

uzivatel002145

95.170.247.XXX
Ty máš čo proti Fernandovi? 12 Vadí ti že je najlepší jazdec na trati? 20

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Martin Z.

Martin Z.

80.95.96.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Průšvih měl spíše Rosberg, pro Alonsa to bylo spíše vlastně velké štěstí, vzhledem k tomu co řídil, ale chápu, hlavně nějakej posměch na Alonsa co, bez toho to nejde.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Martin Z.

Martin Z.

80.95.96.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nemusí, to jen ty si tu chceš hrát na kdyby, při tom v takovém Monaku si Alonso dojel také pro 5 místo, a že tam těch zdí je, ale tam se ti to zas nelíbilo neb Alonsa nemohl předjet ani Rosberg, že. Ty vždy budeš něco mít na Alonsa, nevadí, zvykli jsme si.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
F1 určitě není něco jako běh na 100 metrů, kde s věkem jistě ztratíte šanci na dobrý výsledek a 35 let už vás v takové disciplíně nejspíše zdiskredituje. Zde, v motorismu, je těch hlavních parametrů určitě více a myslím že mentalita je jednou z těch nejhlavnějších. Prostě F1 přestane být tím nejdůležitějším, vyhrávat za každou cenu přestane být tak důležité, snášet ten tlak a tisk přestane být tak nutné, prostě Vás to začne spíše otravovat a chcete jít dál, už Vám to za to nestojí 07 Každej má tu hranici jinde, roky Vám možná uberou trošku rychlosti v motorsportu, ale přidaj zkušenosti, hlavním problémem je hlava, kde se prostě může stát že už si řekne že už stačilo a že už vlastně nechci. Kde bude v hlavě Alonso uvidíme příští rok. Uvidíme zda tu rychlost ztrácí či nikoliv, bude zajímavé porovnat mladého talentovaného Vandoorna s "veteránem" Alonsem 04

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Martin Z.

Martin Z.

80.95.96.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama