DISKUZE K ČLÁNKU Halo koncept by měl mít jinou formu, domnívá se Alonso

Páteční trénink v malajském Sepangu přinesl situaci, kdy byl Kevin Magnussen nucen bleskově opustit vůz, protože mu za zády vyšlehly plameny. Okamžitě se dostal na přetřes koncept Halo, protože pokud by byl na voze nainstalován, byl by únik komplikovanější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Halo koncept by měl mít jinou formu, domnívá se Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 06.10.2016 15:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2016 10:26
většina lidí tvrdí, že halo by vyskočení pilota z… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2016 10:27
No, jen ať se o Haloo diskutuje, analyzuje,… »
» TarAg (Hlasovali 3 lidé) 05.10.2016 10:32
Prevracene auto - jak se budou piloi dostavat z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TarAg

    TarAg

    81.201.48.XXX
    Prevracene auto - jak se budou piloi dostavat z prevraceneho auta, kdyz jim tam bude branit ta trubka?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No, jen ať se o Haloo diskutuje, analyzuje, filosofuje, protože když už nakonec ten "hnus" bude, tak snad jen proto že klady hodně převyšují zápory.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    většina lidí tvrdí, že halo by vyskočení pilota z auta zpomalila o cca. 5s. Ale to uvažují o normálním stavu.
    Pokud by ale k požáru vozu došlo po nějaké vážné nehodě "a la Lauda", pilot může být v šoku, zmatený či přímo zraněný, a překonání Halo pro něj bude mnohem větší překážkou, a způsobí výrazně delší zdržení. Ani nemluvě o situaci, kdy by někdo z hořícího auta vytahoval pilota v bezvědomí. Uvažoval o těchto situacích vůbec někdo?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001889

      uzivatel001889

      178.255.168.XXX
      Odpověď na poslední otázku je zcela jednoduchá, neuvažoval. Přijde mi, že FIA se soustředila jen na jeden problém a tím je letící kolo... Jelikož vůči tomu jedinému může Halo pomoci, před pružinou která v roce 2009 trefila Massu, by bylo Halo bezmocné. Opravdu netuším, k čemu je vlastně Halo dobré. Mám akorát pocit, že ten kdo to vymyslel to akorát dokázal dobře "prodat" a FIA teď nechce uznat své chybné rozhodnutí.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Neuvažoval, protože neviděl hořící vůz po nehodě 39 let. 04
      Pokud se ještě později nějaký vyskytl, prosím za odpuštění, nechce se mi to hledat. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Přesně tak. Nikdo neřeší , jak rychle by záchranáři vytahovali jezdce v bezvědomí nebo zraněného, když by k tomu ještě vypuknul požár. Tady nejde jen o to, jak by vylezl sám.
      A co se týče systému, tak ten slouží, aby ho především netrefila pneumatika, ale ty jsou řešeny lanky. Pravda ale je, že zrovna v posledním závodě jedno kolo z vozu "upadlo" a přitom ani při nehodách se už neutrhne. To by měli spíš řešit, jak je to možné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        je pravda, že v posledních letech je podstatně častějším jevem kolo samostatně se pohybující po trati, než požár vozidla po nehodě ( nebo i v boxech, že ano, milý Renaulte ). ale to nemění nic na tom, že i s alternativou ohně či převrácení vozidla, se jako s reálným nebezpečím musí při zavádění všech novinek, HALO nevyjímaje, počítat.
        osobně si myslím, že myšlenka absolutní bezpečnosti je stejně nebezpečná utopie, jako dokonalá žena 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          1. Lítat nemusí jen kolo, ale spousta součástek. Velké části Halo odkloní, malé nezastaví. Ale malé zase nezpůsobí takové škody.
          2. Poslední incidenty nesouvisí s letícími součástkami, ale s jinými nehodami. Třeba když proletí letící monopost těsně kolem hlavy pilota (třeba Alonso ve Spa), nebo narazí monopost do nějaké překážky (Alonso v Melbourne, Bianchi v Suzuce).
          3. Monopost po nehodě nehořel už desítky let. I kdyby se něco takového stalo, mají nehořlavé kombinézy, každých pár metrů je hasicí přístroj a několik požárních vozů. V případě že bude pilot v bezvědomí a ještě bude monopost hořet (už to je sci-fi), nikdo do toho ohně nevleze s Halem ani bez.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Měla to být reakce na mi88ki.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama