DISKUZE K ČLÁNKU Halo koncept by měl mít jinou formu, domnívá se Alonso
Páteční trénink v malajském Sepangu přinesl situaci, kdy byl Kevin Magnussen nucen bleskově opustit vůz, protože mu za zády vyšlehly plameny. Okamžitě se dostal na přetřes koncept Halo, protože pokud by byl na voze nainstalován, byl by únik komplikovanější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Halo koncept by měl mít jinou formu, domnívá se Alonso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» achmed-cz
(Hlasovali 3 lidé)
05.10.2016 10:26
většina lidí tvrdí, že halo by vyskočení pilota z… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
achmed-cz
10:26 05.10.2016 212.24.138.XXXvětšina lidí tvrdí, že halo by vyskočení pilota z auta zpomalila o cca. 5s. Ale to uvažují o normálním stavu.
Pokud by ale k požáru vozu došlo po nějaké vážné nehodě "a la Lauda", pilot může být v šoku, zmatený či přímo zraněný, a překonání Halo pro něj bude mnohem větší překážkou, a způsobí výrazně delší zdržení. Ani nemluvě o situaci, kdy by někdo z hořícího auta vytahoval pilota v bezvědomí. Uvažoval o těchto situacích vůbec někdo?-
uzivatel001889
13:28 05.10.2016 178.255.168.XXXOdpověď na poslední otázku je zcela jednoduchá, neuvažoval. Přijde mi, že FIA se soustředila jen na jeden problém a tím je letící kolo... Jelikož vůči tomu jedinému může Halo pomoci, před pružinou která v roce 2009 trefila Massu, by bylo Halo bezmocné. Opravdu netuším, k čemu je vlastně Halo dobré. Mám akorát pocit, že ten kdo to vymyslel to akorát dokázal dobře "prodat" a FIA teď nechce uznat své chybné rozhodnutí. -
mi88ki
16:50 05.10.2016 165.72.200.XXXPřesně tak. Nikdo neřeší , jak rychle by záchranáři vytahovali jezdce v bezvědomí nebo zraněného, když by k tomu ještě vypuknul požár. Tady nejde jen o to, jak by vylezl sám.
A co se týče systému, tak ten slouží, aby ho především netrefila pneumatika, ale ty jsou řešeny lanky. Pravda ale je, že zrovna v posledním závodě jedno kolo z vozu "upadlo" a přitom ani při nehodách se už neutrhne. To by měli spíš řešit, jak je to možné.-
tom11
10:50 06.10.2016 77.48.94.XXXje pravda, že v posledních letech je podstatně častějším jevem kolo samostatně se pohybující po trati, než požár vozidla po nehodě ( nebo i v boxech, že ano, milý Renaulte ). ale to nemění nic na tom, že i s alternativou ohně či převrácení vozidla, se jako s reálným nebezpečím musí při zavádění všech novinek, HALO nevyjímaje, počítat.
osobně si myslím, že myšlenka absolutní bezpečnosti je stejně nebezpečná utopie, jako dokonalá žena-
Mike17
15:30 06.10.2016 93.99.87.XXX1. Lítat nemusí jen kolo, ale spousta součástek. Velké části Halo odkloní, malé nezastaví. Ale malé zase nezpůsobí takové škody.
2. Poslední incidenty nesouvisí s letícími součástkami, ale s jinými nehodami. Třeba když proletí letící monopost těsně kolem hlavy pilota (třeba Alonso ve Spa), nebo narazí monopost do nějaké překážky (Alonso v Melbourne, Bianchi v Suzuce).
3. Monopost po nehodě nehořel už desítky let. I kdyby se něco takového stalo, mají nehořlavé kombinézy, každých pár metrů je hasicí přístroj a několik požárních vozů. V případě že bude pilot v bezvědomí a ještě bude monopost hořet (už to je sci-fi), nikdo do toho ohně nevleze s Halem ani bez.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek