Wolff dal nahlédnout do svého soukromí, jak zvládá náročnou práci?

Robert RoBertino Pavelka, 6. srpna 2016, 12:47 Google+

Tým Mercedes pod jeho vedením jde od úspěchu k úspěchu, vše nasvědčuje tomu, že přiveze třetí titul v řadě. Šéf stáje Toto Wolff ale nehodlá ze svého pracovního úsilí nijak slevit. Klidnější život by ho nebavil.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 07.08. 10:43) Napište svůj názor
Susie se musí smířit s faktem, že má doma těžkého workholika

Susie se musí smířit s faktem, že má doma těžkého workholika | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Ačkoliv je ve své pozici vystaven značným tlakům, které jdou ruku v ruce s působením ve Formuli 1, čtyřiačtyřicetiletý Rakušan nehodlá zatím ubírat plyn, naopak si své postavení do jisté míry pochvaluje.

"Baví mě to, co právě dělám, těší mě spolupráce se všemi lidmi v týmu. Když mě provází stres, co se stane v závodě, minuty strávené na okruhu a komunikace s lidmi kolem mě, mohu to označit za mé nejlepší dny,. Mám vždy stanovený osobní cíl. A sám sebe motivuji, abych ho dosáhl. Když se mi to podaří, jsem nadšený - i boj s překážkami je mi inspirací pro dlouhodbé úspěchy," svěřil se Wolff se svými pocity na oficiálních stránkách F1.

img-responsive

Wolffa jeho práce pořád baví, a zdá se, že ještě dlouho bude | foto: Daimler AG

Wolff přiznal, že vysoké postavení v týmu nese i značné a nevyhnutelné napětí, rád přijímá výzvy a chce čelit dalším, které v budoucnu přijdou. "Když dojdou nápady nebo poklesne úroveň spokojenosti, asi bych se zastavil, ale tohoto bodu jsem ještě nedosáhl. Kdo ví, co budoucnost přinese. Mé zkušenosti ukazují, že dveře zůstávají otevřené. Které bych si vybral, to v tuto chvíli nemohu říci. Jenom vím, že potřebuji namáhavé až vyčerpávající zaměstnání. Je to podobné jako u Bernie Ecclestonea, který řídí celou F1. Ohromně nás to baví, bez ohledu na obtíže," pokračuje Wolff.

Co by dělal po odchodu, stáhl by se do ústraní a třeba choval holuby? Takové vyhlídky Wolff razantně odmítá: "Žádné pěstování brambor, žádní holubi. Je mi teprve 44 let a užívám si, co dělám. Možná až zestárnu, budu o takových věcech uvažovat, ale nyní se začínám nudit už po 48 hodinách mé dovolené," usmívá se Wolff.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Wolff dal nahlédnout do svého soukromí, jak zvládá náročnou práci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 07.08.2016 10:43 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Button je dalším z pilotů, který vydává své vzpomínky

Kam měl zamířit Button před svou mistrovskou sezónou?

Jean Todt

Francouzský protikorupční úřad vyšetřuje prodej komerčních práv F1 společnosti Liberty

Felipe Massa před závodem v Malajsii

Šéf McLarenu promluvil o kontraktu s Alonsem, Le Mans a IndyCar

Felipe Massa s Williamsem FW40 v Malajsii

Massa rozebírá promarněné šance Williamsu, před příštím rokem avizuje velké změny

Daniil Kvjat tento víkend bude opět závodit. Půjde o jeho poslední vystoupení v F1?

Nechá si Toro Rosso Hartleyho? Kvjat se možná vrátí jen na jeden závod

Robert Kubica má za sebou druhý test s Williamsem FW36

Kubica má za sebou další "produktivní" test s Williamsem. Vrátí se do F1?

Fernando Alonso Hondu neustále kritizoval, v Japonsku je svým přístupem zklamal

"S Alonsem to bylo těžké, neustále nás kritizoval," mrzí šéfa Hondy

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Jenson Button nevylučuje, že ho čeká v F1 zasloužený důchod

Button si chce zvykat na život "po Formuli 1". Co plánuje?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "S Alonsem to bylo těžké, neustále nás kritizoval," mrzí šéfa Hondy

  2. Proč je Räikkönen nejlepším týmovým kolegou, kterého kdy Vettel měl?

  3. Ferrari na vratké lodi, Mercedes pod plnými plachtami a Nový Zéland znovu na scéně

  4. Renault podcenil varování. Vysoké sebevědomí si pak vyčítal dlouhých 22 let

  5. "Po kolizi v Baku jsem cítil, že jsem Ferrari zklamal," přiznává Vettel

  6. Jak vnímá Button IndyCar a Formuli E? Nebere si servítky

reklama