DISKUZE K ČLÁNKU Jediní profesionálové ve Formuli 1: život ve stínu reflektorů

Jen málokterý fanoušek je zná jménem, přesto jsou v mnoha směrech právě oni hrdiny F1. Mechanici tráví dlouhé hodiny nad (či spíše pod) vozem, snaží se splnit pilotova i designérova přání a ačkoliv to řadu fanoušků ani nenapadne, právě jejich práce často ovlivňuje i výsledek závodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jediní profesionálové ve Formuli 1: život ve stínu reflektorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 31.01.2013 16:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Frciiik (Hlasovalo 9 lidí) 30.01.2013 22:16
Kimi Takže Kimi jezdí po flašce Jaegermeistera… »
» uzivatel000224 (Hlasovali 5 lidé) 30.01.2013 22:07
Hezké nakouknutí do zákulisí.01 »
» uzivatel000792 (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2013 16:14
Myslis si zle.03 Mechanici, ktori su… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím, že práca mechanikov v boxoch,.. ..ktorí sú nasadzovaný na výmenu pneumatík, je úzo špecializovaná, lebo na nej veľmi veľa zavisí, koľko sa závodník zdrží v boxoch a preto si myslím, že už nie je spájaná s inými profesiami. Vyžaduje si nielen tréning, ale aj postreh a zručnosť, aby bola v prípade poškodenia vymenená závodníkovi dobrá matica, aby nezpanikáril ak sa mu znefunkční uťahovák, použije záložný a všetko vykoná, čo najrýchlejšie tak, ako to má nacvičené, s chladnou hlavou a rozhľadom, ako sme to mali možnosť vídať v Mclarene, hlavne na začiatku sezóny 2012. 11 18

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Myslis si zle.03 Mechanici, ktori su nasadzovani pri zastavkach v boxoch maju aj ine funkcie v ramci timu. Dokonca niektore timy maju aj viacerov pitstopovych timov, ktore medzi sebou sutazia v rychlosti.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • m4t35

    89.103.118.XXX
    diky za tenhle clanek a urcite bych si nejen ja rad precetl o mechanicich vice,protoze jejich praci obdivuju!z drivejsi doby si pamatuju,ze behem zavodu nektery z komentatoru rikal,ze mechanici jsou casto zaroven ridici kamionu,ve kterych se vozi naradi nebo nahr. dily na zavody,ale myslim ze uz je to docela dlouho,tak by me zajimlo,jestli to jeste dnes plati..taky by me zajimalo,jak se clovek k takove praci dostane?predpokladam ze si musi podobne jako jezdci projit nizsi souteze?a nebo treba uz dnes funguje pozice platiciho mechanika,podobne jako u jezdcu?:D a jak jsou na tom tihle hosi platove? kolik vlastne ma mechaniku jeden jezdec k dispozici?a stridaji se nejak?a jakou delaji praci?predpokladam ze se bude jednat spise o montaz a demontaz dilu,upravu nastaveni apod.nez napr. opravy jednotlivych dilu..
    docela dost otazek,podle kterych by mozna sel vytvorit zajimavy clanek;)

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    109.164.3.XXX
    Kimi Takže Kimi jezdí po flašce Jaegermeistera ve 3 ráno v -30 nahý na skůtru? 12 12 Bodejď by se pak nečertil, když mu říkají, aby zahříval všechny pneumatiky 12 Absolutně fantastický článek, jen houšť 01 01 01

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000224

    uzivatel000224

    188.120.222.XXX
    Hezké nakouknutí do zákulisí.01

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu