DISKUZE K ČLÁNKU Trefa do černého. Co Renaultu pomohlo k lepší výkonnosti?
Daniel Ricciardo po Velké ceně Belgie prozradil, že jeho Renaultu učinil významný objev v nastavování vozu RS20, což se projevilo výrazně lepší výkonností v závodech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Trefa do černého. Co Renaultu pomohlo k lepší výkonnosti?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Situs
12:54 02.09.2020 88.102.38.XXXRenault se k tomu výstižně vyjádřil když poznamenal že motory na to nebyly postaveny. "Nepříjemné je to, že jsme naše motory navrhli tak, aby měly závodní a kvalifikační režim. Zvládli jsme to a uprostřed sezóny musíme změnit způsob jejich fungováni. Ten, kdo se soustředil na závod, vyhraje. Ten, kdo se soustředil na kvalifikaci, prohraje.“ Z tohoto hlediska je změna užívání motoru během sezony určitě špatně, tohle se má dělat na příští sezonu. Je asi jasné že tam se míří aby to ublížilo Mercedesu. Motory Renault v této rošádě (teda McLaren a Renault) uplně jako vítěze nevidím protože jejich kvalifikační režim sice nebude tak dobrý jako ten Mercedesu, ale myslím že je lepší než Hondy a Ferrari.-
-
Situs
14:07 02.09.2020 88.102.38.XXXHelmut naopak hned první rok řval že konečně budou mít Párty mód Ale i kdyby neměli, tím lépe prostě pro ně. Ferrari teď taky tvrdí že kvalifikační mód nemají. Týmy s motory Renaultu ho mají, takže se jistě relativně vůči nim v kvalifikaci propadnou.-
GRAHAM
14:47 02.09.2020 109.81.213.XXXNo , jenomže pak uviděl párty mód Ferrari a i párty mód FRenaultu a celej rok držel mlčocha. Místní Hondař to vysvětloval slovy, že Hondu už Renault nezajímá že stíhá Merrcedes. Jenže se těžce spletl.....Honda v párty módu nesrovnala dodnes, ač nutno dodat, že teď je na tom Honda velice dobře a myslím že tohle pravidlo jí bude vyhovovat nejvíce, protože už loni RB chtěl po Hondě co nejsilnější race mód.-
jon
16:49 02.09.2020 90.176.154.XXXHeleď, mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby na tom Honda nakonec ještě prodělala. Přeci jen půjde o to najít nějaký rozumný balanc a hraje tam namalou roli samotná životnost motoru, respktive všech jednotlivých komponent. Jestli již nyní Honda trochu tápe a jedou hop nebo trop, budou muset jezdit kvaldu v +-aktuálním závodním módu motoru, což nebude úplně hitparáda. Obzvlášť pokud Mercedes a Renault mají silnější party módy. Potom sice nebudou moci tolik přidat v kvaldě, ale budou moci přihodit pár koníků v závodním režimu, protože nebudou motor tolik huntovat v kvaldách.
P.S. Ne, nezapomněl jsem na Ferrari. Těm letos pomůže leda diskvalifikace většiny stájí včetně jejich béčka.-
GRAHAM
17:59 02.09.2020 109.81.213.XXXPokud byla Honda PJ číslo dvě legální, tak ta byla výkonově na tom prý dobře. V race módu.....
Jinak ale souhlas, co pišeš je pravda.....bó pokud vynechaj 5 kvalifikačních kol, prý jim to dá 25 kol v zavodě na vyšší režim. Když to vybalancují , zcela jistě výkon vzroste. Zdroj : Mercedes-
jon
12:40 03.09.2020 90.176.154.XXXJe tam i další věc a to je možnost přepínání režimů v technických pasážích kvůli rekuperaci. Podle mě se to musí dotknout i tohoto, protože na tom v podstatě stojí i princip těch kvalifikačních režimů. V tomto ohledu se Mercedes zdá hodně napřed a vzhledem ke kvalifikační výkonnosti na tom nebude špatně ani Renault. Chápu Abiteboula, že po těch letech marnosti to radši podává skepticky, ale ono se může dost dobře stát, že se McLaren a tovární Renault dostanou v závodě na záda RB. Nebo budou startovat před nimi, protože jim dají obklad v kvaldě a budou se snažit je udržet za sebou.
Sice nejsem úplně fanda změn uprostřed sezóny, ale i mě už ten náskok Mercedesu trochu nudí. Jediné zajímavé je to, že Max jezdí letos perfektně. Ale Lewis také, takže je to spíš jen o tom, jak moc to zase podělá Bottas a nechá se pojet od Maxe a jak to podělá Albon, který se tak rád pere s RP, Renaulty, McLareny a prostě všemi, které by měl dle papírových předpokladů drtit rozdílem třídy. Proto se na tuto úpravu pravidel těším a třeba to přinese nějaké drama nebo také nic. Tahle sezóna už je díky viru stejně divná, tak proč to koneckonců nezkusit.-
Petr
14:10 03.09.2020 109.81.245.XXXMezi módy motoru si budou moci stále přepínat tak, jak to dnes dělají v závodech. Bottasovi nepovolili výkonnější mód s ohledem na Monzu (krátí to životnost motoru). Na moc velký dopad na výkonnost týmů (zhoršení konkurenceschopnosti Mercedesu) bych nesázel.-
jon
16:51 04.09.2020 90.176.154.XXXTakže ono se ve finále asi moc nestane. Stači ten kvalifikační režim dát pod mód na inlap/restart po SC v závodě a bude to pořád stejné. Při vší úctě k FIA, když nebyli loni schopni prokázat Ferrari podvod a museli přistupovat na tajné dohody, jak chtějí ohlídat to, jestli závodní režim není v podstatě skrytý party mód?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kubajs
08:21 02.09.2020 89.24.44.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek