DISKUZE K ČLÁNKU "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Šéfovi Red Bullu Christianovi Hornerovi se po Velké ceně Štýrska nelíbí rychlost kontroverzního Racing Pointu, který považuje za hrozbu pro všechny. Tým se ale nařčení z porušování pravidel brání, protest Renaultu podle něj vychází ze nedostatečné informovanosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 15.07.2020 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:25
Sakra jako začne někdo přemýšlet bez nějakýho… »
» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:31
Jasně... Proč neudělat z F1 Nascar, kde všechny… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2020 09:38
Force Indy jsem měl rád, s tím co měli dělali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Max jinde je, ale jeho auto bohužel také, Perez jezdil ke konci závodu rychleji než mercedesy

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

78.80.97.XXX
Je dobré si neplést základní pojmy, Stroll starší není závodní inženýr, ale majitel a jednatel týmu. Jeho úkolem je zajistit pro tým co nejlepší podmínky, a to zjevně dělá více než dobře.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
No je trapný tohle srovnávat, loňský mergl byl jednoznačně nejlepší a letošní Mercedes PJ též, kombinace se těžko dorovnává

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
to s tím, že Renault jen neunesl, že někdo může být dál než Renault byl vtip ne? Jak může být dál někdo kdo jen koupil kopii loňského auta?

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lotusolog

Lotusolog

82.113.45.XXX
Přesně tak, opakuje se trapný podraz z roku 1981, kdy Chapmanovi oficiálně schválili vůz Lotus 88 do sezóny a pak dodatečné protesty nesmyslně házely klacky od nohy. Přesně jako tehdy trapné Ferrari a Renault, tak letos trapný Renault neunesl, že někdo může být dál než oni. Po té co sem dělal s francouzi několik let jim už vidím do mysli. V každém případě je to škoda a doufám, že RP to obhájí ..

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Já to tedy vidim tak, že nebýt RP takové ňoumové na mokru, tak by RP porazili i oba RB vozy.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

91.229.253.XXX
Asi tak.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
FIA to rozhodnutí nesmyslně dlouho trvá, takhle se nedá žít. Nutně se teď potřebujeme 100% soustředit na závod v Maďarsku, a ne řešit žabomyší války, které se měly vyřešit už před sezonou. Tohle je to nejhorší, co může vzájemné dramatické závodění na dráze ničit. Už minule ta insonvelce, neplacení výplat, změna majitele, ambiciozní Ocon a nejistota budoucí sedačky....už toho bylo fakt po krk! Když to teda nešlo po "dobrém" získat fleka u nějakého TOP týmu, tak bohužel už jediná možnost zbývala vykopat "válečnou" Indiánskou sekeru a dát tvrdé záseky těm bohatým primadonám Týmů a hlavně polovičce těžkým průměrákům , co by v TOP týmu neměli vůbec sedět. Teď při jakž takž "srovnatelnějších" podmínkách se aspoň "věrohodněji" prokáže kvalita nedoceněných jezdců ze zbytku světa F1 !
Pojďme zase závodit! 01
(Che11co))

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
na duch F1 kaslou uplne vsichni, kdyz se jich to zacne dotykat, tak prosim neplacej bludy, jako by RP byli jedini ve startovnim poli, kteri mysli na sebe....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
Kdybys to platil z vlastni kapsy, tak by jsi zvanil uplne jinak. Se tady vsichni tvarite, jako by to stalo par korun a jako by to bylo nejake nekonecne vydelecne privilegium delat tip tymum krovi a dostavat pravidelne kolo v zavode....
Dal bych ruku do ohne za to, ze presne pokrytci tveho razeni by byli prvni, kteri by preferovali pravidelne dojizdet kolem bedny za mene penez a mene usili, nez "jit vlastni cestou", resit mesic co mesic existencni problemy a byt rad za kazdy bodik....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
A proc by to melo Mercedesu vadit? Na Mercedes mit nebudou tak jako tak, ale ostatnim souperum budou sem tam ubirat body v obou poharech a navic Mercedesu plati za motory a kdo vi za dalsiho, takze z toho ma Mercedes nemale extra prijmy.... 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
Kdyby mely vozy F1 stejnou barvu tak behem zavodu pozna rozdil kdo je kdo tak 0,001% divaku, takze nejakou vyjimecnost diky ruznym konstrukcnim resenim resi nepodstatna cast fanousku. Vetsinu zajima pouze a jen vysledek jeho tymu a podle toho posuzujou kvalitu zavodeni, dalsi velka cast si chce uzit drama na trati a malo prezentovana a ocenovana unikatnost reseni jednotlivych tymu zajima tak 5-10% divaku. Takze z ekonomickeho hlediska by bylo pro F1 mnohem vyhodnejsi, aby tymu jako RP bylo vice a bylo na trati vice zabavy a vice zavodeni.
A ikdyz me zajimaji i technicka reseni a veci pod poklickou, tak bych mnohem radeji preferoval vetsi drama na trati na ukor technicke jedinecnosti. Navic ty auta vypadaji skoro stejne, ten vzduch proste proudi nejak a v drtive vetsine pripadu je jedno nejlepsi reseni pro konkretne dane pravidlo.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jo souhlasím....ale z logiky věci, Mercedes zcela určitě navýšil výkon, bó na tom dřel celej rok.....loni na posuny výkonu kašlal, makal na novém motoru...
Honda loni doháněla loňský Mercedes motor.... a rozhodně neměla čas dělazt to samé, co Mercedes stihl za rok. Takže je jasné kdo se posunu o 30 koní a kdo ne....respektive zcela jistě o méně.
Taky se "říká" že díky Ferku to něco vzalo i Hondě, ale co je na tom pravdy nevím. To mohlo postihnout nějak všechny.....

PJ šetří každý.....a každý může mít větší výkon, jenže na úkor životnosti. Marko bych šel do módu motor na 3 závody a to Honda logicky nechce. Tuhle image nechtějí.... a v tom je i chápu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama