DISKUZE K ČLÁNKU "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Šéfovi Red Bullu Christianovi Hornerovi se po Velké ceně Štýrska nelíbí rychlost kontroverzního Racing Pointu, který považuje za hrozbu pro všechny. Tým se ale nařčení z porušování pravidel brání, protest Renaultu podle něj vychází ze nedostatečné informovanosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Rychlost Racing Pointu by měla dělat všem starosti," říká Horner. "Bídný protest," reaguje tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 15.07.2020 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:25
Sakra jako začne někdo přemýšlet bez nějakýho… »
» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 14.07.2020 10:31
Jasně... Proč neudělat z F1 Nascar, kde všechny… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2020 09:38
Force Indy jsem měl rád, s tím co měli dělali… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Hele , jde o budoucnost a jak co "nebude". A tohle k tomu imho pomůže.... a tahle cesta bude zakazaná. Oni taky v budoucnu TEORETICKY nebudou takové rozdily.

      Pro RP bude tato sezóna Pyrhova......a bude dlouhodobě pak špatně vnímán. Jejich volba....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Já si myslím, že si to sedne. Haas také šokoval, když v první sezóně jezdil jinde, než se pro nováčka "sluší". Spadli tam, kam patří a už to pomalu upadá v zapomnění. Stejně jako výkonnost Toro Rosso v roce 2008 ...

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Jenže STR 08 využívalo pravidel a mělo to co dovolovali pravidla, stejně Haas, který nikdy nejel o pódium. Tady jde o to, že RP prostě se.. na duch F1 a budou radi za to, že skončí celkově 3 a budou se placat po rameni, jak jsou dobří

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Jestli je RP legální nebo ne ještě uvidíme. Ale jak jsem koukal na ta srovnání, mají to podle všeho chytře podchycené a Mercedes jim asi pomohl k tomu, aby to bylo 100% legální a fungovalo to možná ještě lépe, než s čím jela továrna loni v Abu Dhabí.
            Kolem STR byl po Monze 2008 veliký humbuk. Stejně kolem Haasu, když od prvních závodů soupeřili ve špičce středu pole. Asi bych to nebral tak, že jedni dokázali "pouze" urvat vítězství, druzí trápili střed pole a třetí mají potenciál jezdit na bedně. Od začátku je to buď celé špatně nebo dobře. Za mě špatně, protože mi to nepřijde v duchu F1 a v pravidlech je spousta omezení, tak to má mít nějaký účel. Nebo to prostě legalizujme a uvidíme, co to provede, až bude jezdit dvanáct Mercedesů proti šesti Ferrari a čtyřem Red Bullům. To z toho za chvíli bude druhé Indy. Už jenom zavést žluté fáze, povinná pitstopová okna a závodit se bude posledních 5 kol, jestli vůbec.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            86.49.247.XXX
            na duch F1 kaslou uplne vsichni, kdyz se jich to zacne dotykat, tak prosim neplacej bludy, jako by RP byli jedini ve startovnim poli, kteri mysli na sebe....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jone, je to o tom jak na tom je "originál". Z toho se ta výkonost "dělá". A Mercedes je na tom setsakra dobře a proto se děje tohle. Ferrari je na to bídně ....a s tím se sveze i Haas. O motoru nemluvě....
          Částečně je to neumětelství druhých, to je taky potřeba říci....ale realita je... že tudy cesta nevede. Nejde takto soutěžit v poháru konstruktérů.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Toto já nerozporuji. Osobně jsem za stávající situace proti. Buď to chce změnu ve stylu MotoGP nebo chceme konstruktéry. Na druhou stranu je nutno říci, že lze i chápat automobilky, které si prostě budou chtít držet dominantní výhody. Mají v tom obrovské investice v motorech, které ostatním dodávají za zlomek nákladů. Je tedy jasné, že za ty investice chtějí vyhrávat. Chtějí svá béčka? OK, ať je mají. Ale za určitých a transparentních pravidel. Jak jsem psal jinde. Bodujme dva monoposty v áčkové stáji, béčko si může na PK a PJ nechat zajít chuť. Bude tam hodně monopostů, ale odměny si rozdělí originální konstruktéři. Williams může celou sezónu dojíždět poslední, ale v PK potom skončí třeba na 6. místě, za což dostane pěknou odměnu. Takhle nemá ani sponzory, ani pořádné odměny. To pak není divu, že bilancují nad bankrotem. Ale ochrana ze strany promotéra a FIA je taková, že legalizují použití 90% mistrovské techniky a průměrná stáj se stane přes noc špičkovou.
            Je to situace, kdy (nejspíš) RP a Mercedes šli na samotnou hranu pravidel. A jak správně podotýkáš, jedná se o špičkovou techniku, tak to může mít hodně negativní dopad na soutěž samotnou.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama