DISKUZE K ČLÁNKU "Pokud nebudou moci nastoupit všechny týmy, závodit se nebude," slibuje šéf F1. Ferrari ruší test s Pirelli

Ve Formuli 1 se letos neodjede ani jeden závod, pokud by kvůli cestovním omezením způsobeným šířením koronaviru nemohly nastoupit všechny týmy, říká šéf Formule 1 Ross Brawn.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Pokud nebudou moci nastoupit všechny týmy, závodit se nebude," slibuje šéf F1. Ferrari ruší test s Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 05.03.2020 01:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 04.03.2020 11:30
Lžeš tu, od Michelinu nedostaly povolení závodit… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 04.03.2020 10:19
Postřehuješ ten rozdíl, že organizace dělají… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 04.03.2020 10:20
Aha, takže týmy z bezpečnostních důvodů se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ano, vybrali si dodavatele gum. To není rozhodnutí týmu a tedy jeho chyba? Když si vybere tým dodavatele slabého motoru tak je to taky nefér? Když si vybere dodavatele špatných brzd, paliva, maziv, elektroniky.... tak to má někdo za ně řešit?
              Ferrrari mělo jiného výrobce, který dodával v tom roce horší gumy, až na tento závod. Neměla to FIA nějak kompenzovat? Vlastně ne, díky tomu vytěžil Renault titul, tak je to v pořádku že?

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Co ta demagogie? copak "horší" motor atd. je stejný, jako když ten tým z důvodu bezpečnosti nemůže jet závod? co to zas splácávš dohromady, mimochodem že Bridg měnil pneu pro každej závod je vlastně vv pohodě 11

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ale oni mohli jet závod. Nikdo jim nic nezakázal. Jen dostali doporučení od Michelinu, že mají v poslední zadáčce ubrat plyn, aby to ty gumy vydržely. Prostě měli v jediné zatáčce celého MS nevýhodu a v ostatních měli zase lepší gumy. Dobrovolně se rozhodli vůbec nestartovat. Jejich volba.
                  Vybrali si dodavatele sami, stejně jako si týmy volí dodavatele jiných součástek a nikoho nezajímá, že si vybrali špatně.
                  To je jako by RB odmítl účast v F1, protože měl katastrofální motor Renaultu. Je zajímavé, že jsi RB neobhajoval, jak je k nim nefér. 20

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Dokugan

                  Dokugan

                  77.236.195.XXX
                  Takže pokud někdo postaví formuli, co neprojde nárazovými testy, tak budeme taky upravovat pravidla, protože není bezpečné aby ta formule závodila? Asi ne, že. Michelin situaci zkrátka tenkrát nezvládl. Postavil pneumatiku, která byla rychlejší, ale za tu cenu, že nezvládla jeden okruh. Nedává smysl zrušit závod kvůli rozhodnutí dodavatele zvýhodnit svoje týmy na všechny okruhy sezóny kromě jednoho.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Protože nikdo z týmů neovlivní, v které zemi se virus objeví a nikdo z týmů ho nezpůsobil.
      V USA se týmy samy rozhodly nejet, nikdo jim to nezakázal a sami si vybrali dodavatele gum, který jim na jiných okruzích poskytoval výhodu.

      Postřehneš ten rozdíl? 20

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Postřehuješ ten rozdíl, že organizace dělají nařízení, které jim umožnují výjmku? brouku ty toho fakt nevíš hodně

        + 3 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jakou vyjímku? Co to zase meleš? 20

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            No říkám, nevíš toho hodně, organizace z prostředí zemí, kde je Koronavirus dostávají výjmku na cestovaní atd. když dodržují určitá pravidla 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Týmy si nějak nemůžou vybrat, jestli budou mít lidi ze zemí s virem, nebo ze zemí bez viru. protože nikdo neví, kde za pár dní ten virus bude nebo nebude. Aspoň tolik o tom vím. 20

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.240.XXX
        V USA taky zadny z nestartujicich tymu nezpusobil, ze ty pneu jsou pro zavod zivotu nebezpecne a nemohl to vedet dopredu. A zrovna rudi, kteri mnohokrate vetovali vsemozne zmeny, ktere by prospely F1, ale neprospely by Ferrari, by meli tak akorat drzet hubu a krok a melo by se normalne zavodit.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Však Ferrari nikomu nenařídilo nestartovat. Ty týmy se samy rozhodly nejet. Ty gumy by vydržely, pokud by v poslední zatáčce ubrali plyn.
          A dodavatele si vybrali sami. Nikdo jim nenařídil vybrat si Michelin.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Stačí 2 nebo 3 nejhorší výsledky v sezoně nepočitat a je to vyřešené.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Pořád by to nebylo fér. protože postiženým by se započítal všechny dosažené, zatímco nepostižení by mohli šktrnout nějaký, který nesedl.
      I odjet závod s částí pole bez bodů není úplně fér. Pro zúčastněné by to byly dobré testy, které by druhým chyběly.
      Fér je prostě nejet závody, kde nemůžou jet všichni. Doufám, že ta hysterie z nové chřipky časem vyšumí. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Tak dobře, tak by se něco nepočítalo do MS a jelo by se medajle. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Jasný a zavádět B týmy je fér viď 18

        + 1 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Každý si může pořídit svůj B-tým, nebo může být dobrovolně B-týmem. Nebo komu se to zakázalo? 20

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Ne nemůže se zařídít B tým, přečti si pravidla, boha jeho proč myslíš, že se zamítli zákaznické šasi atd? 18

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ne nemůže si zařídit B-tým, jen ho má Mercedes, Ferrari i RB. No asi FIA nezná pravidla. 12 12 12
              Tak když neexistují B-týmy, proč je tedy řešíš? Neskutečné, jak ti chybí elementární logické myšlení. 17

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama