Zástupci Toyoty a Mercedesu ale dnes odmítli vůbec uvažovat o tom, že by v konečném důsledku mohly být desetiválce výhodnější, než novými předpisy zaváděné osmiválce.
FIA přijala ale výjimku a týmy budou moci příští rok používat motory V 10 s různými omezeními, především otáček a přívodu vzduchu.
„Je příliš brzy na to, odhadovat poměr sil mezi oběma typy motorů. Asi by vyšel vítězně desetiválec, ale vycházíme z toho, že se budou používat osmiválce s objemem 2400 ccm, tak tímto směrem míří naše veškeré úsilí,“ prohlásil šéf Toyota Motorsport John Howett.
Norbert Haug za Mercedes vůbec nepochybuje o tom, že budou pravidla postavena tak, aby byl výhodnější možností osmiválec.
„Já osobně, a se mnou i další výrobci, chápeme předpisy tak, že V10 budou v nevýhodě a těmito agregáty se už do budoucna nezabýváme.“
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Výrobci na desetiválce rozhodně nesázejí
Nedávná hloubání redaktorů časopisu Autosport rozvířila poklidné hladiny kolem změny motorů.
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit