DISKUZE K ČLÁNKU Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

Šéf Red Bullu Christian Horner se po událostech ve Velké ceně Brazílie svého jezdce Maxe Verstappena zastává, emoce podle něj ke sportu přirozeně patří.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 14.11.2018 22:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Aclaim (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2018 22:40
O čem to asi vypovídá, když se někdo (ať jsou to… »
» Mr.B (Hlasovali 4 lidé) 13.11.2018 15:10
1. Já v té první větě mluvím za někoho jiného? … »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2018 12:22
Alibisticke kecy a demagogie ala Ovcacek.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Já ho taky nemusím, ale nebudu kvůli tomu blahořečit Ocona. 18 To přenechám Vám.....

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Přesně tak. Taky Maxe nemusím a naopak Ocona mám rád, ale v neděli to jednoznačně pokazil Ocon.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.14.XXX
          A on snad někdo blahořečí Ocona? Myslím, že ne, pouze jsou lidé, jako například já, kteří máme na celou situaci jiný pohled, než Ty Grahame.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Měl by jsi mluvit pouze za sebe, viz první věta....to za prvé.
            Za druhé, ještě jsem neviděl nikdy bojovat jezdce o kolo zpět tímto způsobem s leadrem závodu, zdržovat ho soubojem a pak ho ještě vyřadit. Fakt neviděl.....ale vy zcela jistě ano. 11 To nevymyslíš.... 03

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              194.228.20.XXX
              Tak se podivej tusim na Nemecko 2012, kdy Hamilton predjel Alonsa o kolo a to i v situaci, kdy Alonso byl druhy za vedoucim Vettelem se ztratou cca 2 sekundy. A jednal Alonso jako bezmozek Max? NE! Jednal jako soudny jezdec a Hamiltona pustil pred sebe, ikdyz se mu to moc nelibilo. A taky si po zavode nesel s Hamiltonem vyrizovat ucty.
              Max se vyradil sam, kdyz Occona zavrel. Byl to Max, kdo zvolil kolizni kurs.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Occon s ním neměl takto vůbec bojovat. Hlavní viník je Ocon.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  194.228.20.XXX
                  1) rikal jsi, z jsi podobny souboj nikdy nevidel, tak ti uvadim priklad, ze to k videni bylo a kolizi to neskoncilo, protoze predjizdeny proste zachoval rozum a nechoval se jako arogantni omezenec.
                  2)Faktem zustava, ze Max zavrel Ocona a nikoli naopak, takze hlavni vinik kolize je jednoznacne Max. Hamilton mu to vysvetlil zcela jasne.
                  3) Ano, Ocon se mel zachovat jinak, ale to Max taky. Zato, ze nevyhral zavod, si muze predevsim sam diky svemu arogantnimu sobectvi. Takze nezbyva nez rici, dobre mu tak.
                  Tim bych to uzavrel.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Ok, uzavřené to je, Occon dostal trest a ještě se omluvil. 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      Duncan66

                      194.228.20.XXX
                      Omluva je jenom politika, nic vic. Vlk se nazral, ale to Maxovi prvni misto nevrati, ze? 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • airwar1939

                      airwar1939

                      176.74.141.XXX
                      Zajímavý způsob omluvy:

                      "Byl jsem o hodně rychlejší než Max [Verstappen] a pravidla říkají, že když jste rychlejší, tak můžete lídra předjet a dostat do stejného kola. Byl jsem na vnějšku, prováděl jsem stejný manévr jako na Alonsa a mnoho dalších jezdců.

                      Překvapila mě reakce Maxe. FIA ho musela zadržet, protože se mnou chtěl prát, tohle není profesionální. Jo, měl jsem pomalou zastávku, ale má rychlost byla ohromná, musel jsem ji využít a pravidla vám nezakazují se dostat do stejného kola. Na souboje s Maxem jsem jinak zvyklý již z nižších formulí."

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                194.228.20.XXX
                Je to samozrejme mysleno tak, ze Hamilton byl o kolo zpet a presto bojoval diky novejsim pneu s Alonsem o pozice a ne jednou.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Dobrá, dobrá. Na tom něco může být, ale nebourali....ale chápu váš uhel pohledu. Já to mám nastavené tak, že předjet ano, ale bezpečně.Nutno uznat, že možností v Brazílii je poskrovnu.

                  Dále je zcela nesmyslné, že jezdec o kolo zpět může použít otevřené křídlo. To by měli ošetřit.... 06

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    Ja vubec nechci omlouvat Ocona, samozrejme udelal hloupost a mozna v tom byl i trochu umysl, pokud ma na Maxe pifku, ale Max te kolizi mohl jednoduse velice snadno predejit, o nic mu v tu chvili neslo, navic kdyby ho pustil hned, mohl vyuzit DRS na pristi rovince.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    Podle me by meli osetrit i to, ze muzes aktivovat DRS, pokud jsi za pilotem o kolo a pouzit ho muzes pouze a jen v pripade, ze s jezdcem svadis primy souboj o pozici.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              188.92.14.XXX
              1. Já v té první větě mluvím za někoho jiného? 16
              2. Byla to nestandardní situace. Obvykle jezdci o kolo nejsou rychlejší leadra. Ale teď to tak bylo. A já nevidím důvod, proč by nemohl, pokud je rychlejší, toho leadra předjet. Max se začal Oconovu útoku bránit už na rovince, kdy proti němu zaujal defenzivní stopu. Kdyby ho nechal kolem sebe projet, vůbec nic by neztratil a k žádnému incidentu by nejspíš vůbec nedošlo. Já neříkám, že ho měl Max nějak extra pouštět, to ne, ale mohl si jet svojí stopu a nechat Ocona, ať si jede tu svou, pokud byl rychlejší. Tím, že se Max pustil do souboje, přijal určité riziko, které se mu v tomto případě vymstilo.

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o slabém výkonu nového F1 motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama