DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší

INTERLAGOS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých rychlostí a časů v jednotlivých sektorech okruhu dosahovali piloti v kvalifikaci a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Brazílie?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 11.11.2018 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 11.11.2018 11:56
McLaren a Williams to už je letos kapitola sama… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 11.11.2018 15:43
naopak TR se dostalo do Q3, takže 01 »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 11.11.2018 09:11
Náskok PJ F a M je v kvalifikačním módu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, s tím co jsi napsal teď nemám žádný problém. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Víš, on Topspeed je fakt zavádějící, dle mne, netvrdím však že na všech tratích. Kolikrát ho i loni měl Mclaren podobný, jako třeba Mercedes. což je pak jasné, že je něco "jinak".
Vždy je to o nastavení, aby jsi s daným monopstem zajel co nejrychlejší kolo, to je co se počítá, ohledně kvalifikace.

Loni Honda ztrácela na Mercedes v kvalifikaci mazec, to je snad průkazný fakt. Do debaty o tom kolik spotřebovali motorů a jak vše bylo nefunkční se nebudeme pouštět. Kolik dělala Honda a kolik šásko Mclarenu nevím, ono není zase tak podstatné, když motory fungovali jak (ne) fungovali, to se i blbě vyvíjí, posunuje.
Že i Mclaren udělal nějaké chyby je nasnadě, ale Honda přišla s produktem, který po 4 roky neměl v F1 vůbec být, to je holý fakt, čtyři roky velké ostudy. Snad ten pátý rok už bude v pohodě, F1 to potřebuje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A Bottas dal Kimiho a Vettel byl na dostřel. Tak nějak moc nevím, v proč jsou motory Mercedes horší. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ok, rozdělme to na 2 části:
časy: Nevíš u STR, kolik z toho dělá motor, ale u loňského Mclarenu děláš závěr jen o motoru. Ano, STR přivezlo po dlouhé době nějakou novinku. Ale nepřipadá mi, že jejich šasi je nějak nadprůměrné. Na technických okruzích byli v Singapuru 13. a 17., Mexiku 10. a 14., na motorových v Japonsku 11. a 13. a USA 9. a 12. Žádný výrazný rozdíl, svědčící o kvalitách šasi nějak nevidím. Ani v kvaldách žádný velký rozdíl, spíš naopak. Ztráta v Singapuru 3,676s je u nich rekordní. Na okruhu, kde by s kvalitním šasi měli excelovat, byli nejhorší. Když tedy není moc dobré šasi a piloti stejní, asi za pokrok může motor.
Stejně u Mclarenu loni. Na technických tratích byl sice o fous lepší, ale rozdíl je minimální. RB předvádí rozdíly mnohem větší. Nepochybuju, že loňské šasi bylo lepší, než to letošní, ale je velká otázka, kolik z neúspěchu jejich šasi házeli na Hondu. Ty výsledky na žádný technický zázrak neukazují.
top speed: Opět u STR to máš za zavádějící veličinu, u loňského Mclarenu máš jasno. Ano, s ERS měli problémy, ale postupem času je řešili. Na koci sezony už Mclaren na top speed nejhorší nebýval. A to nikdo nepochybuje, že v té době Honda byla určitě nejslabší jednotkou. Ale asi ne o tolik, jako se mezi Mclarenfans psalo. Rozhodně se ale přikláním k názoru, že je to zavádějící veličina, která nevípovídá téměř o ničem. Bohužel loni touto dobou tento názor nebyl nějak v kurzu. Časy se mění. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
naopak TR se dostalo do Q3, takže 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkej ty jsi něco očekával když vývoj u těchto týmů nula? 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Kolik dal Gasly Alonsovi, není podstatné. Nevíme kolik z toho dělá motor. TR vyvíjí...
Topspeed je taky občas zavádějící veličina.
Ber v potaz a nemyslím to jako výmluvu, že Mclaren zvolil bohužel hodně špatně převody. To tam taky hraje roli. A nejde to opravit.... jasně jejich chyba,

Jinak Mike, Honda měla problém historicky na rovinkách hlavně proto, že ERS nebylo schopné dodávat výkon po celou dobu jízy na rovince, najednou z ničeho nic chybělo desitky koní.

Nakonec koukni jak na tom byl Mclaren touhle dobou loni. A to Honda prostě nějaký ten deficit měla. Takže to šásko určitě špatné nebylo.....letos špatné bohužel je.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
McLaren a Williams to už je letos kapitola sama pro sebe 17 Jinak Honda na to že zlepšení má být hlavně v kvalifikaci taky nic přesvědčivého, v závodě asi budou mít co dělat, pokud teda nezaprší. A docela mi přijde že FI trochu polevila, protože po tom co nastoupili jako nový tým tak ten rozjezd byl parádní, tady bych od nich čekal víc. Ferrari a jejich motory super, co na to říci, Ferrari tu je favorit a jejich zákazníci též co by nej ze zbytku světa.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já to nevím. Gasly dal Alonsovi skoro sekundu. To je ti málo?
A top speed? Loni byla u Mclarenu vinou motoru. Letos ne?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Těžko říci jak to s tím výkonem Hondy je. Klidně to tak být i může...hodně dělá šasko, myslím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Náskok PJ F a M je v kvalifikačním módu neuvěřitelný. A to mají PJ již dost nalitano. I když Gasly zajel dobre, tak v porovnání času a hlavně TOP speed opravdu nevidím, ze by měla H na R 30 ps jak par lidi tvrdí. Každopádně tovární Renault zajel po delší době špatnou kvalifikaci a body budou dnes těžký úkol. Na vítězství v zavode tipuji Vettela.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama