DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší
INTERLAGOS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých rychlostí a časů v jednotlivých sektorech okruhu dosahovali piloti v kvalifikaci a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Brazílie?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
16:51 11.11.2018 77.236.218.XXX
Víš, on Topspeed je fakt zavádějící, dle mne, netvrdím však že na všech tratích. Kolikrát ho i loni měl Mclaren podobný, jako třeba Mercedes. což je pak jasné, že je něco "jinak".
Vždy je to o nastavení, aby jsi s daným monopstem zajel co nejrychlejší kolo, to je co se počítá, ohledně kvalifikace.
Loni Honda ztrácela na Mercedes v kvalifikaci mazec, to je snad průkazný fakt. Do debaty o tom kolik spotřebovali motorů a jak vše bylo nefunkční se nebudeme pouštět. Kolik dělala Honda a kolik šásko Mclarenu nevím, ono není zase tak podstatné, když motory fungovali jak (ne) fungovali, to se i blbě vyvíjí, posunuje.
Že i Mclaren udělal nějaké chyby je nasnadě, ale Honda přišla s produktem, který po 4 roky neměl v F1 vůbec být, to je holý fakt, čtyři roky velké ostudy. Snad ten pátý rok už bude v pohodě, F1 to potřebuje.
Vždy je to o nastavení, aby jsi s daným monopstem zajel co nejrychlejší kolo, to je co se počítá, ohledně kvalifikace.
Loni Honda ztrácela na Mercedes v kvalifikaci mazec, to je snad průkazný fakt. Do debaty o tom kolik spotřebovali motorů a jak vše bylo nefunkční se nebudeme pouštět. Kolik dělala Honda a kolik šásko Mclarenu nevím, ono není zase tak podstatné, když motory fungovali jak (ne) fungovali, to se i blbě vyvíjí, posunuje.
Že i Mclaren udělal nějaké chyby je nasnadě, ale Honda přišla s produktem, který po 4 roky neměl v F1 vůbec být, to je holý fakt, čtyři roky velké ostudy. Snad ten pátý rok už bude v pohodě, F1 to potřebuje.
Mike17
15:46 11.11.2018 185.149.130.XXX
Ok, rozdělme to na 2 části:
časy: Nevíš u STR, kolik z toho dělá motor, ale u loňského Mclarenu děláš závěr jen o motoru. Ano, STR přivezlo po dlouhé době nějakou novinku. Ale nepřipadá mi, že jejich šasi je nějak nadprůměrné. Na technických okruzích byli v Singapuru 13. a 17., Mexiku 10. a 14., na motorových v Japonsku 11. a 13. a USA 9. a 12. Žádný výrazný rozdíl, svědčící o kvalitách šasi nějak nevidím. Ani v kvaldách žádný velký rozdíl, spíš naopak. Ztráta v Singapuru 3,676s je u nich rekordní. Na okruhu, kde by s kvalitním šasi měli excelovat, byli nejhorší. Když tedy není moc dobré šasi a piloti stejní, asi za pokrok může motor.
Stejně u Mclarenu loni. Na technických tratích byl sice o fous lepší, ale rozdíl je minimální. RB předvádí rozdíly mnohem větší. Nepochybuju, že loňské šasi bylo lepší, než to letošní, ale je velká otázka, kolik z neúspěchu jejich šasi házeli na Hondu. Ty výsledky na žádný technický zázrak neukazují.
top speed: Opět u STR to máš za zavádějící veličinu, u loňského Mclarenu máš jasno. Ano, s ERS měli problémy, ale postupem času je řešili. Na koci sezony už Mclaren na top speed nejhorší nebýval. A to nikdo nepochybuje, že v té době Honda byla určitě nejslabší jednotkou. Ale asi ne o tolik, jako se mezi Mclarenfans psalo. Rozhodně se ale přikláním k názoru, že je to zavádějící veličina, která nevípovídá téměř o ničem. Bohužel loni touto dobou tento názor nebyl nějak v kurzu. Časy se mění.
časy: Nevíš u STR, kolik z toho dělá motor, ale u loňského Mclarenu děláš závěr jen o motoru. Ano, STR přivezlo po dlouhé době nějakou novinku. Ale nepřipadá mi, že jejich šasi je nějak nadprůměrné. Na technických okruzích byli v Singapuru 13. a 17., Mexiku 10. a 14., na motorových v Japonsku 11. a 13. a USA 9. a 12. Žádný výrazný rozdíl, svědčící o kvalitách šasi nějak nevidím. Ani v kvaldách žádný velký rozdíl, spíš naopak. Ztráta v Singapuru 3,676s je u nich rekordní. Na okruhu, kde by s kvalitním šasi měli excelovat, byli nejhorší. Když tedy není moc dobré šasi a piloti stejní, asi za pokrok může motor.
Stejně u Mclarenu loni. Na technických tratích byl sice o fous lepší, ale rozdíl je minimální. RB předvádí rozdíly mnohem větší. Nepochybuju, že loňské šasi bylo lepší, než to letošní, ale je velká otázka, kolik z neúspěchu jejich šasi házeli na Hondu. Ty výsledky na žádný technický zázrak neukazují.
top speed: Opět u STR to máš za zavádějící veličinu, u loňského Mclarenu máš jasno. Ano, s ERS měli problémy, ale postupem času je řešili. Na koci sezony už Mclaren na top speed nejhorší nebýval. A to nikdo nepochybuje, že v té době Honda byla určitě nejslabší jednotkou. Ale asi ne o tolik, jako se mezi Mclarenfans psalo. Rozhodně se ale přikláním k názoru, že je to zavádějící veličina, která nevípovídá téměř o ničem. Bohužel loni touto dobou tento názor nebyl nějak v kurzu. Časy se mění.
GRAHAM
14:36 11.11.2018 77.236.218.XXX
Kolik dal Gasly Alonsovi, není podstatné. Nevíme kolik z toho dělá motor. TR vyvíjí...
Topspeed je taky občas zavádějící veličina.
Ber v potaz a nemyslím to jako výmluvu, že Mclaren zvolil bohužel hodně špatně převody. To tam taky hraje roli. A nejde to opravit.... jasně jejich chyba,
Jinak Mike, Honda měla problém historicky na rovinkách hlavně proto, že ERS nebylo schopné dodávat výkon po celou dobu jízy na rovince, najednou z ničeho nic chybělo desitky koní.
Nakonec koukni jak na tom byl Mclaren touhle dobou loni. A to Honda prostě nějaký ten deficit měla. Takže to šásko určitě špatné nebylo.....letos špatné bohužel je.
Topspeed je taky občas zavádějící veličina.
Ber v potaz a nemyslím to jako výmluvu, že Mclaren zvolil bohužel hodně špatně převody. To tam taky hraje roli. A nejde to opravit.... jasně jejich chyba,
Jinak Mike, Honda měla problém historicky na rovinkách hlavně proto, že ERS nebylo schopné dodávat výkon po celou dobu jízy na rovince, najednou z ničeho nic chybělo desitky koní.
Nakonec koukni jak na tom byl Mclaren touhle dobou loni. A to Honda prostě nějaký ten deficit měla. Takže to šásko určitě špatné nebylo.....letos špatné bohužel je.
Situs
11:56 11.11.2018 85.70.164.XXX
McLaren a Williams to už je letos kapitola sama pro sebe Jinak Honda na to že zlepšení má být hlavně v kvalifikaci taky nic přesvědčivého, v závodě asi budou mít co dělat, pokud teda nezaprší. A docela mi přijde že FI trochu polevila, protože po tom co nastoupili jako nový tým tak ten rozjezd byl parádní, tady bych od nich čekal víc. Ferrari a jejich motory super, co na to říci, Ferrari tu je favorit a jejich zákazníci též co by nej ze zbytku světa.
Adi
09:11 11.11.2018 83.240.61.XXX
Náskok PJ F a M je v kvalifikačním módu neuvěřitelný. A to mají PJ již dost nalitano. I když Gasly zajel dobre, tak v porovnání času a hlavně TOP speed opravdu nevidím, ze by měla H na R 30 ps jak par lidi tvrdí. Každopádně tovární Renault zajel po delší době špatnou kvalifikaci a body budou dnes těžký úkol. Na vítězství v zavode tipuji Vettela.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek