DISKUZE K ČLÁNKU Ocon a Magnussen byli po závodě v Austinu diskvalifikováni

Force India oslavovala dvojí bodový zisk a Haas se těšil z nejlepšího výsledku na domácí půdě. O to těžší bylo zklamání několik desítek minut po závodě, když FIA oznámila diskvalifikaci Estebana Ocona a Kevina Magnussena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ocon a Magnussen byli po závodě v Austinu diskvalifikováni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 22.10.2018 12:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2018 08:25
Aby mohli odjet pár kol před nájezdem na rošt … »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2018 08:32
Nebudu se vyjadřovat k penalizacím, jelikož to… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2018 09:09
O to sejmutí Alonsa bolí více, věřím že díky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
Naprostý souhlas! Podvody v F1 se musí trestat!
Jsem přesvědčený, že i rychlík Pérez ma na věc stejný názor,.. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ne, ale včera mu to tak rozhodně mohlo připadat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Mimochodem když sem zase taháš Alonsa, co říkáš na jeho vyhlášení, že WEC má vyšší úroveň jezdců než F1? Souhlas, Ano ne?14

PS: Díky za dovysvětlení. Do teď jsem si myslel, že Stroll je budoucí mistr světa 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to složité, moc špatně se předjíždí a jezdci v druhé polovině roštu tam do toho jdou po startu skoro hlava nehlava. Ale jinak jsem to myslel tak že Stroll by ve FI podle mě nebyl takovou zárukou na body jako Ocon, pokud teda není zrovna DSQ.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Alonso začíná mít těch zpřátelených jezdců čím dál více, hehe 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Škoda že Stroll tam není schopen dostat syna předčasně 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já bych řekl, že to bude dost natěsno.
Forza FI 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Pěkně no. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Naznačuješ asi toto [odkaz na stránku]

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
Zajimave ze pravidla co se tykaji penalizaci funguji jenom na nektere tymy,nemusime chodit daleko kdyz vcera jeden pilot dostane 5sek. trest a jiny za stejny prestupek na tom samem miste ve stejnem kole se zadneho trestu obavat nemusi ...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
O to sejmutí Alonsa bolí více, věřím že díky tomuhle by na těch bodech byl. McLaren by je kvůli FI potřeboval, vypadá to na prohraný souboj.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
o té rezervě bych řekl spíše využít, než zneužít. všichni by na tom byli stejně a měření by bylo podstatně jednodušší. prostě tady máš nádrž a starej se.
ohledně průtoku - zase by to bylo jen o risku, kolik který motor vydrží. pokud mají všichni tři motory na sezonu, tak si i "továrna" musí rozmyslet, kolik z životnosti bude obětovat na kvalifikační kolo. ale opět by to bylo pro všechny stejné. tým v čele by třeba přistoupil "konzervativněji" a jeho pronásledovatel by to "nabil" naplno.... prostě myslím, že by to mohlo být zajímavé.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Některé okruhy máš delší, jiné kratší.. takže vždy bys měl na kratších rezrevu, která by šla zneužít. Průtok - divočina: to už tady bylo.. a jde také o náklady - rozdíl mezi továrními týmy a zbytkem by byl ještě větší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
jo, to chápu. ale vždyť klidně ty nádrže mohou být na 110kg a mít to včetně těch nájezdových kol a včetně dojezdu do boxů.
co se průtoku týká, tak by mě nějaká divočina v kvaldě vůbec nevadila. alespoň by se vidělo, co ta současná technika zvládne, kdyby nebyla administrativně omezována.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Nebudu se vyjadřovat k penalizacím, jelikož to jsou prostě stanovená pravidla,
... ale ren Stoffel není na bodech ani když 4 jezdci vypadli a 2 byly diskvalifikováni.
Ach jo! 02 10

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Aby mohli odjet pár kol před nájezdem na rošt (reconnaissance laps), zaváděcí kolo a pak i kolo po projetí cíle zpět do boxů.
Hlídat průtok nesmysl není - dokážeš si představit, co by se pak dělo v kvalifikaci?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
dost dobře nechápu, jak se takovéhle "chyby" mohou stát. ten průtok bych snad ještě dokázal pochopit, i když by to mělo být všechno ze strany týmů dostatečně ohlídané, aby pilot třeba omylem moc nešlápnul na plyn a nepřekročil to 03. ale neuhlídat celkovou spotřebu na závod? proč jim do nádrže vůbec dávají víc, než smí spotřebovat?
jinak osobně bych tyhle omezení zrušil. hlavně ten průtok je nesmysl. udělal bych nádrž o nějakém určeném maximálním objemu, a starejte se kdy a jak palivo spotřebujete.....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama