DISKUZE K ČLÁNKU Ocon a Magnussen byli po závodě v Austinu diskvalifikováni
Force India oslavovala dvojí bodový zisk a Haas se těšil z nejlepšího výsledku na domácí půdě. O to těžší bylo zklamání několik desítek minut po závodě, když FIA oznámila diskvalifikaci Estebana Ocona a Kevina Magnussena.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ocon a Magnussen byli po závodě v Austinu diskvalifikováni
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SergioPÉREZ
12:19 22.10.2018 85.239.64.XXX
Naprostý souhlas! Podvody v F1 se musí trestat!
Jsem přesvědčený, že i rychlík Pérez ma na věc stejný názor,..
Jsem přesvědčený, že i rychlík Pérez ma na věc stejný názor,..
Situs
11:08 22.10.2018 85.70.164.XXX
Je to složité, moc špatně se předjíždí a jezdci v druhé polovině roštu tam do toho jdou po startu skoro hlava nehlava. Ale jinak jsem to myslel tak že Stroll by ve FI podle mě nebyl takovou zárukou na body jako Ocon, pokud teda není zrovna DSQ.
ArtaBAN
09:15 22.10.2018 46.39.169.XXX
Zajimave ze pravidla co se tykaji penalizaci funguji jenom na nektere tymy,nemusime chodit daleko kdyz vcera jeden pilot dostane 5sek. trest a jiny za stejny prestupek na tom samem miste ve stejnem kole se zadneho trestu obavat nemusi ...
tom11
09:01 22.10.2018 77.48.94.XXX
o té rezervě bych řekl spíše využít, než zneužít. všichni by na tom byli stejně a měření by bylo podstatně jednodušší. prostě tady máš nádrž a starej se.
ohledně průtoku - zase by to bylo jen o risku, kolik který motor vydrží. pokud mají všichni tři motory na sezonu, tak si i "továrna" musí rozmyslet, kolik z životnosti bude obětovat na kvalifikační kolo. ale opět by to bylo pro všechny stejné. tým v čele by třeba přistoupil "konzervativněji" a jeho pronásledovatel by to "nabil" naplno.... prostě myslím, že by to mohlo být zajímavé.
ohledně průtoku - zase by to bylo jen o risku, kolik který motor vydrží. pokud mají všichni tři motory na sezonu, tak si i "továrna" musí rozmyslet, kolik z životnosti bude obětovat na kvalifikační kolo. ale opět by to bylo pro všechny stejné. tým v čele by třeba přistoupil "konzervativněji" a jeho pronásledovatel by to "nabil" naplno.... prostě myslím, že by to mohlo být zajímavé.
tom11
08:47 22.10.2018 77.48.94.XXX
jo, to chápu. ale vždyť klidně ty nádrže mohou být na 110kg a mít to včetně těch nájezdových kol a včetně dojezdu do boxů.
co se průtoku týká, tak by mě nějaká divočina v kvaldě vůbec nevadila. alespoň by se vidělo, co ta současná technika zvládne, kdyby nebyla administrativně omezována.
co se průtoku týká, tak by mě nějaká divočina v kvaldě vůbec nevadila. alespoň by se vidělo, co ta současná technika zvládne, kdyby nebyla administrativně omezována.
tom11
07:58 22.10.2018 77.48.94.XXX
dost dobře nechápu, jak se takovéhle "chyby" mohou stát. ten průtok bych snad ještě dokázal pochopit, i když by to mělo být všechno ze strany týmů dostatečně ohlídané, aby pilot třeba omylem moc nešlápnul na plyn a nepřekročil to . ale neuhlídat celkovou spotřebu na závod? proč jim do nádrže vůbec dávají víc, než smí spotřebovat?
jinak osobně bych tyhle omezení zrušil. hlavně ten průtok je nesmysl. udělal bych nádrž o nějakém určeném maximálním objemu, a starejte se kdy a jak palivo spotřebujete.....
jinak osobně bych tyhle omezení zrušil. hlavně ten průtok je nesmysl. udělal bych nádrž o nějakém určeném maximálním objemu, a starejte se kdy a jak palivo spotřebujete.....
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek