DISKUZE K ČLÁNKU "Nesmyslná Q1 a nedůležitá Q2," tvrdí Alonso

Španělský jezdec ve službách McLarenu se nelichotivě vyjádřil k průběhu dnešní kvalifikace. Dle jeho názoru byl spíše třešničkou dne doprovodný závod Formule 2, než samotná bitva o pole position v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nesmyslná Q1 a nedůležitá Q2," tvrdí Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 04.10.2018 16:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 30.09.2018 08:18
Co dodat, jak jsem psal hned po kvalifikaci,… »
» jj284b (Hlasoval 1 člověk) 30.09.2018 08:57
ma uplnu pravdu.. ked skory vyjazd v FP1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.225.72.XXX
    Kdyby týmy mimo první čtyřku nebo šestku byli chytří, tak mění všechny komponenty každý víkend, pokud tedy na to mají finance. V pořadí by se nic nezměnilo a slabší týmy by pak byli konkurenceschopnější, neboť by měli oproti prvním k dispozici vždy nové motory, převodovky atd., mohli by naladit vyšší výkon a přitom by startovali úplně ze stejných pozic, neboť jejich tresty by vzájemně vyrušili. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    176.61.241.XXX
    ma uplnu pravdu.. ked skory vyjazd v FP1 rozhoduje o poradi viac ako sobotna kvalifikacia, tak je nieco velmi zle... Alonso skoncil v Q 17ty, vystartuje 16ty..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Co dodat, jak jsem psal hned po kvalifikaci, nedůstojná podívaná. Škoda takových trestů kdy tam pak jedete jen pro okrasu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      A jak chceš trestat jezdce, kteří se nasazením nadlimitní PU snaží získat výhodu oproti konkurenci? TPravidla jsou známá dopředu, a pokud se někomu vyplatí to hrát tak, jak to včera hráli, je to jeho věc, je to součást hry a příjde mě to v pořádku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mě ne, já bych trestal hlavně tým, ne jezdce, a nebo bych to udělal jak u převodovek, trest 5 míst, více ne. Podle mě se to dá vymyslet lépe, aby netrpěl tolik i fanoušek, to je celé.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Podle mě je výhoda každého dalšího motoru znát, ono je rozdíl odjet z jedním motorem sedm závodů, nebo jen pět závodů ,v případě 4 motorů za sezonu. A nejvíc z toho profituje jezdec, takže je pak logické, že trest by měl dostat především jezdec. V neposlední řadě když takto vymění motor dobrý jezdec v konkurenceschopném voze, vidíme pak výrazný posun vpřed, někdy i na bednu a na takovém průběhu závodu kdy se jezdec prodírá polem vpřed fanoušek vydělá. Takže je to něco za něco.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Mě prodírání se polem s o 2s rychlejším autem nijak moc nebere, raději bych aby se RedBull vpředu o něco pokoušel s Mercedesem a Ferrari, podle mě je škoda že tam nejsou. Dá se vymyslet dle mě lepší řešení než zlikvidovat jezdci kompletně kvalifikaci.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Zásadní je ale to že pravidla platí dopředu, pokud bude trest malý, stane se nadlimitní používání motorů součástí strategie. Což neříkám proto, že je špatně, pokud tak budou dopředu pravidla nastavena, ale spíše proto, aby ti věčně nespokojení pak nenadávali, že to týmy zneužívají.

              PS: já bych také raději viděl bojovat RedBully vpředu, ale pokud se rozhodli pro nasazení dalšího motoru, i za cenu penalizace, tak musím tohle jejich rozhodnutí respektovat, když to pravidla umožňují, a nemohu z toho, že startují z chvostu vinit pravidla.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama