DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull jedná s Hondou. Změna dodavatele motorů je na spadnutí?

Zástupci Red Bullu a Hondy se potkali a zahájili formální jednání o možný dodávkách pohonných jednotek ze strany Hondy pro rok 2019 kromě Toro Rosso i pro Red Bull.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull jedná s Hondou. Změna dodavatele motorů je na spadnutí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 03.05.2018 12:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 30.04.2018 16:49
Zbytečnej přizpěvek.... 11 Mercedes upgradoval… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 30.04.2018 16:47
Po včerejšku je možné že Ricci bude chtít jít… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 02.05.2018 15:13
Honda slibuje 4 roky, to co by bylo, kdyby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Sleduji, a netrpělivě čekám. Zatím to v týmu Toyota vypadá na pořádnou pohodu, ten týmový duch musí být něco úžasného proti zavedenému a nejspíše nutnému sobectví v F1.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • spinelesssheep

                            spinelesssheep

                            85.70.184.XXX
                            No já si to uvědomil teprve včera, že vlastně Alonso už pojede WEC. Přijde mi to fakt jako sen nebo bláznovství. Nemůžu se dočkat!!
                            Asi tam bude větší pohoda, yes. 11

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • spinelesssheep

                            spinelesssheep

                            85.70.184.XXX
                            Jinak docela chápu, že na mou "narážku" nereaguješ, ale chtěl sem nějak nenápadně naznačit, že se to zlepšilo (což samozřejmě neznamená že to tak bude pořád), takže tak...víc to řešit nebudu, promiň. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              To je ok, ale vyčkávám, zatím mi vyhovuje nebýt tam kde ti jeden 10x denně napíše jak przníš svoje děti, druhej si hraje na tvou mamču, třetí tam nadává Alonsovi do pedofila pod několika nicky atd, to podporovat se mi už znova prostě nechce. I teď co tam předvádí kliďas, k čemu to jako je. Tady je to teď pro změnu celkem mrtvé a Petr má asi dovču, ono se to snad zas rozjede, protože témat je více než dost a tady to teď zanedbávají.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.77.XXX
    Renault si pomalu řeže větev. Nejdříve umožnil TR přechod na Hondu a myslel si, že tím akorát získá McL, který bude bojovat o bedny společně s RB a RB tak už nebude pro Renault tak důležitý z hlediska PR. Řekněme si upřímně, že se Renault dost přepočítal. Oproti tomu TR ukazuje velmi slušný pokrok Hondy a RB tak má možnost porovnávat oba motory. Teď když uteče RB, nic tedy ještě není jisté, tak se Renault totálně zahrabal. Tovární Renault na to ještě mít dlouho nebude, ikdyž budou plánovat útoky na titul a bedny jako McL. Počkejme na Barcelonu, ale zajímavá úvaha, která se objevila okolo Tima Gosse, je ta, že neodešel proto, že se opozdila aktualizace z Melbourne až do Barcelony, ale proto, že ta aktualizace nepřinese to, co se od ní čeká, tzn, že neposune McL k TOP3 a k boji o bedny. To by bylo hodně špatné a Renault by si s McL tedy vůbec nepomohl. Proto možná také Renault tlačí tak na RB, ztratit takového partnera je velký problém pro image.
    Pro příští rok se budou předělávat přední křídla, takže se bude v roce 2019 ladit a RB by nemusel mít s přechodem na Hondu takový problém. V roce 2020 může RB v klidu bojovat o titul, rozhodně je tu větší šance než s Renaultem, který vývojově nestíhá a do roku 2020 je mimo. Renault za celou hybridní éru není chopen připravit ani kvalifikační módy, MGU-K používá 2 roky starý a po dvou letech vývoje je s výkonem stále dost pozadu za špičkou. RB pravděpodobně vidí, že s Renaultem to bude těžké do roku 2020 a po tomto roce to nebude o nic lepší. I dříve měl Renault problém s výkonem, ale RB se svým šasím to dohnal.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Ano, velmi slušný pokrok Hondy .. dojíždí do cíle po 4 letech ve F1, ale stále nejpomalejší PJ se ztrátou 80 koní na nejlepšího a 40 koní na Renault, to nemluvím ani o plánovaných vylepšeních, kde řekli, že získají max 12koní k dobru letos, že by přes zimu stáhli ztrátu přes 60 koní je stejně naivní jako si myslet, že RB udělá dobře, když přejde na Hondu a pro McLaren byla chyba opustit Hondu i vzhledem k změně motorů pro 2021

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        4 roky je omyl, ale to se tu řešilo dávno. Za prvé se vyvíjel malý motor, kde výkon nemohl být a stávající motor se vyvíji od roku 2017. Vývoj motoru trvá mnohem déle a to až 5 let.
        40 koní na Renault? Tak ten byl hodně slušnej 11 Tím si nás mohl krmit tak loni, když to bylo v šasí McL s velkým přítlakem. Uz podle Bahrajnu je vidět, že tvé údaje jsou mimo.
        12 koní mají ztrátu na Renault a ne že je získali. Honda neříká, kolik koní přinesou upgrady. Neoficiálně se mluví o 30 koních na ICE.
        Kdyby ta ztráta byla 40 koní, tak se RB vůbec nesnaží navazovat nějakou komunikaci. 12 koní je úplně něco jiného a to hlavně ve světle toho, že Honda našla od léta nějakých cca 50 koní na rozdíl od Renaultu, který nenašel nic. Honda přitom ještě dodává, že vývoj u tohoto motoru byl zaměřen na spolehlivost, takže až půjdou na výkon není o čem debatovat. Renault bude od příštího roku nejslabší jednotka, možná už od konce léta.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Aby mohl RB snadno porovnávat oba motory, používá po loňském roce Honda opět paliva a maziva značky Exxonmobil stejně jako RB v motorech Renault. RB může začínajícími rozhovory s Hondou pouze vyvíjet tlak na Renault, aby trochu Renault zabral, protože přechod na Hondu pouze na 2 roky není zrovna výhodný z hlediska nového šasí. Uvidíme co z toho nakonec bude, ale pokud přeci jen dojde ke spojení RB-Honda, je jasné, že se to musí RB sakra vyplatit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Honda slibuje výkon do Kanady. Tam se uvidí.....a pak ještě další upgrade. Proto chce RB vyčkat....aby věděl. Pokud by byla už Honda teď 12 koní za Renaultem, určitě by se domluvily....jenže ono to tak není. Proto RB vyčkává.....Honda slibuje co ve bude a RB už má jen 13 dní na rozhodnutí.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.50.XXX
              Honda slibuje 4 roky, to co by bylo, kdyby se alspoň polovina slibů splnila, zůstal by McLaren u Hondy 11

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel002995

                uzivatel002995

                89.111.77.XXX
                Vůbec netušíš o čem mluvíš, jak to ty 4 roky bylo a jak je vidět letos, tak to nebyl jen problém Hondy, ale i dost zásadní McL, který se táhne i letos. Honda je na úrovni Renaultu, zato McL není na úrovni RB. Někdo opravdu oprvadu tvrdil něco jiného

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Eleseňore, v loni chybělo 120 koní na začatku sezony.

                  Honda ještě není na úrovni Renaultu. 13

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Prý "není o čem debatovat" 18 No když není, tak není, a když to tak zase nebude, tak si jen El_Seňore zase změníš nick, a jede se dál s další tutovkou 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Tohle je nesmysl ze strany RB, Honda má progres ve spolehlivosti, ale v rychlosti stále hodne ztrácí a po Baku už i Gasly přiznal, že to na dlouhé rovicne vůbec neměl lehký, že ten výkon chyběl a jestli opravdu Aston Martin vstoupí do F1 jako nezásvislý dodavtel motoru proč mít na dva roky nejslabší PJ? tohle RB něják nevychází, ale upřímně, jejich poslední kroky i jezdců (vyhazov Kvjata a přesto si nechat Verstappena po všech crash incidentech) ukazují, že rozum se jim pomalu ztratil

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama