DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?
Honda chce zanalyzovat výkonnost vozu Toro Rosso a své pohonné jednotky, aby i v dalších závodech mohla předvádět podobné výkony jako v Bahrajnu, kde dojel Pierre Gasly na čtvrtém místě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
19.04.2018 15:00
Fandové McLarenu dali Hondě času až až, nechtěj… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel002995
12:30 20.04.2018 89.111.73.XXX
Hasegawa mi přišel celkem OK, s Ericem B nesrovantelny realista, který nepřeháněl. Mně se líbil Arai, byl veselý a neustále optimistický. Ten mi chybí
uzivatel002995
12:27 20.04.2018 89.111.73.XXX
Ano, upgrade "by" měl stáhnout něco, ale že by to byly sekundy pochybuji a McL na špičku ty 2s tak nějak ztrácí. Uvidíme Baku, tam to pro druhořadé týmy za TOP3 bude hodně náročné. Loni tam Mercedesy dost nadělovali ve kvaldě, letos ta TOP3 bude asi vyrovnanější. Jsem ale hodně zvědav jak se ukáží další týmy před Barcelonou
uzivatel002995
12:25 20.04.2018 89.111.73.XXX
Tak jednou určitě. Akorát, že už o bednách mluvili, snili v Australii, že vítezství by bylo moc, tím pohrdali
jon
12:01 20.04.2018 194.228.59.XXX
Je to budget za rok 2017 ... Já na to taky koukal jako tele. Pokud by to byla pravda, tak by bylo logické, že tu šasí museli mít špičkovou. Jen mě zaráží, kam se přes zimu ta úroveň tak rychle vytratila. I kdyby nadobro byli na úrovni +-RB, tak mi nikdo nenamluví, že zakomponováním něčeho, co už skoro od začátku minulé sezóny pozvolna testovali, protože k tomu měli veškerá potřebná vstupní data, nabereš zrazu ztrátu 1-1,5 vteřiny v závodní rychlosti. Kvalifikační rychlost teď neřeším, ta je jiný příběh. To je při takovém rozpočtu a zkušenostech McLarenu skoro neomluvitelné. Jsem hodně zvědavý na tu Barcelonu a pevně doufám, že se konečně ukáží v tom světle, kde jsem je čekal už po zimě.
jon
11:52 20.04.2018 194.228.59.XXX
Prohlášení Hondy z doby temna jsem bral jako takový kolorit, ale přikládal jsem jim stejnou váhu, jako prohlášením McLarenu od chvíle, kdy se ohlásil přechod k Renaultu. Jen mě mrzí, že Honda teď mlčí a maká. Hasegawa mi prostě chybí. Mohli ho nechat alespoň jako tiskového mluvčího, když už nic jiného. Vedle Brojlera by bylo o oškubaného kohouta navíc.
spinelesssheep
11:00 20.04.2018 85.70.184.XXX
Jo asi máš pravdu. Bylo naivní myslet si, že to půjde bez pomoci a držet si za každou cenu naprostou exkluzivitu a možná by skutečně někdo i po sezoně 2015 na Hondu slyšel.
spinelesssheep
10:55 20.04.2018 85.70.184.XXX
Myslím, že příští sezona je daleko, do té doby podle mě musí ukázat ještě celkem razantní sezonní vývoj, obzvlášť, když skutečně "nový face" má přijít ve Španělsku.
uzivatel002995
10:55 20.04.2018 89.111.77.XXX
Osobně jsem čekal, že do toho bude Honda šlapat hned od počátku, ale bohužel to byla mylná představa. Honda prohlašuje, že chce učit své lidi a na vývoj motoru nemá až takový dopad, když najednou zdvojnásobí počty lidí. Honda se pozvolna rozjiždí. Nevím kolik mají, ale někde jsem viděl okolo 300 lidí.
uzivatel002995
10:46 20.04.2018 89.111.77.XXX
Ja neresim sklu-neskluz, resim jen ze jeto diametralne odlsine od toho co prohlasovali. Asi shaneli sponzory, jinak se to neda vysvetlit. Ja jim davam, cas cely rok. Ostatni maji naskok, ktery nejde jen tak smaznout. Pristi rok, ale nebude co omlouvat
spinelesssheep
10:41 20.04.2018 85.70.184.XXX
Před týdnem byl v televizi pořad, kde "nový" McLaren rozebírali pomocí videa...bylo to moc pěkný, ale bohužel si z toho už v podstatě nic nepamatuju (moc jsem se nesoustředil :D) a nemůžu to najít na netu. Škoda.
Jinak, že jsou ve skluzu je jasné, na tom se shodnem.
Jinak, že jsou ve skluzu je jasné, na tom se shodnem.
uzivatel002995
10:30 20.04.2018 89.111.73.XXX
Ja kdyz vidim ty auta, tak zadek ma rozhodne vice McL predelany nez se zda. Staci se podivat na vstupy vzduchu ke chladicum, pod vstupy dost zasadni zmeny, bocnice a kryt motoru, zadni zaveseni a bocnice kolem, podlaha. Zadek je dost zasadne jiny. Proste maji skluz a ostatni mimo TR náskok. Ostatní mají rok vývoje náskok, takže se u dá McL pochopit,že to nebude hned. Jen ta prohlášení korigovat, to je asi u nich největší problém.
jon
10:26 20.04.2018 194.228.59.XXX
Renault už do toho také vytekl. Jen o tom nemluví. Je to stejná pohádka, jako po roce 2014 u Ferrari. Čekali, že to půjde udělat "trochu" levněji. Zjistili, že ne, tak tam pustili balík a sypou do toho těžce nadále. A bylo to hned znát. Renault je na tom stejně, jen se tomu bránili o chvilku déle než Ferrari. A Honda? Ta to buď už pochopila taky nebo dostala nějaké rady, aby se v tom tak neplácala. Těžko říct ...
jon
10:22 20.04.2018 194.228.59.XXX
Rok 2015 byl šílený. Ke konci roku mluvili o tom, že by pomohlo, kdyby ten motor mohl vrčet i jinde. A mám dojem, že Bernie tehdy mluvil o tom, že jim v tom chce pomoc, že Honda do F1 patří. I kdyby nic jiného, tak minimálně Sauber nebo STR by do toho určitě šli. Určitě by slyšeli i na motory zdarma. Ani by jim Honda nemusela tlačit prachy bokem. STR by v tom měla jiný zájem a Sauber by se stejně plácal vzadu.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (22:00 - 23:00)
- Závod (18:00 - 19:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek