DISKUZE K ČLÁNKU Jak vnímá McLaren vítězství Red Bullu se stejným motorem? "Dobrá motivace," říká Alonso

Vítězství Daniela Ricciarda s Red Bullem ve Velké ceně Číny je podle Fernanda Alonsa pro McLaren dobrou motivací při dalším vylepšování jejich balíku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak vnímá McLaren vítězství Red Bullu se stejným motorem? "Dobrá motivace," říká Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 16.04.2018 22:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 16.04.2018 16:15
Tak si to shrňme, McLaren používá nový motor… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 16.04.2018 16:51
Jen protože nediskutuješ 03 »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 16.04.2018 18:17
Honda je pro McLaren minulost, rozhodli se jak se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Tak si to shrňme, McLaren používá nový motor Renault, má s ním odjeto pouze tři závodní víkendy s bodovým kontem 28 bodů, tovární tým Renaultu má 25 bodů, McLaren jako jediný uživatel PJ Renault neměnil ani jednou součástku PJ, dojel všechny tři závody s obouma autama, až od Barcelony se říká, že bude optimalizovaná PJ se šasi a zároveň vyřešen problém velkého odporu vzduchu u šasi, takže mi furt stále někdo chce tvrdit, že je tom McLaren špatně a udělal chybu, když odešel od Hondy? 18

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003369

uzivatel003369

82.117.139.XXX
Motor Renaultu má potenciál, kdežto vůz McLarenu zřejmě ne.Alespoň to tak vyznělo. 11

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
No Ricci možná tímhle tempem i šest 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A kolik Honda? 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Zvolí 4, rozhodlo se o tom během testů v Barceloně

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Taky jsem zvědav, zda Renault alá "motory" zvolí čtyři jednotky....(či bude muset) a nebo jen tři.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ještě jsme neprobraly Hondu. Jsem teď na ni naštvanej. Koupil jsem uplně novou, "palubovka" jak vánoční stromeček, neřadila, jen se dalo jet na jedničku. 15 km utrpení....no a proč to tak bylo ? Když to montovali, dali obraceně kolo. 18 Proužek ABS byl na jiné straně, než čidlo. Naštěstí ho připevnily dobře.... 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ale ono to jede, jen někeří jsou holt rychlejší. 11 Vždyť konkurence nespí a to že Mclaren dělal celej novej zadek, tu už melem hodně dlouho.

Zázrak se konat asi nebude, ale pokud to posunou o 0,5 vteřiny, bude to super.Dostat se nadohled....ti tři jsou zatim holt jinde.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jsou ve stádiu kdy taková půl desetinka na kolo udělá opravdu velký rozdíl v pořadí. Ono koukni na Hulka a Sainze, každou desetinku k dobru na autě bude hrát především pro Sainze, Hulk jen bude blíže k čelu.

Jestli zvýšíme hru tak je dost možné že Renault a McLaren bude víceméně izolován od ostatních na trati, a Stoffel bude bojovat se Sainzem a Alonso s Hulkem.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
S-fan

S-fan

212.111.22.XXX
Fernando klid, už takhle mačkáš na hranicích samotného vozu, už víc motivovaný být nemusíš. 12 Ted' je to na těch v továrně aby vylepšili auto. Základ špatný není, ale chce to víc, mnohem víc. 19 Motivujte ty chlapy, na trati se o to postará už Dia sám.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Může to být všelijak. Mně to zatím přijde tak, že to auto je cca srovnatelné s tím loňským, akorát ten motor má dnes o nějakých xx koní více a výsledky jsou tudíž lepší. Počkejme na Španělsko, ale mám obavu, že se zázrak konat nebude. Jsem zvědav, jestli se bude konat aspoň příští rok. Přijde mi, že se neustále akorát hledají důvodu, proč to nejede.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Třeba u Vandoorna nelze mluvit o nejakém extra rozdílu mezi kvalifikační a závodní rychlostí. Skončil tam kde startoval. Je otázka co s tím autem udělá, dokáže, Alonso a co jiný jezdec. Až bude TOP3 šlapat na paty Vandoorne, budu věřit, že to auto za něco stojí.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Neděle jsou pro McLaren skvělé, to se musí nechat. Spolehlivost se jich drží, a i prodírání se polem zatím zvládají bez újmy, ale tohle nepůjde věčně a na některých tratích to ani nepůjde. V kvalifikaci si vše neskutečně komplikují a tam se musí ta rychlost najít, prioritně. Nevím proč je rozdíl v relativní kvalifikační a závodní rychlosti tak velký, ale myslím že to se nebude měnit nějak moc rychle a je to o autu jako celku. Bude to chtít čas. Skoro bych předpokládal že až přijdou dobré kvalifikace na úrovni továrního Renaultu, pak v závodě možná už budeme šlapat těm třem týmům na paty 11

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Výraznější posun bych čekal až v druhé půli sezony. Zásah do šasi a aerodynamiky byl díky přestavbě velký, do sezony šel McL s hodně provizorním balíkem, to bylo vidět i na "očesaném" autě v Austrálii. Spíš by mě zajímalo, jak Torro Rosso vyčarovalo relativně funční vůz už od testů 03 Existuje nějaká spolupráce s Red Bullem ohledně pronájmu testovacích zařízení, víte někdo? McL nejvíce zavařil teplotní management, TR v tomhle úplně bez problémů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jsem zvědav, kam to posunou. Pořád v nějakou tu bednu věřím. Alonso je žolík. 01

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama