DISKUZE K ČLÁNKU Jak vnímá McLaren vítězství Red Bullu se stejným motorem? "Dobrá motivace," říká Alonso
Vítězství Daniela Ricciarda s Red Bullem ve Velké ceně Číny je podle Fernanda Alonsa pro McLaren dobrou motivací při dalším vylepšování jejich balíku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak vnímá McLaren vítězství Red Bullu se stejným motorem? "Dobrá motivace," říká Alonso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
HellHogr
16:15 16.04.2018 89.24.50.XXX
Tak si to shrňme, McLaren používá nový motor Renault, má s ním odjeto pouze tři závodní víkendy s bodovým kontem 28 bodů, tovární tým Renaultu má 25 bodů, McLaren jako jediný uživatel PJ Renault neměnil ani jednou součástku PJ, dojel všechny tři závody s obouma autama, až od Barcelony se říká, že bude optimalizovaná PJ se šasi a zároveň vyřešen problém velkého odporu vzduchu u šasi, takže mi furt stále někdo chce tvrdit, že je tom McLaren špatně a udělal chybu, když odešel od Hondy?
uzivatel003369
16:12 16.04.2018 82.117.139.XXX
Motor Renaultu má potenciál, kdežto vůz McLarenu zřejmě ne.Alespoň to tak vyznělo.
GRAHAM
15:15 16.04.2018 77.236.218.XXX
Ještě jsme neprobraly Hondu. Jsem teď na ni naštvanej. Koupil jsem uplně novou, "palubovka" jak vánoční stromeček, neřadila, jen se dalo jet na jedničku. 15 km utrpení....no a proč to tak bylo ? Když to montovali, dali obraceně kolo. Proužek ABS byl na jiné straně, než čidlo. Naštěstí ho připevnily dobře....
GRAHAM
15:10 16.04.2018 77.236.218.XXX
Ale ono to jede, jen někeří jsou holt rychlejší. Vždyť konkurence nespí a to že Mclaren dělal celej novej zadek, tu už melem hodně dlouho.
Zázrak se konat asi nebude, ale pokud to posunou o 0,5 vteřiny, bude to super.Dostat se nadohled....ti tři jsou zatim holt jinde.
Zázrak se konat asi nebude, ale pokud to posunou o 0,5 vteřiny, bude to super.Dostat se nadohled....ti tři jsou zatim holt jinde.
Situs
15:04 16.04.2018 85.70.164.XXX
Jsou ve stádiu kdy taková půl desetinka na kolo udělá opravdu velký rozdíl v pořadí. Ono koukni na Hulka a Sainze, každou desetinku k dobru na autě bude hrát především pro Sainze, Hulk jen bude blíže k čelu.
Jestli zvýšíme hru tak je dost možné že Renault a McLaren bude víceméně izolován od ostatních na trati, a Stoffel bude bojovat se Sainzem a Alonso s Hulkem.
Jestli zvýšíme hru tak je dost možné že Renault a McLaren bude víceméně izolován od ostatních na trati, a Stoffel bude bojovat se Sainzem a Alonso s Hulkem.
S-fan
14:50 16.04.2018 212.111.22.XXX
Fernando klid, už takhle mačkáš na hranicích samotného vozu, už víc motivovaný být nemusíš. Ted' je to na těch v továrně aby vylepšili auto. Základ špatný není, ale chce to víc, mnohem víc. Motivujte ty chlapy, na trati se o to postará už Dia sám.
uzivatel002995
14:42 16.04.2018 89.111.77.XXX
Může to být všelijak. Mně to zatím přijde tak, že to auto je cca srovnatelné s tím loňským, akorát ten motor má dnes o nějakých xx koní více a výsledky jsou tudíž lepší. Počkejme na Španělsko, ale mám obavu, že se zázrak konat nebude. Jsem zvědav, jestli se bude konat aspoň příští rok. Přijde mi, že se neustále akorát hledají důvodu, proč to nejede.
uzivatel002995
14:38 16.04.2018 89.111.77.XXX
Třeba u Vandoorna nelze mluvit o nejakém extra rozdílu mezi kvalifikační a závodní rychlostí. Skončil tam kde startoval. Je otázka co s tím autem udělá, dokáže, Alonso a co jiný jezdec. Až bude TOP3 šlapat na paty Vandoorne, budu věřit, že to auto za něco stojí.
Situs
14:26 16.04.2018 85.70.164.XXX
Neděle jsou pro McLaren skvělé, to se musí nechat. Spolehlivost se jich drží, a i prodírání se polem zatím zvládají bez újmy, ale tohle nepůjde věčně a na některých tratích to ani nepůjde. V kvalifikaci si vše neskutečně komplikují a tam se musí ta rychlost najít, prioritně. Nevím proč je rozdíl v relativní kvalifikační a závodní rychlosti tak velký, ale myslím že to se nebude měnit nějak moc rychle a je to o autu jako celku. Bude to chtít čas. Skoro bych předpokládal že až přijdou dobré kvalifikace na úrovni továrního Renaultu, pak v závodě možná už budeme šlapat těm třem týmům na paty
Mac_
14:26 16.04.2018 89.24.109.XXX
Výraznější posun bych čekal až v druhé půli sezony. Zásah do šasi a aerodynamiky byl díky přestavbě velký, do sezony šel McL s hodně provizorním balíkem, to bylo vidět i na "očesaném" autě v Austrálii. Spíš by mě zajímalo, jak Torro Rosso vyčarovalo relativně funční vůz už od testů Existuje nějaká spolupráce s Red Bullem ohledně pronájmu testovacích zařízení, víte někdo? McL nejvíce zavařil teplotní management, TR v tomhle úplně bez problémů.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek