DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10
Toro Rosso, které letos přešlo na pohonné jednotky Hondy, chce po svém úspěchu v Bahrajnu pravidelně končit s oběma vozy na bodech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
TomRocek
15:53 12.04.2018 90.178.28.XXX
Já z Vás nemohu. Evidentně jste se zaměřili jenom na motor. Proč tedy je McLaren s mnohem výkonnějším motorem stále nejpomalejší na rovinkách? Vždyť na TR ztrácejí v kvalifikaci cca 10km/hod. Čím to? Nebude to náhodou aerodynamikou kterou má MC, tedy velký přítlak za cenu velkého odporu? Proto třeba loni Ferrari nestačilo celkové na Mercedes, protože měli málo efektivní aerodynamiku, tak jako jí má poslední roky McLaren.
Radon
15:13 12.04.2018 84.242.97.XXX
Počkal bych pár závodů - stačí, když náhodně dobře nastaví auto a využijí pneumatiky líp, než druzí. I u Meďouru vidíte, že někde jedou svůj závod sami se sebou a jinde mají co dělat, aby byly v první šestce v Q.
Honda zdá se dobrá, ale k takovému skoku těžko jen tak dojde. Navíc měli nový motor, ne? Třeba to riskli a dali maximum výkonu, děj se co děj. Nevím. Budoucnost ukáže!
Honda zdá se dobrá, ale k takovému skoku těžko jen tak dojde. Navíc měli nový motor, ne? Třeba to riskli a dali maximum výkonu, děj se co děj. Nevím. Budoucnost ukáže!
Adi
13:02 12.04.2018 81.19.11.XXX
*** prej za pár měsíců :D :D :D Pokud vím, Honda dělá na programu hybrid motoru od roku 2013 minimálně. Jsou 4. rok v F1 a mají nejlepší umístění 4. místo v závodě. 0 podií, 0 vítězství... na Renault nemají a do konce této éry mít nebudou. Ale je samozřejmě dobře, že konečně po 4 letech vyrobili jednotku, která není k smíchu a která není na rovinkách lovná zvěř.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
uzivatel002995
12:18 12.04.2018 89.111.77.XXX
Já neříkám, že jsou na stejné úrovni, ale cca stejné úrovni. Jejich rozdíl je zanedbatelný. Šasí rozhodně TR hodně narychlo předělávalo a pochybuji, že by jako jediný dokázali zrychlit o 0,5s oproti McL a Renaultu. Ten motor klidně průběhem výkonu a krouťáku a ERSem může být na úrovni Renaultu, ale třeba špičkový výkon tam prostě ještě naní takový. Věřím, že jsou u TR schopní, ale že by dokázali zázraky tak to tedy nevěřím
Situs
11:52 12.04.2018 85.70.164.XXX
Já jsem pro, jen ať svou rivalitu podpoří klidně i slovně, a klidně i škodolibě Já bych mu na to řekl že ho chápu, že oni chtěli bojovat o titul a místo toho jsou v tabulce až za McLarenem Já vlastně na poli sportu proti rozumné vyhecované škodolibosti nic nemám, no jenom autor musí být připraven na nikdy nekončící odvetu, a to platí pro všechny
Pepan
11:44 12.04.2018 83.208.30.XXX
Marko se kdesi kasal že Alonso chtěl bojovat s Red Bullem a teď dojíždí za Torro Rosso. S ohledem na to, jak jsem škodolibý, omlátil bych mu o hlavu že v současné době je Alonso na čtvrtém místě před oběma jezdci TR, ale i před RB a dokonce před Raikkonenem z Ferrari.
GRAHAM
11:18 12.04.2018 77.236.218.XXX
No nevím, úplně bych nesouhlasil. O motoru je to pořád, jako celku, je tam i spotřeba a hlavně spolehlivost. Ono i v nižších otačkách se každý motor jako celek chová jinak a i tohle může rozhodovat. Honda všeobecně umí dělat uhlazené motory, nastavuje tak tak všechno od aut až motorky, ač nechci tohle tahat do F1. Je to ale poznávací znamení HONDY.
S tím že se tam přidala Honda bych ještě počkal, je tam strašák spolehlivost...
Helmut šije do všeho...ono jde hlavně o kvalifikaci.A taky jim motor zase začal stávkovat.
Prý ale RB si dělá pro motor svůj soft, takže těžko říci kde je chyba. Pokud má někdo bližší info, sem s tím....dělat svoje motorové mapy je zajímavá záležitost.
S tím že se tam přidala Honda bych ještě počkal, je tam strašák spolehlivost...
Helmut šije do všeho...ono jde hlavně o kvalifikaci.A taky jim motor zase začal stávkovat.
Prý ale RB si dělá pro motor svůj soft, takže těžko říci kde je chyba. Pokud má někdo bližší info, sem s tím....dělat svoje motorové mapy je zajímavá záležitost.
Adi
10:40 12.04.2018 81.19.11.XXX
Výsledek TR v kontrastu s týmy jako Williams či FI jen potvrzuje moje několikrát opakované tvrzení, že již minimálně od konce roku 2016 to není o motorech, ale o šasi, letos se do trojlístku M,F a R konečně přidala i Honda a je to jen dobře pro show, pro závody! Honda poprvé od příchodu opravdu udělala kus práce a i když je stále nejslabší v poli, již není lovnou zvěří ostatních výrobců motorů. Takže chorý Helmut, který řeší 1-2% v max výkonu a šije do Renaultu, ať jde někam! Již to není o motoru, od r. 2017 je to hlavně o šasi, nastavení, pneumatikách a jezdcích. Každopádně za sebe si myslím, že zopakovat 4. místo v závodě bude pro TR více než složité...
uzivatel002995
10:28 12.04.2018 89.111.73.XXX
Kór na tom zadku. TR říkalo, že chtěli použít dost věcí od RB, ale museli kvůli motoru udělat zadní část svojí. By mě zajímalo, o kolik by zrychlili kdyby použili díly RB a motor Renault. Že by to pak byla TOP4?
uzivatel002995
10:23 12.04.2018 89.111.77.XXX
Poruchy přišly a asi i přijdou, ale bude se to jen zlepšovat. A přijde mi trochu mimo spoléhat a doufat, že bude mít Honda poruchy, když bylo cílem zrychlit výkonem motoru Renault. Myslel jsem, že je bude McL válcovat bodama za rychlost a ne za spolehlivost, to je pro mě slabota.
Motor zřejmě lepší není, ale je na cca stejné úrovni. Prostě přechod TR vůbec nepoznamenal.
Motor zřejmě lepší není, ale je na cca stejné úrovni. Prostě přechod TR vůbec nepoznamenal.
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek