DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10

Toro Rosso, které letos přešlo na pohonné jednotky Hondy, chce po svém úspěchu v Bahrajnu pravidelně končit s oběma vozy na bodech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 13.04.2018 00:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 12.04.2018 10:40
Výsledek TR v kontrastu s týmy jako Williams či… »
» TomRocek (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2018 15:53
Já z Vás nemohu. Evidentně jste se zaměřili jenom… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 12.04.2018 10:07
naopak, red bull byl jenom rád, že honda TR v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
TomRocek

TomRocek

90.178.28.XXX
Já z Vás nemohu. Evidentně jste se zaměřili jenom na motor. Proč tedy je McLaren s mnohem výkonnějším motorem stále nejpomalejší na rovinkách? Vždyť na TR ztrácejí v kvalifikaci cca 10km/hod. Čím to? Nebude to náhodou aerodynamikou kterou má MC, tedy velký přítlak za cenu velkého odporu? Proto třeba loni Ferrari nestačilo celkové na Mercedes, protože měli málo efektivní aerodynamiku, tak jako jí má poslední roky McLaren.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Počkal bych pár závodů - stačí, když náhodně dobře nastaví auto a využijí pneumatiky líp, než druzí. I u Meďouru vidíte, že někde jedou svůj závod sami se sebou a jinde mají co dělat, aby byly v první šestce v Q.
Honda zdá se dobrá, ale k takovému skoku těžko jen tak dojde. Navíc měli nový motor, ne? Třeba to riskli a dali maximum výkonu, děj se co děj. Nevím. Budoucnost ukáže!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NakasiBMW

NakasiBMW

93.153.21.XXX
Skromnost jim teda nechybí! Uvidíme!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Nedivil bych se - a je to jen spekulace, upozorňuju - kdyby RedBull pomohl TR pro tuto sezonu s aerodynamikou, aby měl lepší srovnání pokroku Hondy a více poznatků pro své rozhodnutí, jakému motoru dát přednost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
*** prej za pár měsíců :D :D :D Pokud vím, Honda dělá na programu hybrid motoru od roku 2013 minimálně. Jsou 4. rok v F1 a mají nejlepší umístění 4. místo v závodě. 0 podií, 0 vítězství... na Renault nemají a do konce této éry mít nebudou. Ale je samozřejmě dobře, že konečně po 4 letech vyrobili jednotku, která není k smíchu a která není na rovinkách lovná zvěř.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No je potřeba počkat tak 5 závodů.....pak sečíst kolik Honda potřebovala motorů a bude jasno. 03 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Já neříkám, že jsou na stejné úrovni, ale cca stejné úrovni. Jejich rozdíl je zanedbatelný. Šasí rozhodně TR hodně narychlo předělávalo a pochybuji, že by jako jediný dokázali zrychlit o 0,5s oproti McL a Renaultu. Ten motor klidně průběhem výkonu a krouťáku a ERSem může být na úrovni Renaultu, ale třeba špičkový výkon tam prostě ještě naní takový. Věřím, že jsou u TR schopní, ale že by dokázali zázraky tak to tedy nevěřím

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Koukám že taky zastáváš heslo o hrubém pytli a hrubé záplatě. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já jsem pro, jen ať svou rivalitu podpoří klidně i slovně, a klidně i škodolibě 12 Já bych mu na to řekl že ho chápu, že oni chtěli bojovat o titul a místo toho jsou v tabulce až za McLarenem 14 Já vlastně na poli sportu proti rozumné vyhecované škodolibosti nic nemám, no jenom autor musí být připraven na nikdy nekončící odvetu, a to platí pro všechny 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Marko se kdesi kasal že Alonso chtěl bojovat s Red Bullem a teď dojíždí za Torro Rosso. S ohledem na to, jak jsem škodolibý, omlátil bych mu o hlavu že v současné době je Alonso na čtvrtém místě před oběma jezdci TR, ale i před RB a dokonce před Raikkonenem z Ferrari. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No nevím, úplně bych nesouhlasil. O motoru je to pořád, jako celku, je tam i spotřeba a hlavně spolehlivost. Ono i v nižších otačkách se každý motor jako celek chová jinak a i tohle může rozhodovat. Honda všeobecně umí dělat uhlazené motory, nastavuje tak tak všechno od aut až motorky, ač nechci tohle tahat do F1. Je to ale poznávací znamení HONDY.
S tím že se tam přidala Honda bych ještě počkal, je tam strašák spolehlivost...
Helmut šije do všeho...ono jde hlavně o kvalifikaci.A taky jim motor zase začal stávkovat.

Prý ale RB si dělá pro motor svůj soft, takže těžko říci kde je chyba. Pokud má někdo bližší info, sem s tím....dělat svoje motorové mapy je zajímavá záležitost.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No o tom žádná 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Jel dobře, ale musíme si přiznat, že Red Bull se odstavil po dvou kolech. Jinak by si ho Daniel a Max "namazali na chleba".

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Výsledek TR v kontrastu s týmy jako Williams či FI jen potvrzuje moje několikrát opakované tvrzení, že již minimálně od konce roku 2016 to není o motorech, ale o šasi, letos se do trojlístku M,F a R konečně přidala i Honda a je to jen dobře pro show, pro závody! Honda poprvé od příchodu opravdu udělala kus práce a i když je stále nejslabší v poli, již není lovnou zvěří ostatních výrobců motorů. Takže chorý Helmut, který řeší 1-2% v max výkonu a šije do Renaultu, ať jde někam! Již to není o motoru, od r. 2017 je to hlavně o šasi, nastavení, pneumatikách a jezdcích. Každopádně za sebe si myslím, že zopakovat 4. místo v závodě bude pro TR více než složité...

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já bych ještě nejásal....ohledně motorů. Na stejné úrovni fakt nejsou, tohle je šásko....ale vypadá to minimálně nadějně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Těžko říci...moc proměnných. Po 5-7 závodech bude více jasno....taky záleží na upgrade, kdo kdy a jak velký a pak i nové specifikace motorů

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Kór na tom zadku. TR říkalo, že chtěli použít dost věcí od RB, ale museli kvůli motoru udělat zadní část svojí. By mě zajímalo, o kolik by zrychlili kdyby použili díly RB a motor Renault. Že by to pak byla TOP4? 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Poruchy přišly a asi i přijdou, ale bude se to jen zlepšovat. A přijde mi trochu mimo spoléhat a doufat, že bude mít Honda poruchy, když bylo cílem zrychlit výkonem motoru Renault. Myslel jsem, že je bude McL válcovat bodama za rychlost a ne za spolehlivost, to je pro mě slabota.
Motor zřejmě lepší není, ale je na cca stejné úrovni. Prostě přechod TR vůbec nepoznamenal.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo jasně na předku i na zadku..... 11 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama