DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10
Toro Rosso, které letos přešlo na pohonné jednotky Hondy, chce po svém úspěchu v Bahrajnu pravidelně končit s oběma vozy na bodech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso hodnotí svůj výkon v Bahrajnu, s oběma vozy chce pravidelně dojíždět v Top 10
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SergioPÉREZ
00:44 13.04.2018 62.245.70.XXX
Živou vodou pro Toro Rosso je i Pérez na úkor Hartleye, kterého by mohli nasměrovat hned po boku Alonsa do série WEC. Zde by Checo měl i jeho nejlepší postupovou pozici do TOP týmu: Red Bull opředenou jen samotným výkonem Sergia, a ne dost často politikou některých Top týmů.
HellHogr
21:45 12.04.2018 89.24.50.XXX
Tady s tebou nesouhlasím, Honda má první motorvé vylpešení přinést až do Kanady s tím, že vůbec neví, jestli díly budou spolehlivé, já teda nevím jak s takovým přístupem můžou fungovat? nijak, ukázaly to roky s McLarenem, prostě Honda i s McLarenem na některých motorvých tratích překvapila například právě v Bahrajnu, Kanadě či Malajsii, ale jinak to byla ostuda, Honda má problémy na tratích, kde se různě dávkuje energie, pokud je to okruh jako Bahrajn, jasně se tam určí cílová rovinka a zadní rovinka, jenže okruhy typu právě ALber Park ukázaly slabiny Hondy, tam se musí různě upravovat vydávání energie a to oni nedokážou, ale upřímně, prostě je to už 4 rok a tohle už nemůže být debata ooo Honda najednou jede jaký to překvapení, tady už to musí bejt jasná věc a ona není a to je to nejsmutnější
HellHogr
19:10 12.04.2018 89.24.50.XXX
Tady bych Hondu z ničeho neobviňoval, týmy dělají nastavení díky simulátoru, který je v dnešní době hodně přesný, nastavení pak týmy mění na místě vzhledem k podmínkách a chováním pneu, jak jsem psal dříve, důvodem nastavení vyššího přítalku bylo k šetření pneu, jelikož měli značné opotřebení, proto neschopnost zahřát pneu na jedno kolo + nedostaek rychlosti na rovinkách
HellHogr
19:08 12.04.2018 89.24.50.XXX
Ve výsledku, co by to pomholo RB do budoucna? pokud by věděli, že Honda stále kulhá a potřebuje velkou pomoc přes aero? navíc STR má Jamese Keye, který je velmi dobrý, takže bych spíš viděl návaznost na jeho práci vzi loni 4 místo Sainze v Singapuru
GRAHAM
18:57 12.04.2018 77.236.218.XXX
Ano zakázano to je.....ale když jim to nakreslí, navrhne, nemůže nikdo nic zjistit poznat. Cest jak udělat dobrý monopost je více. Tohle je to nejmenší a přijít se na to nemůže.Jasně spekuluji, nevím jak to je.Ale v F1 není nic moc uplně čisté....a Honda úspěch potřebuje. tak proč by nepomohli. Tohle zkontrolovat nejde.
GRAHAM
18:54 12.04.2018 77.236.218.XXX
Napadá mne taková věc, u Mclarenu jestli za ty tři roky, jak se trápily s motory nemaj špatně nastavený benchmark nastavení monopostu na jednotlivých tratích. Ono dlouhodobě nastavovat monopost se slabším motorem, může tým do budoucna ovlivňovat, data mohou zkreslovat... ač tedy spekuluji, zas tak hluboce do toho nevidím....ale pořad věřím že Prodromoua to zvládne.
HellHogr
18:47 12.04.2018 89.24.50.XXX
To ano, ale je zakázano, aby jeden tým pomáhal s vývoje druhému a jsou na to i kontroly, takže těžko tohle může být práce Adriana, uvidíme, jestli STR pojede dobře i na tratích, kde je vyžadovaný vysoký přítlak, tak se o tom dá polemizovat
HellHogr
18:30 12.04.2018 89.24.50.XXX
"Změnili jsme nastavení a aerodynamická platforma je myslím mnohem lepší. Zdá se, že máme více přítlaku a méně odporu. - a hned Gasly prohlsí, že zrovna Čína, která je více o přítlaku, než Bahrajn jim tolik sedět nebude, no koukám, že STR se učí rétoriku Hondy hodně rychle
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek