DISKUZE K ČLÁNKU Víkend v Bahrajnu bude pro budoucnost F1 klíčový. Co se bude řešit a proč?

V Bahrajnu dojde na klíčové setkání nových majitelů s týmy Formule 1. Budou během něj řešit nová pravidla a budoucnost vrcholné třídy motorsportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Víkend v Bahrajnu bude pro budoucnost F1 klíčový. Co se bude řešit a proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 05.04.2018 21:37 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Mercedes si chce udržet dominanci skrz motor protože přes aero jim to nejde no a Ferrari? kolikrát za posledních 10 let křiečli, že odejdou když se změní nebo nezmění pravidla? tohle je prostě mimo mísu a F1 není o dvou týmech, pokud chcou tak ať odejdou, ale Ferrari potřebuje F1 víc jak F1 Ferrari 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003369

      uzivatel003369

      82.117.139.XXX
      Ferrari F1 nepotřebuje, to spíš naopak! 03 03 03

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Ferrari neskutečně prahne po titulu, protože to pro ně začíná být už docela ostuda (pokud by to bylo opačně, jsou dávno pryč). No a došlo to tak daleko, že se nebojí jít cestou výhružek a diktování skrze svůj historický význam... Tak jen aby nepřecenili svou důležitost.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Nepřecenili co přesně? Představenstvo alokuje "ušetřené" výdaje na marketing jinam a půjdou si hrát na jiné pískoviště, které doufejme nebude tak technologicky prestižní jako F1. Protože pak by F1 sama mohla spadnout pouze do historického významu ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Souhlas s tím, že Mercedes (+ ostatní automobilky) si chtějí podržet náskok. Co do potřeby velkých týmů - tam už nesouhlasím. F1 potřebuje tovární stáje i velké zákaznické. Ruku na srdce, nebýt tam Mercedes, Ferrari, Renault, RB a McL, bylo by to žalostné. Sorry, ale koukat na přebor Sauber - Force India - Williams s Hondou by byl buď ohňostroj nebo nekonečný příběh ...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        A co je v dnešní době technologicky prestižnější než F1? Museli by si založit vlastní sérii a tam by právě uhodila kosa na kámen, imho. Kdo by asi tak chtěl závodit proti Ferrari v sérii kterou samo Ferrari vytvořilo? Nehledě na to, že jim samotným by to asi takovou potěchu taky nepřinášelo.
        Ve skutečnosti odejít nechtějí, jen se snaží těžit ze svého jména.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Pokud to vytvoří Ferrari - Mercedes - Renault, tak si myslím, že zájemců bude hodně. Určitě by se potom domluvili na nějakém zajímavém programu satelitních stájí jako je v MotoGP. Když to bude zajímavá marketingová platforma a poskytnou srovnatelnou techniku i RB, půjdou tam taky. To už by bylo 10 stájí. Technicky to dostanou jinam, než Cosworth - Williams, tím jsem si jist.
          Ale souhlas s tím, že odejít nechtějí. Jsou s F1 spjati a jsou způsoby, jak je potěšit. Oni pak na druhou stranu rádi proinvestují násobky toho, co je platforma alá F1 schopna vydělat. Jen se jim nedivím, že se ozývají, když tam někdo chce dělat změny na jejich účet, když už i takto dostávají málo. Liberty za "kancelářskou povinnost" a propagaci bere skoro polovinu zisků a káže o tom, že by se měli rovněji dělit. Což je pochopitelné, pokud do toho všichni budou dávat stejně. Začne se vyvíjet nový "zelený" motor, kterého vývoj stojí 0,5mld EUR. Jedou tři stáje, každý dá 166mil EUR a pohoda. Akorát se u toho budou např. Williams, FI, Haas, Sauber a asi i McL s RB docela dost kroutit. Respektive nebudou o to mít zájem. Tak se bude muset najít někdo jiný, kdo to bude chtít udělat za děkuji a za bakšiš svůj produkt poskytnout. Což si třeba Cosworth dovolit nemůže. Určitě ne, pokud má držet úroveň a dělat srovnatelný produkt.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama