DISKUZE K ČLÁNKU Vettelovi schází důvěra v letošní Ferrari, zpochybňuje sílu kvalifikačních módu Mercedesu

Sebastian Vettel i přes vítězství v Austrálii tvrdí, že novému monopostu Ferrari SF71H stále plně nedůvěřuje během závodu, kdy se mění jeho vyvážení. Vyjadřuje se i ke speciálním kvalifikačním módům Stříbrných šípů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettelovi schází důvěra v letošní Ferrari, zpochybňuje sílu kvalifikačních módu Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 27.03.2018 13:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 27.03.2018 10:17
Jinak je taky potřeba hoooodně pochválit jezdce… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.03.2018 11:02
Dojemné to bylo 03 01 »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.03.2018 09:04
Upřímná zpověď. 01 Pokud čísla co říká … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kevin

Kevin

80.250.30.XXX
O útoku na titul bych taky moc nemluvil. První závod dopadl jak dopadl kvůli souhře mnoho okolností, ale především díky tomu, že Bottas udělal v kvalifikaci chybu. A jelikož se zase posílil aero vliv, zvýšili turbulence za dalším autem, tak bude postavení na rošto ještě více rozhodující pro vývoj závodu. Z tohoto pohledu má Mercedes asi dobře našlápnuto... Já to spší vidím, že kdyby se to vydalo správným směrem a nový vývojový směr by se ukázal správný, tak by to byla dobrá výchozí pozice pro příští rok. Jinak z pohledu kamer i z tabulky rychlostí v kvalifikaci sem si povšimnul, že Ferrari bylo na rovinkách nejrychlejší, což bývá i známkou poklesu přítlaku. Na kvalifikačním pokusu Levise bylo vydět, že disponuje větším přítlakem a některé zatáčky, zvlášt ty rychle projíždí krásně rovně. Tak u Ferrari "poklesnul" proti přímým konukretům přítlak, otázka je, kolik z toho vytřískali na té rychlosti v přímém směru a jak se postupně popasují s tím koeficientem účinnosti přítlak/odpor. Ze začátku čekám spíš problémy na pomalejších, techničtějších tratích, kde minulý rok byly spíš silnější, no uvidíme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Hmm, zajímavé info, díky.

Jo uvidíme, nicméně to asi na útok na titul letos nebude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.30.XXX
Jasně, Mercedes je rychlejší, ale to byl i na konci minulého roku. Aero koncept jim zůstal z minulého roku, takže je to spíš evoluce. Na začátku minulé sozony se trochu hledali s nastavením, porozuměním a práci s pneu. Letos tyhle věci zdá se nemuseli řešit, takže vypadají suveréně. Redbull se vydal taky víc cestou evoluce, dál vylepšují a rozvíjejí předešlý koncept. Ferrari si asi řeklo, že pokud chtějí porazit Mercedes, musí je porazit především na rychlých, motorových tratích, zvětšili rozvor, snaží se zlepšit poměr odporu vs přítlaku, v čemž by jim ten delší rozvěr měl pomoci. Znamená to však, že začínají z jiné startovní čáry než soupeři, kteří šli spíš tou cestou evoluce. Někde jsem četl, že pro Ferrari bude výzva hlavně v tom skloubení dlouhého rozvoru a vyššího rake sklonu, aby se jim dařilo správně utěsnit okraje podladlahy. Asi to není malé sousto, protože Mercedes jezdil nižší sklon minulý rok a ikdyž ho letos navýšil, pořád je to asi méně než Redbull a Ferrari. No každopádně se mohli opřít už o nějak zaběhlou koncepci aero, kdež Ferrari se to teprve učí řešit. Bude to docela zajímavé sledovat, jak se tyto tři týmy během roku se svými koncepcemi poperou. Redbull zůstal u svého, kratší mrštnější rozvor a vysoký sklon, Ferrari si nechalo ten sklon a prodloužilo rozvor, Mercedes zůstal u své dlouhé dlouhého rozvoru, ale naopak se k němu snaží získat ten sklon. Čistá spekulace z mojí strany: Mercedes zapracoval na rake, aby se zlepšil v pomalejších pasážích a Ferrari zase prodloužilo rozvor, aby se zlepšilo na rychlých tratích. Rozhodně do konstrukce auta muselo šáhnout víc, kvůli tomu snížení odporu přemístili i chladiče, změnil se tvar kapoty a oni si teď budou "hrát" s těma všema křidélkama, deflektorama a vším ostatním, aby nějak usměrnili proudění kolem nové kapoty a dařilo se jim těsnit tu podlahu. Mercedes vstoupil do sezony jako favorit bez zjevným problémů, které měli počátkem minulé sezony, to samé Redbull. Já si myslím, že Ferrari třeba v porovnání s těmito týmy mohli ztrati dvě, tři desetiny, ale třeba se jim v průběhu sezony podaří z nového konceptu "vytřískat" víc.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

147.229.208.XXX
Taky mě trochu chybí důvěra v letošní Ferrari 05

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hlavně lidsky správné. 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Dojemné to bylo 03 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jinak je taky potřeba hoooodně pochválit jezdce Haasu, za utěšovaní mechaniků......správný přístup. 01 01 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Upřímná zpověď. 01
Pokud čísla co říká článek sedí s realitou, tak je to těch 30 koní. Další VC prozradí více....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama