DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff tvrdí, že se jich úprava pravidel týkajících se rovnocenného přístupu k odběratelům motorů netýká - Mercedes je údajně nikdy neomazoval ani v parametrech či dostupných módech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 05.03.2018 20:13 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak třeba víme že v případě potřeby v závodě si Ham zařve dejte mi vše co máme, pustěj mu tam agresivní mapu na obranu či útok, a jede se. Docela by mě zajímalo kdy můžou toto použít samotní odběratelé, myslím že aby jim to Mercedes dovoloval musí to být též ku prospěchu továrního Mercedesu, protože jinak to pro ně opravdu smysl nemá a jen by se vystavovali většímu riziku selhání jejich PU u zákazníka.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      A pak dodali zdarma 4tý motor.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Právě. Když si motor zničí sama automobilka, tak si za své rovnou vyrobí nový. Pokud si ho zhuntuje svoji chybou zákazník, měl by si i za své zaplatit nový. Vzhledem k cenám motorů je to cca 6 milionů EUR a to asi pro každého už není taková sranda. 3x někdo udělá chybné rozhodnutí a je v tom za dalších 20 milionů EUR. Což pro Force Indii, Williams, Haas nebo Sauber může být silná čára přes rozpočet.
        Možná třeba toto je pravý důvod, proč zákazníci Mercedesu motory tak nešponují. Těžko říct. Ač fanda Mercedesu, stejně se mi to úplně nezdá. Jen tam nemohu nic najít mezi řádky, kde by Toto něco hrál do autu. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Prostě rozdíl tam je , logicky a ne snad proto, že by chtěli někoho eliminovat, to fakt nemají zapotřebí, oni soutěží s Ferrari, či RB a vývoj běží neustále, nemají čas to posouvat i zákaznickým týmům, když tam jsou potřeba někdy další úpravy, zlepšit chlazení atd.( i dle okruhu, nadmořské výšky, tepplot) Z logiky věci to tak být musí. Zákazník pokud to funguje to dostane dýl, někdy vůbec, Protože to bylo jen na tento okruh. Mercedes to má logicky vše hned.

          A teď když to bude zakázané, tak se nebudou moci tak rychle posouvat.... buď všichni úpravu anebo nikdo a nebo my ji nechceme.
          Každý ví, že výkon souvisí se spolehlivostí a jim by posun ( Wiliams, či FI) o 2 desetiny k ničemu nebyl.Nepůjdou do rizika.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.84.XXX
            Přesně tak. Nehledě na fakt, že továrna si logicky navrhne šasí pro jednoduchou impementaci všech ruzných specialit. Což pak sežere další desítky milionů do vývoje Tebou zmíněných specifických řešení.
            Takže na druhou stranu je možné, že Mercedes poskytne vše potřebné s určitými daty, se kterými se dá pracovat a leccos připravit. Další věc je potom ta, zda jsou zákazníci v tomto tempu továrně stačit a vše mít připravené na nutné úrovni.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To ani nejde a jsem si jist že Mercedes vyvíjí za pochodu.To se v F1 děje od nepaměti. Zákazník to dostane až dýl, to je jasný a nebo vůbec a někdy i hned, dle možností, důležitosti.
              Není to nic proti Mercedesu, jen to vyplívá z logiky věci ...vývoje šáska motoru, převodovky atd.
              A teď se tohle imho zbrzdí....ač obejít to půjde. Proč by FIA dávala nařízení ? Kdyby se to nedělo.? 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • RST

      RST

      89.24.143.XXX
      Nepustěj mu tam nic, jezdec si to musí nastavovat už sám. Maximálně mu mohou poradit, když si to nepamatuje. I když to už se také asi nesmí, viz myslím že v Baku na to Rosberg přišel mnohem dříve, než Ham, když oba museli řešit nějaký problém.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama