DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí prvních testů v Barceloně: Kdo se zlepšil nejvíce a v čem překvapila Honda?

Jak si vedly týmy během prvních předsezónních testů v Barceloně? Kdo byl nejrychlejší, kdo zvládl nejvíce kol a kdo se zlepšil nejvíce?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí prvních testů v Barceloně: Kdo se zlepšil nejvíce a v čem překvapila Honda?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 05.03.2018 08:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 02.03.2018 12:42
Taky se přidám. Sice nesdílím optimismus ohledně… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 02.03.2018 12:58
Nechci moc rýpat, ale když jsem označil 9-tý tým… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 2 lidé) 02.03.2018 11:14
Pokud jde o mě, přijde mi že autor až příliš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Stejně nakonec překvapí nejvíc McL a Alo dá třetí titul, to je celkem zřejmé 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Pokud jde o mě, přijde mi že autor až příliš straní Mclarenu.
    Chápu sice, že z něj má více informací a obecně jsem za ně rád, avšak články by měli být více neutrální - nebo případně označené jako články s názory Mclarenu a nikoli názory Mclarenu a jeho výhody začlenit do článku s takovým názvem ... :)))
    Prostě Petře omlouvám se, ale chtěl bych trošku méně protlačovat Mclaren ... jestli to jde - o bližší infa bych za sebe nerad přišel, ale prostě Alonsovo agytka by se nemusela zcela respektovat a mohlo by se počkat jak to bude :))))

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Já tam teda nevidím tlačenku pro McL, ale věta typu že asi nikod letos nezastaví Mercedes podporuje tvojí myšlenku 11

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Možná vyjádření McLarenu mohlo mít svůj článek, ale stejně by sis ho přečetl, tak nepovídej 13 A jestli ti jde o to tu tohle vůbec nemít, tak jsem zásadně proti, protože sdílet optimismus z posledního dne testů s nima chci, i když někdo o to nemá zájem.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      I kdyby tomu tak nebylo, tak ruku na srdce, všechny nás to zajímá. McLaren a Toro Rosso jsou letos zajímavé zpestření.
      Po pravdě mě nikdo kromě Renaultu moc nepřekvapil. Ostatní tak nějak očekávané. Mercedes, Ferrari a Red Bull si kroužili v jiné lize s ledovým klidem.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No ještě bych počkal s hodnocením....kdo na tom jak je.U toho RB nevím z čeho vycházíš...snad jedině vyjádření Wolfa......

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No u RedBullu mám otazník v tom, že často byl v kačírku, zdá se jako by jim tam přítlak nefungoval tak stabilně jak by měl, ale to můžou ještě vyřešit. Přesto to vnímám jako možnou komplikaci pro ně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Beru v potaz vyjádření Tota i průběh testů. Jedině velká trojka uměla být podobně rychlá a konzistentní na mediích. McLaren jel na úrovni Force Indie, Williamsu, Haasu a Toro Rossa. Renault je někde mezi a Sauber zatím nejslabší.
          Uvidíme, o kolik kdo poskočí po nasazení ostrého aera, ale pochybuji, že továrny a RB to nějak brutálně srazí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Renault tvrdi, že Mclaren je před nimy..... 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Tak zeptej se před kvaldou v Melbourne Tota, jak si stojí Mercedes a taky se bude stavět do půlky pole. Pak Lewis vyhraje o půl vteřiny kvaldu a stejně bude dělat překvapeného. 04

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Taky se přidám. Sice nesdílím optimismus ohledně Mclarenu, ale lepší hodně informací i o průměrném týmu, než informace žádné. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Optimismus je o proti 3 rokům z5 na místě. Průměrný tým Mclaren rozhodně není.Pokud bude Mclaren na začátku do vteřiny na PP, budu spokojený. 11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nechci moc rýpat, ale když jsem označil 9-tý tým tabulky z desíti, jako průměrný, asi se to nedá brát jako urážka. 03
          Letos čekám že budou tak na 4-6 místě (jako na konci minulé sezony) a to hodnocení průměru také odpovídá. 03
          A vteřina do PP na první trojku není, takže asi čekáš něco podobného.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Koukám, že jsi neztratil oprimismus naší původní predikce.
            Přijde mi, že Haas už trochu porozuměl těm dílům od Ferrari a jsou celkem rychlí. Navíc i ten Renault začíná vystrkovat růžky (byť jsem před pár týdny byl za blázna, když jsem něco podobného zmínil).
            Já to teď vidím spíš 5-7. Kdy sedmička by byla spíš dílem smůly, ale o to páté se budou muset poprat.
            Jinak přídomek průměrný na ně opravdu nebyl vhodný. Zatím kvalitu svého šasí neprokázali. Soudě podle testů by to šlo. V rámci pole průměr, s PJ Renault podprůměr, bohužel. Byť jim přeji víc, ale zatím je to trpká realita.
            Ale i proto je fajn si přečíst novinky z jejich prostředí. Stejně jako bych rád hltal novinky od Toro Rossa. Pokud bych bral něco jako zbytečné, tak prohlášení Lewise, že letošní Mercedes jede lépe než loňský (to jsme si také stihnuli všimnout) a ostatní prohlášení předních stájí. Ty už nám v testech napověděli dost, že letos bude mít střed pole minimálně stejně těžkou práci jako doposud. 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Zatím je to těžký z toho něco usuzovat. Mclaren si asi přece jen trochu polepší, ale nevypadá to na útok na bednu. Spíš bych si tipl, že se budou prát s Renaultem (ten na pokrok opravdu vypadá) o to 4-té místo. Uvidíme, co ten Haas. A povzbudivě působí STR. Čekal jsem propad, zatím vidět není. Úplnou záhadou je Ferrari a RB. Jsem zvědav.
              A pokud jde o průměrnost. Šasi asi nadprůměrné mají, ale díky motorům je označení průměr spíše lichotivé (s Renaultem to asi průměr opravdu bude). Rozpočet také mají asi tak 5-tý (průměr). Takže pokud nebereme historické úspěchy.... 05

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Nevím, ale STR pouze kroužilo....což z pozice Hondy pokrok je, ale všichni mají motory utlumené, takže jako kdyby nebyl ve výkonu rozdíl.Chleba se teprvé lámat začne. Osobně věřím, že Mclaren to 4 místo dá.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Já jim to 4. místo přeji, ale spíš v něj doufám. Ten Renault opravdu udělal velký skok ...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Usuzovat je zatím opravdu předčasné, ale leccos už se tím naznačuje. Všichni jedou víceméně nový základ se starou aero. K tomu různé množství paliva a režim motoru. Pochybuji, že McLaren jel na ultra měkké s plnou nádrží a po pár kolech zajel. Bral jsem to tak, že si chtěli vyzkoušet rychlejší kola, aby si ověřili vyvážení s novým motorem. Ale nevypadalo to moc přesvědčivě. Jestli blafovali, tak mě úplně dostali. 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Hyperměkké nasvědčují tomu, že si chtěli vyzkoušet, jak to jede. A tedy nic moc, pokud to tak je. Ti co jezdili měkké a střední jen najížděli kiláky a podle mne i zkoušeli, co motor a zbytek snese. Zvlášť poslední den asi nebylo proč motor šetřit. Nicméně se testuje milion věcí a ty časy se ještě budou měnit. Kdo jak na tom je uvidíme až v Austrálii.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama