DISKUZE K ČLÁNKU Renault sahá ke kompromisům: v prvních závodech spolehlivost, výkon motoru přidá později

Renault se v prvních závodech sezóny bude držet při zemi - u svých pohonných jednotek se chce soustředit zejména na spolehlivost, výkonnost přidá později v jejím průběhu. S jakým výkonem začne?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault sahá ke kompromisům: v prvních závodech spolehlivost, výkon motoru přidá později

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 27.02.2018 15:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    K té jízdě na více motorů.....ono je to problém nastavit, když nejdříve musíš spotřebovat ty 3 a ono každej z těch nových motorů, to jest druhý a třetí je už vylepšený. Taky kdyby to naplánovali, což lze tak se to časem prosákne a je to podvod. To lze udělat spíše ke konci šampionátu a spontálně.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Podvod jak? Pravidla jasně říkají že jezdec má tři motory na sezonu a za každý další vede k trestu na startu, takže by tohle počínání bylo zcela v rámci pravidel.

      To je stejné jako třeba faul ve fotbale, kde pravidla jasně definují co je faul a jaký by za to měl přijít trest, a hráč se musí rozhodnout, zda mu ten faul stojí za to.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Podvod tak, že by to naplánovali a šli proti duchu pravidel.On by šel udělat i jeden motor na jeden zavod a startovat poslední....a vyhrávat. Ty tři motory je součást soutežení a proto byse to mělo dodržet a ne vymyšlet jak to obejít.Podvod na sport by to byl jednoznačně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          F1 je celá založená na tom, jak obejít pravidla. Dělalo se to vždy a bude i dál. Klidně může někdo použít 20 motorů. Když si bude myslet, že tím získá tolik výkonu navíc, že vyhraje z posledního místa... Podle mne dost naivní představa. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama