DISKUZE K ČLÁNKU Renault sahá ke kompromisům: v prvních závodech spolehlivost, výkon motoru přidá později
Renault se v prvních závodech sezóny bude držet při zemi - u svých pohonných jednotek se chce soustředit zejména na spolehlivost, výkonnost přidá později v jejím průběhu. S jakým výkonem začne?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault sahá ke kompromisům: v prvních závodech spolehlivost, výkon motoru přidá později
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
26.02.2018 09:40
No pokud Mercees pojede tak jel doted, tzn.… »
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
26.02.2018 09:43
Nejde o skarohlidy. U Hondy se uvadi, ze meli… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel003302
15:23 27.02.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Adi
19:59 26.02.2018 212.96.178.XXX
Výkon jako v Abu Dhabí? No to není nejlepší novinka. Po tomto prohlášení nezbývá než doufat ze Abotebul “blafuje”. Nebylo by to poprvé. I loni tvrdil, ze v sezóně již nepřijde žádné zlepšení a nakonec přišlo v USA a ne malé. Každopádně 1. Den testu je zatím pozitivní... ale hoši by ve Víri měli makat!!!
airwar1939
19:07 26.02.2018 176.74.141.XXX
Pokud pravidla používání čtvrtého a dalšího motoru umožňují, těžko to nazývat podvodem. To by v loňském roce podváděla polovina startovního pole.
Mike17
13:42 26.02.2018 185.149.130.XXX
F1 je celá založená na tom, jak obejít pravidla. Dělalo se to vždy a bude i dál. Klidně může někdo použít 20 motorů. Když si bude myslet, že tím získá tolik výkonu navíc, že vyhraje z posledního místa... Podle mne dost naivní představa.
GRAHAM
13:25 26.02.2018 77.236.218.XXX
Podvod tak, že by to naplánovali a šli proti duchu pravidel.On by šel udělat i jeden motor na jeden zavod a startovat poslední....a vyhrávat. Ty tři motory je součást soutežení a proto byse to mělo dodržet a ne vymyšlet jak to obejít.Podvod na sport by to byl jednoznačně.
airwar1939
13:03 26.02.2018 176.74.141.XXX
Podvod jak? Pravidla jasně říkají že jezdec má tři motory na sezonu a za každý další vede k trestu na startu, takže by tohle počínání bylo zcela v rámci pravidel.
To je stejné jako třeba faul ve fotbale, kde pravidla jasně definují co je faul a jaký by za to měl přijít trest, a hráč se musí rozhodnout, zda mu ten faul stojí za to.
To je stejné jako třeba faul ve fotbale, kde pravidla jasně definují co je faul a jaký by za to měl přijít trest, a hráč se musí rozhodnout, zda mu ten faul stojí za to.
GRAHAM
12:35 26.02.2018 77.236.218.XXX
K té jízdě na více motorů.....ono je to problém nastavit, když nejdříve musíš spotřebovat ty 3 a ono každej z těch nových motorů, to jest druhý a třetí je už vylepšený. Taky kdyby to naplánovali, což lze tak se to časem prosákne a je to podvod. To lze udělat spíše ke konci šampionátu a spontálně.
Kaša
11:06 26.02.2018 82.142.123.XXX
Ale u renaultu to taky (aspoň na začátku) podcenili - podfinancovli, horší vybavení, míň lidí, atd.
Jestli ale ranault zůstane u výkonu z r.2017 skoro půl sezony a meďour pojede naplno od začátku, tak možná ta FI bude bojovat o 3. až 4. místo celkově
Zase .... McL byl někde vyrovnaným soupeřem FI i s MNOHEM slabším motorem, takže nevím ....
Jestli ale ranault zůstane u výkonu z r.2017 skoro půl sezony a meďour pojede naplno od začátku, tak možná ta FI bude bojovat o 3. až 4. místo celkově
Zase .... McL byl někde vyrovnaným soupeřem FI i s MNOHEM slabším motorem, takže nevím ....
airwar1939
10:09 26.02.2018 176.74.141.XXX
Tak u týmu který nepojede primárně na titul bych tuhle strategii rozhodně očekával, ono odjet z jedním motorem sedm závodů, a nebo jen pět či čtyři bude dost zásadní rozdíl pokud jde o nastavení výkonu. Podle mě je rozhodně lepší obětovat jeden či dva závody za sezonu, ale ve zbylých mít výkonnostní bonus 0,3-0,5 sekundy na kolo.
uzivatel001639
09:48 26.02.2018 89.111.73.XXX
Nepropocitaval jsem, ale bylo by zajimave udelat analyzu, jestli by se nevyplatilo jezdit na max. vykon, brat prvni mista a sezonu nejet na 3 motory, ale treba na 4ks. Je otazka co se vyplati vice. Predpokladam, ze i z posledni pozice se na nekterem okruhu stale podari Mercedesu dojet na bodech, takze ty 4 motory by jeste mohly byt u nekterych tymu zamer. Je otazka, jestli by takto treba nemel Renault jet, protoze mam obavu, ze kdyz bude ztracet treba tech 100 koni na Mercedes, ze moc bodu neziska a ze bude spolehlivy mu bude k nicemu. Verim, ze RB by dal prednost tomu, jet s motorem na max. vykon. Pokud jeste Renault rika, ze s tim motorem najel 11x vice nez drive, nechapu proc motor ted setri a chce jet s lonskym snizenym vykonem.
uzivatel001639
09:43 26.02.2018 89.111.77.XXX
Nejde o skarohlidy. U Hondy se uvadi, ze meli podfinancovano a meli snad o polovinu lidi nez zabehle tymi. Takze se problemy dali cekat a vysledky nebyly takove jake by jsme chteli. Uvidime ted, kdyz projekt nabira znalosti a zkusenosti. Mel by jit dopredu a mel by spicku dotahovat. Letosni plan je hodne slusny a pristi rok se ukaze. Pokud Honda rika, ze standardne to chce tak 5 let, tak by nas meli cekat mnohem lepsi roky, ale nekteri to nechteli slyset. Jak to dopadne se teprve ukaze.
uzivatel001639
09:40 26.02.2018 89.111.73.XXX
No pokud Mercees pojede tak jel doted, tzn. pridaval motoru vykon a spolehlivost mel, tak kolik bude ztracet Renault od prvnich zavodu 100koni? S timto si nekdo mysli, ze muze byt RB a McL nebo tovarni Renault konkurenceschopny a tlacit na Mercedes? Vypada to, ze jedine Ferrari bude tlacit na Mercedes. Jsem zvedav, pokud Mercedes prida vykon, jak na tom bude netovarni B-tymy Merecdesu vs A-tymy Renaultu.
U Hondy u nataceciho dne jeli rovnez v konzervativnim rezimu, takze cekam ze i v testech pojedou na zacatku v podovnem rezimu, ale pocitam ze na tom budou lepe nez loni, takze nakonec muze mit Honda v TR podobny neli stejny vykon jako Renault. Minimalne tedy v testech, mozna v prvnich zavodech. Uvidime, jak tymy pokrocili se sasi.
Tyto testy budou zajimave, protoze by meli aspon Tymy Mercedes, Ferrari a Renault mit velmi dobrou spolehlivost. Renault rika, ze na tom motoru delal 2 roky, takze by vsechno melo jet vyborne a meli by jsme auta videt na draze casto. u Hondy je to s otaznikem, ikdyz dle tovarny by problem byt nemel
U Hondy u nataceciho dne jeli rovnez v konzervativnim rezimu, takze cekam ze i v testech pojedou na zacatku v podovnem rezimu, ale pocitam ze na tom budou lepe nez loni, takze nakonec muze mit Honda v TR podobny neli stejny vykon jako Renault. Minimalne tedy v testech, mozna v prvnich zavodech. Uvidime, jak tymy pokrocili se sasi.
Tyto testy budou zajimave, protoze by meli aspon Tymy Mercedes, Ferrari a Renault mit velmi dobrou spolehlivost. Renault rika, ze na tom motoru delal 2 roky, takze by vsechno melo jet vyborne a meli by jsme auta videt na draze casto. u Hondy je to s otaznikem, ikdyz dle tovarny by problem byt nemel
Kaša
08:17 26.02.2018 82.142.123.XXX
Ajajajajaj, toto mezi řádky nezní moc dobře.
Nakonec budou mít pravdu těch pár škarohlídů tady že bude Honda na tom stejně nebo líp než Renault.
No uvidíme, ale jestli fakt mají výkon jako na konci minulého roku, tak je to špatné.
Otázka je ještě jaký výkon na konci minulého roku? ... ten zvýšený, nebo ten přiškrcený?
Nakonec budou mít pravdu těch pár škarohlídů tady že bude Honda na tom stejně nebo líp než Renault.
No uvidíme, ale jestli fakt mají výkon jako na konci minulého roku, tak je to špatné.
Otázka je ještě jaký výkon na konci minulého roku? ... ten zvýšený, nebo ten přiškrcený?
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek