Mike17
15:49 11.02.2018 185.149.130.XXXZa celou dobu jsi tu nehodil jediný příklad, z kterého by vyplývalo, že je na tom Renault srovnatelně s Mercedesem. Ani zdaleka. Všechny tebou uvedené příklady jen dokládají, že RB prodělal menší vylepšení šasi a Renault předvedl přiblížení ke špici pouze na 5 závodů a pak se vrátil zpět na téměř původní výkon. Není tam ani známka toho, že by se mu na motorových tratích vedlo lépe, než na technických. I jeho "úspěchy" v Mexiku či Malajsii blednou při srovnání s jeho rychlostí v Sigapuru. A to prostě svědčí o kvalitě šasi.
Ona ta rovnice (rychlost=motor+šasi+pilot) prostě platí. V jednom závodě to nemusí odpovídat (třeba když se nepovede pilotovi zrovna 1 kvalifikační kolo), ale pokud uděláš průměr z mnoha závodů, přibližný výsledek ti vyjde (když pilot podělá většinu kol, pak je asi chyba zrovna v něm). Prostě Rb začal tragicky, na 5 závodů se vyrovnal špici a pak zase vyhořel. A jediné, co se na konci sezony změnilo, byl výkon motoru (potvrzený oficiálním prohlášením R). A výše se dá odhadnout. Kupodivu to vyjde podobně jako Amusu. To nebude náhoda.
A rychlost na rovinkách má odpovídat síle motoru? Vždyť to právě u AMuSu kritzujete, že to přesné není. Promiň, ale stačí trochu položit zadní křídlo a rychlost máš o 10km/h rychlejší. Dokonce se to schválně užívá jako DRS. Tak co to může říkat o výkonu? Proto Amus neměří top speed, ale zrychlení, protože tam to nehraje až takovou roli. A kdyby ses aspoň trochu obtěžoval si nějaká čísla najít, tak by jsi objevil, že vozy s motorem Renault zrovna tabulky s top speed nevedou. Tak příště nesleduj, kdo koho nepředjede na trati, kde se předjíží jen Mclareny a podívej se na naměřené rychlosti. Ony ty čísla jsou přece jen přesnější, než dojmy.